Gå til innhold

Har alle koseklær?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

alltid uten truse

UTEN truse? Har du ikke utflod eller sekret av ett eller annet slag du da? Og når du klør deg i rumpa? :kvalm:

Anonymkode: 92df0...c9d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går ikke med samme klær ute og inne. Men har joggebukser jeg bruker ute på tur. Orker ikke å gå i jeans i skogen liksom.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Eller, tights og singlet. Det diggeste som finnes er å få av seg bh'en og ta av seg kjolen, og på med tights og singlet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et liv uten koseklær er et trist liv syns jeg :)

Jeg har vokst opp med at man kler av seg jeans når man kommer hjem. Mye pga hygiene, og mye pga komfort. Jeg nekter å gå i jeans mer enn jeg må, og jeg merker at "penklærne" mine holder seg lengre fordi jeg ikke bruker dem i hjemmet. 

Tar de på når vi får besøk f.eks, men er det  bare meg og mannen har vi begge komfortable klær på oss :)

Anonymkode: 6f335...c41

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har vokst opp med at man kler av seg jeans når man kommer hjem. Mye pga hygiene, og mye pga komfort. Jeg nekter å gå i jeans mer enn jeg må, og jeg merker at "penklærne" mine holder seg lengre fordi jeg ikke bruker dem i hjemmet. 

Tar de på når vi får besøk f.eks, men er det  bare meg og mannen har vi begge komfortable klær på oss :)

Gøy å høre at vi er flere som betrakter jeans som penklær:)

Jeg gjør som deg og skifter fra uteklær til mer komfortable for å spare på dem

Anonymkode: 3b9b5...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det der med sofaen virker ganske hysterisk. Får dere panikk om gjestene setter seg? Blir de forvist til pinnestoler som dere desinfiserer etterpå?

For all del, forstår det jo om man har vært i fjøset eller jobbet på rigg, men skifte fordi man har tatt bussen? Virkelig?

Anonymkode: 8fd73...fb5

Har ikke besøk. Foretrekker å være hos andre. De få jeg kan ha besøk av vet hvor hysterisk jeg er på bakterier så de har på seg rene klær når de kommer😅

Anonymkode: 18381...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke besøk. Foretrekker å være hos andre. De få jeg kan ha besøk av vet hvor hysterisk jeg er på bakterier så de har på seg rene klær når de kommer😅

Anonymkode: 18381...145

😱😱😱

Anonymkode: e3f3f...724

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid tykk strømpebukse i fleece eller ull under buksa om vinteren. Så når jeg kommer hjem tar jeg av meg ytterbuksa og går rundt i strømpebuksa. Så strømpebukse er kosebuksa mi.

Om sommeren bytter man gjerne til shorts når man kommer hjem. Buksepåbud på jobben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt, eget rituale etter jobb hver dag..hår opp, undertøy av og koseklær på 🥰

Endret av Nnilm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke, ikke mannen heller. Barna/tenåringene har noen, men dem bruker de på skolen også. 
Men jeg går ikke i ubehagelige klær på jobb og ellers heller, skjønner ikke at dere gjør det. Ikke noe ubehagelig med en skjorte/bluse/pen genser/topp og jakke? Jeans? «Dressbukser»? 

Anonymkode: ad3c0...391

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.4.2021 den 17.47):

Det du beskriver høres nitrist ut syns jeg. Så hjemme er det ikke så farlig, man kan og bør se slaskete ut hver eneste bidige dag til middag? Tar seg bryet med å faktisk skifte til noe ustilig, det er jo bare familien? Og ute går dere i ukomfortable klær? Hygiene? «Spare på klærne»? Gå med lagerfrakker ute da vel. Er det ikke trist at du og kjæresten «pynter seg» for absolutt alle andre, men ikke for dere selv og hverandre? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Kari Traa ullundertøy som koseklær for tiden.  Men tenkte å skaffe meg et sett f.eks en fin joggedress.  Gikk mye i tights og stor genser før hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke, ikke mannen heller. Barna/tenåringene har noen, men dem bruker de på skolen også. 
Men jeg går ikke i ubehagelige klær på jobb og ellers heller, skjønner ikke at dere gjør det. Ikke noe ubehagelig med en skjorte/bluse/pen genser/topp og jakke? Jeans? «Dressbukser»? 

Helt enig med deg

Anonymkode: e3f3f...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt har jeg koseklær. Må dusje etter jobb. Så da tar jeg alltid på meg "hjemmeuniformen". Bh tar jeg aldri av før leggetid. Føler meg så ustelt da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har mange, behagelige jobbklær. 

Men silke, hvit kashmir, sarte bluser, blyantskjørt, dyre merker.. Det er ikke en god kombinasjon med matlaging, husarbeid, og husdyr. Og er klær jeg vil bevare lengst mulig. 

Og andre har andre grunner igjen. Jeg husker jo at tidlig i 20 årene handlet det om å dra på seg trangest mulig scinnyjeans, så dette med behagelige klær forstår jeg også. 

Det jeg har liten forståelse for er alle som må mene noe om hvilke valg andre tar, i en nedlatende tone. 

Anonymkode: 60f0f...da0

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Går som regel alltid i treningsbukse og en gammel topp. Synes det er mest behagelig.

Anonymkode: d0fb2...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Albbas
11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeans og dressbukse er ikke behagelig... 😳 

Jeg har mange behagelige jobbklær, som skjørt og strømpebukse og passende overdel, men jobbklærne mine er dyre eller unike og tåler ikke en røff vask, så de må av når jeg kommer hjem, før klissete barnehender tar i dem. 

Nå med hjemmekontor går jeg med en mellomting, myke klær som ikke er fullstendig "koseklær". Da går jeg fint med det hele dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første vi gjør her i huset er å dusje å hive på oss koseklær når vi er ferdig for dagen, det er deilig.

For min del så er koseklær tights og gigantisk t-skjorte, sånt går ikke jeg med ute. Guttungen bruker som regel ull eller joggeklær for det er klær han ikke bruker ute. Vi er jeansmennesker begge to. 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.4.2021 den 19.36):

Har inntrykk av at de aller fleste har en eller annen form for koseklær. Om ikke de har det så håper jeg i det minste at de bytter klær når de kommer hjem. Det er ekkelt med pollen, støv og bakterier fra andre steder inn i sofaen. Når buksene har berørt setene i en kafeteria eller på trikken så skal de ikke inn i møblene etterpå.

Anonymkode: d4549...096

Hva gjør du når du har besøk og de setter seg i sofaen? Må de og bytte til koseklær? 

Anonymkode: 033c2...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...