Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #1 Del Skrevet 28. august 2005 Hei! Tok en graviditetstest idag fordi mensen ikke har dukket opp. Har litt uregelmessig mens -har variert med 26, 28 og 30 dager. Er nå på den 29. dagen og kunne ikke vente lenger.. Men nå er jeg veldig usikker. Testen viste en tydelig vannrett strek og jeg kunne så vidt ane en loddrett strek.. Men den var så svak at jeg ikke vet om jeg kan håpe..? Hva tror dere? Må vel ta en ny test om noen dager, kanskje. Ganske nervepirrende dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. august 2005 #2 Del Skrevet 28. august 2005 Det heter seg visstnok at "en strek er en strek", men vent noen dager og ta test igjen. Er du gravid vil verdien av HCG stige og streken bli tydeligere. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 28. august 2005 #3 Del Skrevet 28. august 2005 Det heter seg visstnok at "en strek er en strek", men vent noen dager og ta test igjen. Er du gravid vil verdien av HCG stige og streken bli tydeligere. Lykke til! ← Har jeg ogsa hört. Oj sa spennende da! Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 28. august 2005 #4 Del Skrevet 28. august 2005 Spennende! Da jeg var gravid forrige gang fikk jeg opp en sterk og en svak strek. Etter bare noen dager var det to like sterke streker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #5 Del Skrevet 28. august 2005 Takk for svar! Får nok teste igjen om noen dager. Kan nesten ikke vente..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. august 2005 #6 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg fikk en strek som var så svak at jeg trodde det bare var ønsketenkning - en uke etterpå testet jeg på nytt, og fikk da en tydelig strek Så jeg ville testet igjen om noen dager! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #7 Del Skrevet 29. august 2005 Trådstarter her. Hvor mange dager tror dere jeg må vente får å få et sikrere svar??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. august 2005 #8 Del Skrevet 29. august 2005 Du kan jo ta en test i morgen igjen? Hvis den også viser en svak strek, kan du kanskje ta en om enda noen dager? Evt. kan du få tatt en blodprøve hos legen (tror jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå