AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Til man bør søke om boliglån ? Jeg hjelper broren min og kona hans med økonomien. Lurer derfor på hvor lenge de bør vente til å søke fra de har fått de siste 2 anmerkningene borte. Disse betalte vi for nesten 6 måneder siden men firma må ha glemt å slette ? Kontaktet igjen dem i dag men alt er jo stengt. Ps: de har ordnet økonomien nå og jeg stiller som garantist Anonymkode: 453eb...d56
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Betalingsanmerkning jeg hadde sto i 2 år. Anonymkode: 87401...4e5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Betalingsanmerkning jeg hadde sto i 2 år. Anonymkode: 87401...4e5 Vet du hvorfor ? Leste mange mange steder at slikt skal være slettet i det gjelden er betalt Anonymkode: 453eb...d56 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 Skal være sletter etter 1 til 2 uker når alt er betalt. Anonymkode: 3a16d...32d 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal være sletter etter 1 til 2 uker når alt er betalt. Anonymkode: 3a16d...32d Det trodde jeg også. Jeg har sett kvitteringene og på Lowell står begge sakene som avsluttet og betalt. Likevel dukker anmerkningene opp og de får ikke søke lån. Anonymkode: 453eb...d56
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 Da har det skjedd en glipp, og kreditor har ikke gitt beskjed til namsmannen om at disse skal selges. Kontakt kreditor, kanskje dere må mase litt, men de skal bli slettet. De kan søke lån med en gang de er slettet. Anonymkode: 102ae...073 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da har det skjedd en glipp, og kreditor har ikke gitt beskjed til namsmannen om at disse skal selges. Kontakt kreditor, kanskje dere må mase litt, men de skal bli slettet. De kan søke lån med en gang de er slettet. Anonymkode: 102ae...073 Takke for svar. Håper det er riktig at de har glemt og ikke at det skal være slik. Vi har sendt dem Mail. Bisnode hadde denne gjelden registrert der lowell var kilden. Men saken ER ordnet for lengst hos lowell Anonymkode: 453eb...d56
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #9 Skrevet 2. april 2021 Det skal slettes så fort som f... Anonymkode: 5e7df...01e
maseprateren Skrevet 2. april 2021 #10 Skrevet 2. april 2021 Hvis du hjelper de med økonomien må du ha kontroll på økonomien deres. Det er bra at du hjelper, men ikke ha økonomisk tillit til noen som har vist at de ikke er økonomisk tillit verdig. Jeg ville ikke vært garantist personlig 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #11 Skrevet 2. april 2021 maseprateren skrev (8 minutter siden): Hvis du hjelper de med økonomien må du ha kontroll på økonomien deres. Det er bra at du hjelper, men ikke ha økonomisk tillit til noen som har vist at de ikke er økonomisk tillit verdig. Jeg ville ikke vært garantist personlig Jeg er enig med deg. Jeg har fulgt tett med og forsikret meg om en god kontrakt og innsyn i hele økonomien. Stoler fult på dem og de trenger en liten starthjelp akkurat nå Anonymkode: 453eb...d56
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #12 Skrevet 2. april 2021 De kan sjekke gjeldsregisteret for å se hva som står av negative ting. Men enig med en over her, du bør ikke stille som garantist. Anonymkode: d788b...8ac
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #13 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): De kan sjekke gjeldsregisteret for å se hva som står av negative ting. Men enig med en over her, du bør ikke stille som garantist. Anonymkode: d788b...8ac De har dessverre ingen angre muligheter enn meg. Anonymkode: 453eb...d56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå