AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Jeg må flytte fra familie, samboer og venner for studie til høsten. Dette er vi veldig innstilt på, og det å måtte flytte går veldig fint! Jeg må flytte da de ikke har barnevernsstudie her jeg bor, og må flytte med flyavstand fra hvor jeg bor. det jeg lurer på, er hvor mye obligatorisk oppmøte det er første året på barnevernsstudie? Jeg gleder meg veldig til å studere, og tar dette seriøst, men ønsker jo selvsagt å få reist hjem oftere enn 2 dager i måneden, og å heller kunne jobbe hjemme hos samboer med skolearbeidet, dersom det ikke er maksimalt med obligatorisk oppmøte. Noen som vet/har erfaring? Anonymkode: 76e18...9f9 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Tror det varierer alt etter hvilke studiested du skal til, kanskje? .. Men her har det variert egentlig. En god del er ikke obligatorisk, og det har stort sett vært 1 - 2 studiedager i uka. Men det har vært en del arbeide i grupper, og diverse samlinger de ønsker også å utvikle samarbeidsevne og relasjonskompetanse så den biten krever de jo at man er tilstede og sånn en med andre for at opplegget skal fungere. Før korona innførte det 70 % oppmøtekrav generelt men det funka jo ikke så godt etter corona, da mye har vært nettbasert da. Ikke godt å si hvordan det blir til høsten, desverre Anonymkode: f1047...3e2
Mariell1995 Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 Har dem Sosialt arbeid (sosionomstudiet) i nærheten av deg, da? Sosionomer kan jobbe med alt det en barnevernspedagog kan, og enda mer, og alle aldersgrupper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå