AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Det viser seg at min kjæreste har store problemer med at jeg har gått opp 5 kilo på et år, og at rumpa mi ikke lenger er som den var. Det skal sies at jeg er helt normalvektig og har nå en bmi på 22. Vi er godt voksne, og jeg ble veldig satt ut da han sa det må jeg innrømme. Tenninga måtte være der...og det skjønner jeg, men vi er nok skrudd sammen helt forskjellig for tenningen min går like mye på personlighet og fantasier, og ikke på kroppen hans så lenge han ser normal ut. Har dere også fått kommentarer fra deres kjæreste? Anonymkode: 8b340...620
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Menn er overfladiske vesener, så du må nok bare finne deg i det. Har til gode å møte en mann som bryr seg mer om det indre enn det ytre. Anonymkode: 9df92...39e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Nei har ikke fått kommentarer på det, men vi er begge litt overvektige, så det ville blitt å kaste sten i glasshus. Soms min mann sier så er sex like godt om er tykk eller tynn, så lenge en ikke har noen fysiske hindringer. Når du har en BMI på 22 er du godt innefor normalvektig, så skal det så lite til tenker jeg at kjærligheten han har til deg litt vel overfladisk hvis det skal så lite til for å miste tenninga. Anonymkode: fff7d...dd4 3
Baker Harepus Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 Kona har vel satt fingeren på magen min og sagt "fett!" en gang eller to. Og forklarer "det var en flekk på genseren". Det verste er at hun slipper unna med det. 3
Gjest Elder Millennial Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 Nei, mannen har aldri kommentert noe negativt med utseende mitt. Ikke da jeg la på meg 30kg under graviditeten eller da jeg barberte vekk alt håret på hodet. Jeg sier selvsagt aldri noe negativt til han heller. Han hadde nok fått tilbake med samme mynt om han skulle være så dum å påpeke noen «feil».
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 Aldri. Og det hadde jeg aldri akseptert heller. Anonymkode: 9b2f6...036 2
Jdz Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 Det må være lov å snakke om det hvis en part er i ferd med å bli sterkt overvektig, såpass takhøyde bør det være i et forhold. Å klage på vekta til noen som er normalvektig på denne måten mener jeg imidlertid ikke er innafor. Skal man være sammen et helt liv bør det være rom for at både vekta kan svinge litt og at man faktisk blir eldre. 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Skrevet 2. april 2021 Nei, det har han ikke. Jeg vet at han foretrekker slanke jenter og jeg er innenfor normal Bmi, men i øvre sjikt, og med nokså vassen kropp. Ikke stram i fisken noe sted. Han sier at jeg er en av de flotteste damene han har møtt, men han er også veldig flink til å oppmuntre meg når jeg har klart å gå ned noe. Han foretrekker nok når jeg er slankere, men han gjør det fint med positiv oppfordring i stedet for negative kommentarer. Anonymkode: c2bf9...d6e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #9 Skrevet 2. april 2021 Eksen min la på seg nesten ti kilo, og klarte ikke la være å kommentere det. Hun var blitt så rund og myk og god ❤️ Anonymkode: 493e4...928 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #10 Skrevet 2. april 2021 Nei, ikke kommentarer, men det har vært et samtaletema på mitt initiativ. Jeg har lagt på meg MYE på kort tid, og sliter litt med det selv. Han er jo ikke blind, og ser selvfølgelig godt at jeg har lagt på meg. Han sier ikke noe negativt, men kan le litt av meg når jeg strekker meg etter den siste sjokoladebiten og tulle litt med meg. Ikke frekt eller slemt, men sånn morsomt. Og så kysser han meg på kinnet eller på hånden eller noe mens han smiler. jeg forstår godt at jeg var mer attraktiv for ham rent utseendemessig da jeg var 20 kg lettere enn det jeg er nå, men jeg er veldig trygg på at han elsker meg for den jeg er og det vi har bygd opp sammen. Anonymkode: aeddb...9b3 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 2. april 2021 #11 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, det har han ikke. Jeg vet at han foretrekker slanke jenter og jeg er innenfor normal Bmi, men i øvre sjikt, og med nokså vassen kropp. Ikke stram i fisken noe sted. Han sier at jeg er en av de flotteste damene han har møtt, men han er også veldig flink til å oppmuntre meg når jeg har klart å gå ned noe. Han foretrekker nok når jeg er slankere, men han gjør det fint med positiv oppfordring i stedet for negative kommentarer. Anonymkode: c2bf9...d6e Men det siste synes heller ikke jeg er spesielt hyggelig? Både jeg og mannen min har variert i vekt fra nedre til øvre del av normale BMI - vært veldig trent og mindre trent. Vi gir hverandre komplimenter, aldri negative kommentarer og aldri applaus for å endre seg til «det flottere». Man gir et kompliment uten negative forbehold. »Du er fin/sexy/vakker» osv. Ikke «enn da og da» eller med et «men». Jeg gir aldri andre komplimenter som er i den retning. Jeg snakker om nåtid, og uten forbehold. Ellers er jo komplimentet uten verdi.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #12 Skrevet 2. april 2021 Det bør vel ikke være et sjokk for noen at menn er visuelle skapninger. Dermed tenner menn raskt på det de ser. Liker han ikke det han ser så blir tenningen så som så... Anonymkode: e02dd...f38 1
Niny Skrevet 2. april 2021 #13 Skrevet 2. april 2021 Jepp han har kommentert det. Jeg har også kommentert om han har gått opp i vekt. Men han sier at jeg er flott akkurat som jeg er og at ekte menn liker kjøtt på beina 😉 Han har også sagt så fint at han ikke liker store damer men at jeg skal få beksjed om jeg begynner å bli litt stor og vi bør begynne å gjøre noe med vekten VÅR ISAMMEN. Jeg hadde en periode jeg var arbeidsledig og ble deprimert. La på meg masse og bmien sa jeg var helseskadelig overvektig. Han sa fortsatt ikke annet da enn at jeg var perfekt i hans øyne 😊 Nå er jeg gravid og han kaller meg for bollo hver dag, men jeg kjenner han og vet han ikke mener noe vondt med det 🥰 Jeg ser jo ut som en bolle 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #14 Skrevet 3. april 2021 Ja mange ganger. Seinest i dag kommenterte han på hytta hvordan jeg såg ut. «Stor joggebuske og stor genser, ser j bra ut... «dette sa han for å såre meg. For var kledd slik for jeg hadde vært ute å jobbet ( bært stein) Anonymkode: e9565...1d3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #15 Skrevet 4. april 2021 Håper virkelig han sier fra hvis kroppen min eser ut på måter han ikke liker. Foreløpig er jeg så slank og sprek at vektøkning egentlig gjør meg mer sexy i hans øyne, men den dagen det blir for mye vil jeg virkelig ikke at han skal lage som ingenting. Anonymkode: 5a76a...d0d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå