Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en mannlig venn i tyve år. Meg og min mann var ofte med han og kona, men vi synes han var så sladrete og vi ble enige om å aldri si private ting til han. Jeg synes det er ekkel oppførsel av menn å være som ei kjerring. I sommer «lurte» denne mannen ei venninde av meg å si noe veldig privat om meg. Han sa til henne at han visste det siden vi var så nære venner. Venninda mi gikk rett på og foralte en veldig dyp hemmelighet om meg. Etterpå sendte han snap til meg og sa hva han visste og «trua « meg på en creepy måte. Han var sint på meg og følte seg svikta for at jeg ikke hadde delt dette med han. Han løy også om måten han fikk vite det på. Jeg blokkerte han fra alle plattformer. Han prøvde desperat å kontakt meg. Jeg vil ikke ha sånne venner. Han er jo ondskapsfull i måten han går frem på. Men hva skal jeg si om jeg møter han på gata. Er veldig ubehagelig .. Tydelig at han vil ødelegge. Man skylder ikke venner og fortelle om private ting. Særlig når man vet at vedkommende ikke holder tett. Hva gjør jeg? Vi bor i samme by

Anonymkode: 7e0c2...c52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare si 'hei' og gå videre.

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Fortsett med blokkering og hold deg unna ham så godt du kan. Jo mer han får fra deg, jo mer bensin på bålet.

Og gjør alt du kan for å glemme ham, jeg har hatt et tilsvarende menneske som dette etter meg, og det beste du kan gjøre, er absolutt ingenting! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...