Gå til innhold

Aldri sett dama uten sminke.....men i dag skjedde det.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor jo ikke sammen, så da blir ting annerledes. Hun er alltid sminka selv om vi skal sove sammen, så er blitt vandt med det. Mens i dag tidlig fikk jeg se henne uten 😆. Det var ganske så annerledes, kjente henne nesten ikke igjen. Jeg kom på besøk litt for tidlig på morgenen tydeligvis. 

Har tidligere hintet til at hun ikke trenger bruke tid og penger på falske øyevipper osv. Men når jeg så hvor stor forskjell det er så blir man jo nesten lurt med/uten sminke. Vi er i tidlig 30-åra.

Har lest en tråd her inne om en kvinne som ikke likte mannen sitt utseendet etter han fjernet skjegget sitt, noe som også er stor endring. Så kan forstå det.

Dette må jeg nok tenke litt på gitt.

Anonymkode: 745a7...381

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du må tenke på?

Anonymkode: e2d51...9c8

• Liker 42
AnonymBruker
Skrevet

Ok takk for info 

Anonymkode: a0b49...36e

• Liker 25
Gjest Fnuggolina
Skrevet

Menne.....om du må tenke på saken i henseende ikke være sammen så er jo dine formaninger om å droppe all sminken ganske poengløs.

Hun har jo skjønt dine preferanser 🤷‍♀️

Forøvrig sover hun med løsvipper osv pga dårlig selvtillit.

Og du hjelper åpenbart ikke på den saken :P 

AnonymBruker
Skrevet

Hee hee hee ...

LoL

Dette er jo litt som å være tolerant, utenom at man ikke er tolerant når man opplever det på ekte. :Knegg:

Anonymkode: 4043a...2e7

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hee hee hee ...

LoL

Dette er jo litt som å være tolerant, utenom at man ikke er tolerant når man opplever det på ekte. :Knegg:

De fleste kvinner bruker jo mye sminke og dill-dall. Så er jo vandt med det, men når maska faller så kraftig uten så blir det litt juks da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er veldig trist med slike kvinner. (Er kvinne selv).

Anonymkode: 45884...a34

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

De fleste kvinner bruker jo mye sminke og dill-dall. Så er jo vandt med det, men når maska faller så kraftig uten så blir det litt juks da?

Ja, det blir jo det. Samt at de lager stress ved å skape et kunstig nivå som egentlig ikke eksisterer.

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du trodde løsvipper, mascara, foundation, rouge, øyenbrynspenn, øyeskygge, eyeliner, lipliner, leppestift, solpudder, osv. var «naturlig» og uten dette så vil man ikke se annerledes ut så vet ikke jeg.. 🤣🤣

Man bruker ikke penger på sminke for man skal se usminket ut. 

• Liker 43
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vi bor jo ikke sammen, så da blir ting annerledes. Hun er alltid sminka selv om vi skal sove sammen, så er blitt vandt med det. Mens i dag tidlig fikk jeg se henne uten 😆. Det var ganske så annerledes, kjente henne nesten ikke igjen. Jeg kom på besøk litt for tidlig på morgenen tydeligvis. 

Har tidligere hintet til at hun ikke trenger bruke tid og penger på falske øyevipper osv. Men når jeg så hvor stor forskjell det er så blir man jo nesten lurt med/uten sminke. Vi er i tidlig 30-åra.

Har lest en tråd her inne om en kvinne som ikke likte mannen sitt utseendet etter han fjernet skjegget sitt, noe som også er stor endring. Så kan forstå det.

Dette må jeg nok tenke litt på gitt.

Hvordan er hun som person å være sammen med? Elsker du henne ville du ikke brydd deg i det hele tatt om sminken eller noe annet ved hennes utseende. Du er så overfladisk på dette her at hun burde tenke seg to ganger om før hun fortsatte et forhold med deg. Jeg driter i om kjæresten min sminker seg eller ikke, det gjør ikke noe til eller fra mitt forhold til henne. Fordi hun er et flott menneske med felles verdier og interesser, det er akkurat det jeg elsker ved henne. Ingenting kan endre på det.

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

Dobbeltmoralen lenge leve...kanskje du ikke skal tenke noe mer i det hele tatt, men bare sette henne fri..

Anonymkode: 10fcc...d25

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Dobbeltmoralen lenge leve...kanskje du ikke skal tenke noe mer i det hele tatt, men bare sette henne fri..

Da burde jo alle sette alle fri.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da burde jo alle sette alle fri.

Nei, ikke de som faktisk mener det når de sier man kan droppe sminken og elsker personen både med og uten sminke

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei, ikke de som faktisk mener det når de sier man kan droppe sminken og elsker personen både med og uten sminke

Åja, det gjelder bare sminke, altså. Så dypt stakk det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åja, det gjelder bare sminke, altså. Så dypt stakk det.

Har du tungt for det?

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Dette stemmer jo ikke. På arbeidsplassen min (helsevesen) så er de fleste kvinner og mer enn halvparten kommer usminket på jobb og ingen bruker løsvipper og masse dilldall. Pene og velstelte jenter i 20 og 30-årene som pynter seg ekstra til fest men som ikke er overpyntet til hverdag. Inkludert meg selv. Er i 30-årene og tar på litt maskara og lett sminke, men ikke store forrskjellen på meg uten sminke. 

Dette inlegget sier mye om både deg og dama. Like overfladiske begge to

Anonymkode: cd342...df2

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Og derfor går jeg ofte uten sminke og lite sminke på byen.Aldri problemer med å bli sjekket opp.Heller omvendt. Har blitt foretrukket mange ganger framfor andre og venninner med MYE sminke,fake vipper eller silikon. Har litt former og menn elsker det! Men ja er vel utstrålingen ;)

Mange er mye finere uten all den sminken.Men ja forstår noen som dekker seg til. Men så mye?

Og så legge seg med sminke eller stå opp 2timer før alle andre for å sminke seg.Livredd for å vise seg uten.Hjelpe meg..

Anonymkode: 8d096...7fa

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk av at sminke, botox, løsvippet, bleking/farging av hår og annen ansikts- og kroppskamuflaje er blitt så vanlig blant yngre kvinner, at mange av dem ser ut som kunstige, dukkeaktige kopier av samme modell. Jeg vil jo si at det er hyggelig og av og til få se hvordan folk egentlig ser ut.

Anonymkode: 02d65...528

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du er rimelig overfladisk hvis du må "tenke" på det bare fordi du har sett kjæresten uten sminke. Sier jo nok om deg og kanskje hun fortjener bedre. Er forøvrig ikke fan av et maleskrin i trynet...personlighet betyr mye. 

Anonymkode: 4f9fc...c77

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har inntrykk av at sminke, botox, løsvippet, bleking/farging av hår og annen ansikts- og kroppskamuflaje er blitt så vanlig blant yngre kvinner, at mange av dem ser ut som kunstige, dukkeaktige kopier av samme modell. Jeg vil jo si at det er hyggelig og av og til få se hvordan folk egentlig ser ut.

Anonymkode: 02d65...528

Nå overdriver du noe voldsomt. 

Anonymkode: 16b09...f47

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...