Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her har jeg koseklær, de er perfekt i de periodene jeg er innlagt på sykehus med datteren min. Ellers når jeg bare skal være hjemme eller i hagen.

Anonymkode: e2f90...39d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.4.2021 den 21.16):

Enig, det er skikkelig ekkelt, men skremmende mange som gjør det! Når jeg kommer hjem fra jobb er det full nedstripping inkl undertøy, så er det på med behagelige hjemmeklær og alltid uten truse og bh.

Anonymkode: 18381...145

Da har du mest sannsynlig ikke barn som skal ut på diverse fritidsaktiviteter om ettermiddagen. Men en kan jo selvfølgelig kjøre barna rundt i koseklær.

Anonymkode: e2f90...39d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.4.2021 den 19.36):

Har inntrykk av at de aller fleste har en eller annen form for koseklær. Om ikke de har det så håper jeg i det minste at de bytter klær når de kommer hjem. Det er ekkelt med pollen, støv og bakterier fra andre steder inn i sofaen. Når buksene har berørt setene i en kafeteria eller på trikken så skal de ikke inn i møblene etterpå.

Anonymkode: d4549...096

Hva tenker du om alle de som har hund?? Det er ganske mange. Ikke rart det er koronahysteri. Folk har jo ikke immunforsvar lenger.

Anonymkode: eb2cd...cb6

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hva er koseklær?   For meg er det en enkel kjole.

• Liker 1
Skrevet

Åja, daffeklær er svært viktig! Har noe litt penere (les sånn fin joggis som er litt inn for tiden), og noe styggere som bare brukes når jeg er alene. 

Hater sokker😂 så de MÅ av, liker ikke å gå i genser heller (herregud høres jo helt sær ut), så t-skjorte er standard.

Vokst opp i en litt sånn fasade familie, så hadde lite kose/daffeklær i oppveksten. Så nå som voksen koser jeg meg stort i de🥰.

Hva andre gjør bryr meg fint lite, venninder kan gå i akkurat det de vil hos meg😊 de bryr seg heller ikke om hva jeg går i.

AnonymBruker
Skrevet

Enig, det er skikkelig ekkelt, men skremmende mange som gjør det! Når jeg kommer hjem fra jobb er det full nedstripping inkl undertøy, så er det på med behagelige hjemmeklær og alltid uten truse og bh.

Pollen og støv er ekkelt, men truseløs inni buksa er greit? Æsj, jeg spyr. 

Anonymkode: 3287d...200

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.4.2021 den 19.36):

Har inntrykk av at de aller fleste har en eller annen form for koseklær. Om ikke de har det så håper jeg i det minste at de bytter klær når de kommer hjem. Det er ekkelt med pollen, støv og bakterier fra andre steder inn i sofaen. Når buksene har berørt setene i en kafeteria eller på trikken så skal de ikke inn i møblene etterpå.

Anonymkode: d4549...096

😂 Seriøst? 🤪

Har ikke koseklær og bytter heller ikke klær når jeg kommer hjem.

Anonymkode: daf38...fcc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skremmende faktisk. 😂

En mennesker har alt for skjermede liv.

Anonymkode: daf38...fcc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.4.2021 den 9.58):

De aller fleste jeg vet om (også i tråder her på forumet) tar av seg penklærene på f.eks julaften etter middag og krøller seg opp i sofaen med koseklær. De færreste sitter med penklær hele julaften, enten de er hos seg selv eller andre familiemedlemmer. Det er typisk norsk😁 siden det var veldig viktig for deg.

Anonymkode: 8817b...591

Dette er slik det er her og :) Finklær på under middag og til evt gjester er dratt og så er det på med noe mer behagelig etter det. Herlig! 

Anonymkode: e6920...555

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...