AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Hvordan gikk det med den tøffeste og populære gutten i klassen din da du var barn? Altså barneskole? Vet fra egen erfaring at de populære jentene ved barneskolen min da jeg var barn, endte med å ha alt på stell i livet, utdanning, jobb, mann og barn, osv. Men vet veldig lite om de populære guttene fordi de fleste bor ikke lenger her jeg bor. Så hva er deres erfaring? Anonymkode: 93ced...1ce
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Tror de fleste har klart seg godt 🙂 Jentene også 🙂 Veldig få av jentene som har mann/partner og barn. Syns det er litt pussig, men det det kan jo hende de ikke ønsker det 🤷♀️ vi var 17 jenter. Født i 1983. Anonymkode: 4a321...6c4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 De fleste lever "vanlige" liv, noen er ungkarer, andre har familie. Ulike yrker, både VGS-utdannelse eller universitetsutdannelse. En har slått gjennom som musiker, og så har han som var crushet mitt i alle år, flyttet utenlands, tatt høyere utdanning der og utviklet eget produkt som nå er i omløp i alle verdens hjørner. Han er søkkrik, og fremdeles deilig... Han er ungkar, og jeg tipper han lever livets glade dager i mang en varm og våt kvinne. Men for alt jeg VET, så er han ensom og dater jobben sin. 90 mod. Anonymkode: fb623...8fb
Arkana Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 Min erfaring er at de aller fleste, enten de var populære eller ikke, har klart seg veldig bra. 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 Han har konvertert. Blitt strengt religiøs. Og det var han som pulte halve trinnet av jentene gikk med sagge bukser ned på knærne, røyka og drakk som en alkis fra 6 klasse til etter vgs. Blond helnorsk gutt. Anonymkode: 29e43...65d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 Ts her. Har dere erfaringer med hvordan det gikk med de populære guttene i klassen til barnas deres,? Ser dere det samme mønsteret, at populære gutter blir vinnere senere i livet? Anonymkode: 93ced...1ce
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 Født i 1981. Fra klassen på ungdomsskolen vil jeg si det har gått best med de som var litt «nerdete». Både av jentene og guttene. Anonymkode: 9b875...2e3 9
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Skrevet 2. april 2021 Gutter som er populære i ungdommen er ofte de som driter i skolen og er småkriminelle. Som er "badboyen" alle jentene vil ha. Mange av dem gjør det dårlig med tanke på jobb og karriere, og en del har kanskje vært i klammeri med loven. Men mitt inntrykk er at de er populære livet ut, og veldig populære blant det motsatte kjønn Anonymkode: 594d7...983 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #9 Skrevet 2. april 2021 De som var populære av guttene på barneskolen har meg bekjent klart seg godt. De var gjerne populære fordi de hadde gode sosiale evner og var gøyale, inkluderende, oppegående og sympatiske. De som var populære på ungdomsskolen var av en litt annen type. Mobbete bøller som røyka og drakk. Og de endte i større grad som dropouts Selvsagt med noen unntak, men i min oppvekst så var det tydelige tendenser. Anonymkode: be1e1...ec0 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #10 Skrevet 2. april 2021 Han som var mest populær i min klasse, han som mobbet meg fordi jeg hadde briller og var tjukk- han ble far i meget ung alder, sammen med ei eldre dame som han har vært utro mot flere ganger. Og det beste alt alt; jeg har den gleden av å ha han i min umiddelbare nærhet og relasjon. Og med det mener jeg at han ofte må forholde seg til meg jevnlig og, uten å være for høy på meg selv, jeg bruker i dag linser, er mer veltrent en han, damen hans og forsåvidt noen av elskerinnene hans noen gang har vært og har ved flere anledninger avvist hans flørtende tilnærminger Anonymkode: bef47...c22 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #11 Skrevet 2. april 2021 De som var populære av jentene i min parallellklasse (bygda) fikk barn tidlig, ut og inn av forhold og har ikke høgskole/universitetsutdanning. De bor på bygda enda. Guttene har det dog gått bedre med. Anonymkode: ce568...556
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #12 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvordan gikk det med den tøffeste og populære gutten i klassen din da du var barn? Altså barneskole? Vet fra egen erfaring at de populære jentene ved barneskolen min da jeg var barn, endte med å ha alt på stell i livet, utdanning, jobb, mann og barn, osv. Men vet veldig lite om de populære guttene fordi de fleste bor ikke lenger her jeg bor. Så hva er deres erfaring? Anonymkode: 93ced...1ce De fleste populære jentene og guttene er vel på livets harde skole? Anonymkode: b7215...06b
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #13 Skrevet 3. april 2021 Jeg traff nylig den søteste gutten fra barneskolen. Han var blitt skallet. Jeg ble litt skuffet 😆 Men han har klart seg godt Anonymkode: 4d9fb...0d5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #14 Skrevet 3. april 2021 Noen av dem ble narkomane, havnet i fengsel, har bodd litt på gata osv. Mens andre ble leger og advokater og tjener nå gress. Med absolutt alle kan jeg si at de (dessverre) ble det som statistikken tilsier mtp hjemmeforhold. De som hadde fæle hjemmeforhold klarte seg ikke, mens resten klarte seg strålende. Anonymkode: d5afa...f1d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #15 Skrevet 3. april 2021 Mange av tenåringsprinsessene fra mitt skolekull ble mødre i tidlig alder og har derfor fått skaffet seg minimalt med utdannelse. Ser likevel ut som de fleste har klart seg greit. De populære guttene har det gått litt mer opp og ned med. Den ene av dem ble narkoman, mens en annen som var en grusom mobber, endte opp som musiker og har ledet flere programmer på tv. Mange av dem han daglig mobbet og trakasserte har det ikke gått så bra med. De fleste av nerdene ser ut til å ha klart seg veldig bra. Anonymkode: cdc61...d66
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #16 Skrevet 3. april 2021 De to tøffeste og kuleste i min klasse, han ene jobber i kassa på butikken faren hans er ansatt (fortsatt), han andre er tømrer. En av nørdene er hjertespesialist, en av de andre nørdene er kjendis, så i min klasse er det to null til nørdene. Resten er så langt jeg vet helt vanlige ansatte. Anonymkode: 6e087...3d5 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #17 Skrevet 3. april 2021 De gikk det bra med. Utdanning, gode jobber, familie og barn. De som var populære på ungdomsskolen har det derimot ikke gått like bra med. Sannsynligvis fordi det som gjorde en populær på ungdomsskolen ikke er forbundet med suksess i voksenlivet (Litt for glad i alkohol f.eks) Anonymkode: ca992...d20 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #18 Skrevet 3. april 2021 Det har vel overfladisk sett gått relativt bra med de populære gutta fra barneskolen, men bak fasaden er vel ikke ting helt på plass. En er revisor med eget firma, en er lege og en er befal i forsvaret. Alle eier stort hus og har mer enn nok penger, men to av de er skilt for andre gang og ser knapt barna sine og den tredje sender alle damene sine på krisesenter. De populære gutta på ungdomsskolen gikk det stort sett enda verre med. En går på heroin, en har tatt livet av seg, en er blitt alvorlig funksjonshemmet etter en bilulykke (kjørte for fort i fylla) og en sitter inne for drap. De populære gutta fra videregående, derimot, har klart seg strålende. En er filmregissør, en kirurg, en professor i språk og en har blitt kjent for noe som ikke kan omtales som annet enn heltemodig og er på TV både titt og ofte. Alle fire er i det som ser ut til å være gode, stabile forhold. Anonymkode: 80424...597
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #19 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ts her. Har dere erfaringer med hvordan det gikk med de populære guttene i klassen til barnas deres,? Ser dere det samme mønsteret, at populære gutter blir vinnere senere i livet? Anonymkode: 93ced...1ce De er litt unge enda men han ene har blitt en av verdens beste fotballspillere Anonymkode: b7723...4f8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #20 Skrevet 3. april 2021 Skalla gamle menn. Anonymkode: cbc78...189
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå