AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Har alle koseklær? Er jeg den eneste som hverken bruker eller eier dette? Eller det fler av oss? Anonymkode: e3f3f...724 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Mannen hadde ikke det da vi traff hverandre. Men endret det raskt etter at vi snakket ut om saken. Jeans og sorte bukser farget av i sofaen. De mest behagelige buksene (som han valgte inne) fikk raskt rev/knær, og egnet seg derfor ikke ute blant folk. Og ikke minst er det vanvittig ekkelt om man har vært ute blant mennesker hele dagen, i nærkontakt med busseter og mer, og så slenger seg ned i stua med de samme klærne. Anonymkode: 60f0f...da0 13
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Jeg har koseklær, men fine koseklær, i kasjmir og silke. Anonymkode: 196e4...2ee 2
sjanglepupp Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 Joggebukse og flyffy gensere all day son! 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 Koseklær er for meg like viktig som å ta av seg bh'en når jeg kommer hjem. Det er nesten en hellig handling som er uunnværlig for et godt liv i hjemmet😁 Anonymkode: 8817b...591 35
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 Ikke egentlig, jeg har heller ikke vært kjent med dette fenomenet. Har vært vant til at man går i samme klær hele dagen. Jeg har heller aldri skjønt hva som er ubehagelig med bh eller jeans. Når det er sagt, så trener jeg en del og liker å ha den bevegelsesfriheten, så det kan bli tights om jeg vil føle meg mest mulig vel. men jeg driver ikke å skifter rundt mer enn jeg må. Er glad i å låne bukse av kjæresten når jeg er hos han da, så har på en måte en slags kosebukse der. Anonymkode: 46065...c11 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 Jeg har noen få koseklær, men trives bedre i vanlig klær hjemme. Pleier ikke å bytte klær når jeg kommer fra jobb før jeg evt. skal ut på trening, tur eller noe annet. Anonymkode: b1155...280 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Skrevet 2. april 2021 Har inntrykk av at de aller fleste har en eller annen form for koseklær. Om ikke de har det så håper jeg i det minste at de bytter klær når de kommer hjem. Det er ekkelt med pollen, støv og bakterier fra andre steder inn i sofaen. Når buksene har berørt setene i en kafeteria eller på trikken så skal de ikke inn i møblene etterpå. Anonymkode: d4549...096 12
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #9 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har inntrykk av at de aller fleste har en eller annen form for koseklær. Om ikke de har det så håper jeg i det minste at de bytter klær når de kommer hjem. Det er ekkelt med pollen, støv og bakterier fra andre steder inn i sofaen. Når buksene har berørt setene i en kafeteria eller på trikken så skal de ikke inn i møblene etterpå. Anonymkode: d4549...096 Det må være slitsomt å være så høyspent. Du kunne prøvd å slappe av litt. Anonymkode: 196e4...2ee 30
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #10 Skrevet 2. april 2021 Om alle har det vet jeg ikke, men for min del er det uunnværlig. Anonymkode: 62c6b...ae3 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #11 Skrevet 2. april 2021 Samboer og jeg har det, i alle fall 😍 Ingenting er som å få av seg jeansen når en kommer hjem, å hoppe inn i en myk kosebukse! Anonymkode: 353e6...d04 8
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #12 Skrevet 2. april 2021 Nei går stortsett hele dagen i de samme klærene. Men kan ta av genseren og sokker hvis det blir for varmt. Har ikke koseklær eller pysjamas. Sover i bare trusen også. Anonymkode: 8ac97...d1c 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #13 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har inntrykk av at de aller fleste har en eller annen form for koseklær. Om ikke de har det så håper jeg i det minste at de bytter klær når de kommer hjem. Det er ekkelt med pollen, støv og bakterier fra andre steder inn i sofaen. Når buksene har berørt setene i en kafeteria eller på trikken så skal de ikke inn i møblene etterpå. Anonymkode: d4549...096 Hva om noen kommer på besøk da? Har du koseklær til låns da eller? Eller er det kun kjøkken da? Herre min hatt, har koseklær, men det er fordi noe er mer behagelig og gå i. Anonymkode: 11936...2c5 17
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #14 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har koseklær, men fine koseklær, i kasjmir og silke. Anonymkode: 196e4...2ee Hvor kjøper du disse? Og kommer det knær i buksene? Anonymkode: 94a60...a14
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #15 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har inntrykk av at de aller fleste har en eller annen form for koseklær. Om ikke de har det så håper jeg i det minste at de bytter klær når de kommer hjem. Det er ekkelt med pollen, støv og bakterier fra andre steder inn i sofaen. Når buksene har berørt setene i en kafeteria eller på trikken så skal de ikke inn i møblene etterpå. Anonymkode: d4549...096 Enig, det er skikkelig ekkelt, men skremmende mange som gjør det! Når jeg kommer hjem fra jobb er det full nedstripping inkl undertøy, så er det på med behagelige hjemmeklær og alltid uten truse og bh. Anonymkode: 18381...145 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #16 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Enig, det er skikkelig ekkelt, men skremmende mange som gjør det! Når jeg kommer hjem fra jobb er det full nedstripping inkl undertøy, så er det på med behagelige hjemmeklær og alltid uten truse og bh. Anonymkode: 18381...145 Ja, det haugevis av folk hver dag i Norge pga de ikke bytte til koseklær når de kommer hjem. Anonymkode: b1155...280
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #17 Skrevet 2. april 2021 Kaller det egentlig ikke koseklær, men hjemme går det i joggebukse og henser/ hettegenser (begge på vinteren) eller treningsdress og myke bomullsokker. Orker ikke skjorter og bukser uten løs linning når jeg har fri. Anonymkode: 8ab06...83d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #18 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja, det dør haugevis av folk hver dag i Norge pga de ikke bytte til koseklær når de kommer hjem. Anonymkode: b1155...280 Anonymkode: b1155...280 5
Rosabløff Skrevet 2. april 2021 #19 Skrevet 2. april 2021 Skrifter alltid når jeg kommer hjem. Det går i ull gjennom hele vinteren. Nå har jeg byttet til en bukse og genser i bomull. Orker ikke tanken på at buksa jeg bruker på jobb og i bussetet skal berøre sofaen jeg ligger i. Sikkert ikke farlig, men takler ikke tanken. Bruker mye silkebluser på jobb og de egner seg ikke til fritidsbruk. Liker heller ikke å bruke jeans som strammer hjemme. Hjemme skal alt være varmt og behagelig.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #20 Skrevet 2. april 2021 Det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å skifte fra jeans til enten en digg kosebukse eller onepiece. De som går med jeans eller generelt stramme klær hjemme er psykopater. sagt med 1% humor og 99% seriøsitet. Anonymkode: 2c9c5...9c3 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå