AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Hei! Jeg trenger virkelig tips og råd. Baby er 3 uker, og han er utilfreds til enhver tid med mindre han får pupp. Han tar sutt, men den er ikke god nok for han. Jeg har god amme-erfaring med storebror så kjenner til alt med økedøgn, produksjon osv så vet at det til tider er normalt at de helst vil henge på puppen. Men er det normalt at de ikke roer seg på annet vis i det hele tatt?! Samboer jobber på sjøen og jeg gruer meg så hinsides til å skulle være alene når lillebror vræler så fort han legges ned. Med førstemann gjorde det ikke noe å sitte med puppen ute hele dagen, men nå må jeg jo ivareta en storebror ved siden av. Han er 2,5 og trenger mammaen sin han også. Når andre bærer på lillebror grynter han, hyler, spenner seg, gråter og leter etter pupp. Han sover svært lite gjennom dagen da jeg ofte må legge han ned for å hjelpe storebror med det ene og andre, og da våkner jo lillebror i sekundet han blir koblet fra. Er lei meg, redd, sliten og full av dårlig samvittighet. Anonymkode: 6f797...268
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Vanlig ved kolikk. Anonymkode: f3ac6...e1d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Eller bare veldig nærhetsbehov. Jeg har to sånne selv og har løst det med bæresele. Jeg tror noen babyer bare er sånn, og det har hjulpet meg når jeg har overtenkt dette. Har dog ikke en mann som jobber borte, og føler derfor med deg💕Og legger ved det beste tipset jeg har fått som mamma, Alt går over! (Både det som som er vanskelig og det som man trodde funka bra😅) Anonymkode: 1da4d...5ff 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller bare veldig nærhetsbehov. Jeg har to sånne selv og har løst det med bæresele. Jeg tror noen babyer bare er sånn, og det har hjulpet meg når jeg har overtenkt dette. Har dog ikke en mann som jobber borte, og føler derfor med deg💕Og legger ved det beste tipset jeg har fått som mamma, Alt går over! (Både det som som er vanskelig og det som man trodde funka bra😅) Anonymkode: 1da4d...5ff Støtter det med bæresele. Jeg kunne ikke legge fra meg min jente før hun var 3-4 måneder heller. Anonymkode: 8246d...491
Gjest DNX Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Eller bare veldig nærhetsbehov. Jeg har to sånne selv og har løst det med bæresele. Jeg tror noen babyer bare er sånn, og det har hjulpet meg når jeg har overtenkt dette. Har dog ikke en mann som jobber borte, og føler derfor med deg💕Og legger ved det beste tipset jeg har fått som mamma, Alt går over! (Både det som som er vanskelig og det som man trodde funka bra😅) Anonymkode: 1da4d...5ff Samme her! Pupp som trøst/kos/nærhet og bæresele til dagsoving var det eneste som hjalp de 4 første månedene. Håper det hjelper for din lille også; å sove nært til brystet ditt i bæreselen, selv om det ikke blir med puppen i munnen ❤️
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 DNX skrev (47 minutter siden): Samme her! Pupp som trøst/kos/nærhet og bæresele til dagsoving var det eneste som hjalp de 4 første månedene. Håper det hjelper for din lille også; å sove nært til brystet ditt i bæreselen, selv om det ikke blir med puppen i munnen ❤️ Bæresele er bare det beste. Husker jeg tenkte det ikke var meg... så feil kan man ta. Min jente sov alle sine lurer i bæresele frem til 4 måneder, nå er hun 7 og sover fortsatt minst en lur i bæreselen. Godt for oss begge ❤️ Håper det kan funke for deg og TS! Anonymkode: 8246d...491
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 Har det helt likt - og her hjelper heller ikke bæresele... Prøver å trøste meg med at det går over, men er laaange dager! Anonymkode: 836b7...6cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå