Gå til innhold

Hvordan kan jeg få Narkomane eller Somalere til å kjøpe leiligheten min?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Som overskriften sier, hvordan kan jeg få til dette?

Leiligheten min ligger på rundt 2,2 millioner og har veldig lyst til at noen narkomane eller en stor familie av Somalere skal få lov til å kjøpe den! Hvordan går jeg frem med dette? 
Ja jeg skal selge til sommeren, men ønsker kun disse folkene til å kjøpe. Men det er vel urealistisk at disse har penger til det? 
Er i Sandefjord forresten hvis noen lurte. 

Anonymkode: f85b8...23a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen som vet det her??

Skrevet

Du kan jo sette ned prisen, f. eks til 20.000 og så høre om noen du vil selge den til bil ha den? Alt er mulig, om du vil betale prisen. 

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor vil du bare selge til de? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er narkoman og bor i Sandefjord (leier), men har ikke råd til å kjøpe (vanskelig å spare til egenkapital). Det tror jeg gjelder mange narkomane, men noen unntak finnes det vel.

Anonymkode: 525b7...bc1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det  er ca 30 leligheter i Sandefjord som er billigere enn din, så hvorfor skulle de gå for din? 

Anonymkode: 7275a...bdd

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet

Narkomane tror jeg det er vanskelig til å få til å kjøpe. 

Somaliere kan vel kjøpe,om de ikke har nok penger lager noen en Vipps til de.

AnonymBruker
Skrevet

Somaliere leier bare kommunale boliger så det tror jeg du kan glemme. Er det for å plage naboene du ønsker dette?

Anonymkode: 20c61...63b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hehehe😁 Her er det noen som skal ta hevn på naboene😉 Du må kraftig ned i pris. Hvert fall stryke en null. Men hvis hevnen er verdt det for deg, så kjør på.

For å tiltrekke deg dette spesifikke klientellet, bør du bruke jungeltelegrafen for å få fortgang i det. Du kan også vente til en av de som kommer på visning passer med den foretrukne kjøpergruppen, men det kan ta en del tid.

Anonymkode: affcb...a01

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hehehe😁 Her er det noen som skal ta hevn på naboene😉 Du må kraftig ned i pris. Hvert fall stryke en null. Men hvis hevnen er verdt det for deg, så kjør på.

For å tiltrekke deg dette spesifikke klientellet, bør du bruke jungeltelegrafen for å få fortgang i det. Du kan også vente til en av de som kommer på visning passer med den foretrukne kjøpergruppen, men det kan ta en del tid.

Er du rasisit eller?

Hvorfor skulle det være for å plage naboene at TS vil at somaliere skal flytte inn? ;) Misliker du somaliere?

Anonymkode: 3f53e...5f8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er narkoman og bor i Sandefjord (leier), men har ikke råd til å kjøpe (vanskelig å spare til egenkapital). Det tror jeg gjelder mange narkomane, men noen unntak finnes det vel.

Kjipt du ikke har penger til å kjøpe den, eller så skulle jeg med glede solgt den til deg! Til og med for «bare» 2 mill. Sikkert umulig å få til det jeg ønsker da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1. Sett inn en "kontaktannonse" i lokalavisa,

2. Velg deg ut den/ de du ønsker mest

3. Hjelp dem å søke husbanklån

4. Selg leiligheten for maksprisen av det de får i lån

Et voilà!

Anonymkode: 94c48...bae

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kjipt du ikke har penger til å kjøpe den, eller så skulle jeg med glede solgt den til deg! Til og med for «bare» 2 mill. Sikkert umulig å få til det jeg ønsker da

Takk for det ❤️ Umulig er det helt sikkert ikke, men de fleste som sliter med stoff-avhengighet bruker opp penger så fort det ramler inn noe. Det må være noen som har fått inn en større sum, ved for eks. arv eller erstatning. 

Det skulle vært flere som deg synes jeg. Jeg er forresten en veldig stille type som ikke liker å være til bry for verken naboer eller andre. Jeg går på tå med headsett på. Så de som hadde fått meg som nabo hadde ikke merket stort til at jeg sliter med det jeg gjør. Er en enstøing, ingen som flyr ned dørene her.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det  er ca 30 leligheter i Sandefjord som er billigere enn din, så hvorfor skulle de gå for din? 

Anonymkode: 7275a...bdd

Joda jeg vet det. Har vurdert å leie den ut også siden jeg skal flytte til han jeg er sammen med, men er fortsatt usikker. Tror mest det må bli et salg, men da er det vel urealistisk at noen av de jeg vil skal kjøpe den kjøper den. Om jeg skulle leie så kunne nok de jeg ønsket leie den men er mye greier med å leie ut også

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du rasisit eller?

Hvorfor skulle det være for å plage naboene at TS vil at somaliere skal flytte inn? ;) Misliker du somaliere?

Anonymkode: 3f53e...5f8

🤷🏿‍♂️🤷🏿‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei jeg ønsker at de «svake» i samfunnet skal ha den, det var bare det og ikke for å ta hevn på noen 😳 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Et voilà!

Liten avsporing, men husbanklån, tar det veldig lang tid å få? Jeg vet jeg kvalifiserer til det, men har null egenkapital, så har bestemt meg for å vise at jeg kan spare litt før jeg søker. Om jeg klarer det da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Et voilà!

Dette var faktisk en veldig god idé. Skal prøve å sjekke om det kan gå, men tipper at narkomane ikke får mer enn 1 million i lån 😣

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan legge link til leiligheten din på facebooksiden til Sandefjord Islamske senter?

Anonymkode: d9c94...c95

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For et merkelig ønske? Har ikke lest alle svarene, men må jo være for å hevne deg på noen naboer? Hvis ikke så tror jeg nok narkomane eller somaliere som har penger til leilighet lett får kjøpt seg leilighet. Har man penger til det, så får man det. Går ikke på trynefaktor som i leiemarkedet. 

Anonymkode: 20c4c...b89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...