NordicViking Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Gjennom serien 'Ja vi elsker camping' har Snefrid Antonsen (64) og Erik Hagen (67) blitt TV-favoritter. Nå går de solo, og er klare for å erobre internettet. 'Snefrid og Erik blir influensere' kommer på TV Norge og Dplay til våren. (TV2) I serien byr paret på sitt unike og eksklusive Snefrid og Erik-content, og på veien til å bli Insta-kjendiser skal de lære av de beste. De møter blant andre kjente norske influensere, youtubere, Ex on the Beach-deltakere, Lilli Bendriss og en kattehvisker som gir dem tips og triks til å bli stjerner på influenserhimmelen. (Discovery) Snefrid og Erik har sin egen Instagram-konto, og de har allerede fått over 20 000 følgere. Det er åpenbart noe med dem som Ola og Kari liker. 😁 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #2 Skrevet 26. desember 2020 Heller Snefri og Erik enn vulgære CBE og Sophie Elise 👏🏼 Anonymkode: 118ba...1ec 12
Østkantgutt1913 Skrevet 27. desember 2020 #3 Skrevet 27. desember 2020 NordicViking skrev (21 timer siden): Gjennom serien 'Ja vi elsker camping' har Snefrid Antonsen (64) og Erik Hagen (67) blitt TV-favoritter. Nå går de solo, og er klare for å erobre internettet. 'Snefrid og Erik blir influensere' kommer på TV Norge og Dplay til våren. (TV2) I serien byr paret på sitt unike og eksklusive Snefrid og Erik-content, og på veien til å bli Insta-kjendiser skal de lære av de beste. De møter blant andre kjente norske influensere, youtubere, Ex on the Beach-deltakere, Lilli Bendriss og en kattehvisker som gir dem tips og triks til å bli stjerner på influenserhimmelen. (Discovery) Snefrid og Erik har sin egen Instagram-konto, og de har allerede fått over 20 000 følgere. Det er åpenbart noe med dem som Ola og Kari liker. 😁 Nei, ellers takk.. Holder meg unna infulensere
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #4 Skrevet 27. desember 2020 Kommer det snart en vaksine mot influenser-viruset? Anonymkode: fa9e6...fa3 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Influencere er jo basically selgere! Det er noe med å kalle en spade for en spade. I teorien kan vel hvem som helst kalle seg en influencer? Dessverre er nok dette noe som har kommet for å bli, men dette ‘yrket’ bør kanskje løftes mer fram i lyset? Det skjer jo så mye bak kamera som folk absolutt burde visst mere om.. Det er jo ingenting som er overlatt til tilfeldighetene bak disse innleggene/annonsene selv om det kan virke aldri så spontant og enkelt.. Mange av disse influencerene tjener jo rimelig bra med penger, så kanskje ikke så rart at mange ønsker seg en slik jobb? Hvor de tjener penger på å ‘vise fram seg sjøl’ med diverse produkter på SM...det høres nok veldig forlokkende ut for mange. Og så blir de jo type kjendiser. Det er en drøm for mange vettu. Personlig er det få ting jeg syns er mer intetsigende og kjedelig enn å scrolle gjennom insta’n til unge pene influencere hvor 99% av innleggene er bilder av dem sjøl, med eller uten et eller annet produkt de reklamerer for...Zzzz Hvor mange type influencere finnes det egentlig der ute? 🤔🤷♀️ Anonymkode: b9712...a17
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #6 Skrevet 29. desember 2020 Vet aldri hèlt om jeg liker eller synes mest synd på dem, men det sier nok mest om meg . Kan være de er ypperlige og til og med underholdende i små doser. Er bøttevis med sjarm i og nesten ikke vite opp ned på et kamera og minst mulig drilling fra et crew gjør at de muligens fremstilles som mer helhjertede folk i en egen serie Anonymkode: 61daf...23a
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 Hva synes dere på KG om serien? Har startet å se serien i dag, gleder meg sykt til å binge foran Tv'en med episodene på discovery+. Sett disse to turtelduene på "ja vi elsker camping" - serien og elsket de to fra første stund!De passer godt sammen, utfyller hverandre perfekt og ser lykkelige ut. Kjempe gøy at de har fått sin egen serie. Hørt rykter at de ble mobbet av seere og beboere på Montebello for å være harry, og ble misforstått og ledd av - ikke med? Stemmer det så er det vannvittig trist, syns folk skal holde seg for gode til å mobbe andre fordi de er anderledes enn mengden. Anonymkode: 95dac...b0f 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Skrevet 2. april 2021 Alle på Montebello er harry, så ingen grunn til å mobbe disse to om det er sant! Anonymkode: b7fc7...f32 5
MarianneE Skrevet 2. april 2021 #9 Skrevet 2. april 2021 Jeg tenker at dette kommer inn under kategorien "møl" altså et annet ord for idioti. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #10 Skrevet 3. april 2021 Jeg kommer til å si opp Discovery + pga alt det rælet de sender. Orker ikke betale for så mye tull. Eneste jeg har likt er alle mot alle. Anonymkode: 467a4...841 1
Gjest Smeltemann Skrevet 3. april 2021 #11 Skrevet 3. april 2021 Snefrid og Erik synes jeg er helt idiotisk. De er bedre i ja vi elsker camping,slipper å få så mye av dem da. Snefrid blir fort nok.
Gjest Smeltemann Skrevet 3. april 2021 #12 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kommer til å si opp Discovery + pga alt det rælet de sender. Orker ikke betale for så mye tull. Eneste jeg har likt er alle mot alle. Anonymkode: 467a4...841 Alle mot 1 går på NRK..... Discovery+ synes jeg er vel anvendte penger. Men jeg like å se på mye dritt å da 😂😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #13 Skrevet 4. april 2021 Smeltemann skrev (På 3.4.2021 den 17.50): Alle mot 1 går på NRK..... Discovery+ synes jeg er vel anvendte penger. Men jeg like å se på mye dritt å da 😂😂😂😂 Den heter alle mot alle , alle mot 1 er teit. Anonymkode: 467a4...841 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #14 Skrevet 4. april 2021 Vi har allerede en tråd om de. Holder ikke det? https://forum.kvinneguiden.no/topic/1268042-ja-vi-elsker-camping-snefrid-og-erik/#comments Anonymkode: 31db4...9d4 2
Gjest Smeltemann Skrevet 4. april 2021 #15 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Den heter alle mot alle , alle mot 1 er teit. Anonymkode: 467a4...841 Alle mot 1 er bra ja.
MammaLinda Skrevet 5. april 2021 #16 Skrevet 5. april 2021 Liker det veldig godt jeg. Har fått et mye bedre inntrykk av dem gjennom dette programmet enn jeg har fått tidligere på campingprogrammene.
Hannah80 Skrevet 5. april 2021 #17 Skrevet 5. april 2021 Aner ikke hvem de er. Men de stiller vel helt på linje med alle andre influensere. Altså, totalt uinteressant.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #18 Skrevet 5. april 2021 Jeg måtte skru av midt i episode 2, ble så ille berørt på deres vegne at jeg klarte ikke se mer. Anonymkode: 2d124...a81
SoWhat? Skrevet 5. april 2021 #19 Skrevet 5. april 2021 Kan noen vær så snill og fortelle meg hvorfor disse er populære? For jeg begriper det ikke i det hele tatt.
Gjest Vintermorgen Skrevet 6. april 2021 #20 Skrevet 6. april 2021 To tråder med samme tema er slått sammen. Vintermorgen, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå