AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 - jeg er nysgjerrig - jeg er ganske effektiv og kjapp, om det er noe jeg kan så er jeg rask til å gjennomføre det - jobber bra under stress - rutinert - er generelt ganske "brå" og litt forhastet, samtidig som jeg ikke stresser, jeg er bare... kjapp - har ofte vansker med å skjule følelser, spesielt om jeg er irritert/sint/lei, men kan i visse settinger opprettholde en profesjonell og uttrykksløs fasade - god lytter - tar ting raskt - introvert - liker best å gjøre ting alene - kronisk deprimert, dyster og hater livet, og er ikke alltid så flink til å skjule at jeg er lei (men jeg er ikke åpen om mine psykiske vansker) Jeg aner ikke hva jeg skal jobbe med. Jeg har jobbet på sykehjem i noen år, men innsett at jeg er fullstendig udugelig i jobben min og jeg har tenkt å skifte beite. Bør egentlig ikke jobbe med mennesker. Men aner virkelig ikke hva jeg skal gå til. Håper på tips. Helst ikke en 8 til 4 jobb. Har ingen utdanning fordi jeg klarer ikke å ta en. Anonymkode: 07b62...f45 1
saltvann Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Bolig med psykisk utviklingshemmede / annen bolig Nattevakt Vaskehjelp
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Saksbehandler hos NAV. Anonymkode: a5047...be0 3
Jdz Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 For meg høres det ut som de fleste egenskapene kan passe i mange yrker, men jeg ville snust på noen innen teknologi/ingeniøryrke. Kan vanskelig forestille meg at saksbehandler hos NAV får deg til å se mer lyst på livet. 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Saksbehandler hos NAV. Anonymkode: a5047...be0 🤣🤣 Anonymkode: b1054...802
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 Utvikler vil passe mye av hva du beskriver. Det vil kreve en del mtp. utdanning, men du tar ting raskt og er nysgjerrig, noe som er store fordeler. Det vil ofte gi en jobb med både hjemmekontor (også utenom koronatider) og fleksitid. Evnen til effektivitet og strukturert arbeid virker som noe du passer til. Du får gjøre veldig mye alene, selv om du samtidig jobbe i team. Samhandlingen skjer i stor grad via gode plattformer for det, da skriftlig. Anonymkode: acd07...7dc 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 Lagerarbeider eller å jobbe på fabrikk? Kundebehandling via chat, for eksempel for posten/bring/et mobilselskap/osv? Renovasjonsarbeider? Postbud? Anonymkode: 08c2c...5b2
Thie Skrevet 3. april 2021 #8 Skrevet 3. april 2021 Du ville vært en god ansatt på et plukklager ser jeg for meg. F.eks på hovedlageret til hm hvor de pakker forsendelser for nettbutikken. Hvilke oppgaver i jobben din nå mener du at du er udugelig til da?
Gjest ti10 Skrevet 3. april 2021 #9 Skrevet 3. april 2021 Thie skrev (3 minutter siden): Du ville vært en god ansatt på et plukklager ser jeg for meg. F.eks på hovedlageret til hm hvor de pakker forsendelser for nettbutikken. Hvilke oppgaver i jobben din nå mener du at du er udugelig til da? TS sier jo at hun sliter med å skjule følelsene sine, spesielt når hun er irritert, sint og lei, og at hun liker å jobbe alene, så da kan man vel tenke seg at dette ikke er ideelle egenskaper i et omsorgsyrke Men TS, folk har kommet med gode forslag her, jeg tenkte også IT/arkiv eller kundeservice på chat kunne passe. Hvis du ikke vil ta høyere utdanning, kan kanskje en sjåfør- eller lagerjobb være noe?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #10 Skrevet 3. april 2021 Utdanne deg til noe som gjør at du kan jobbe som saksbehandler/rådgiver/veileder, ofte jobber du alene. Krever som oftest en master i et fagfelt for jobb i kommune, stat eller privat. Anonymkode: 100a3...2fb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå