AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Hva gjør man for å overleve påsken helt alene? 😭😭😭Mener ikke tips til å gå tur, se film, lage mat. Jeg mener å holde ut mentalt. Anonymkode: 6dcea...dee
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Spiller Wordfeud? Noen av dem som er ivrige der, er der fordi de har lite å gjøre og få å treffe. Du kan underholde deg selv, chatte med folk og få venner der. Være bare tydelig på at du ikke ønsker ONS... Har du ikke en gammel tante eller en gammel venn å ringe eller skrive brev til? De fleste har noen de kjenner som hadde blitt ekstra glad for det. Det hjelper mot tungsinn å glede noen andre. Jeg har ved noen anledninger vært helt alene hele påsken. Derfor forstår jeg godt at det kan oppleves veldig tungt mentalt. Det er faktisk mange som er alene i byene i alle fall, så ta deg en tur ut og se om du ikke finner noen av dem på en benk i parken... Kanskje dukker det nye folk opp i livet ditt på en overraskende måte. Håper det går bra med deg! Anonymkode: d67b0...109 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Jeg er stuck med mann og to barn. Holder på å miste forstanden. Så; nyt freden og roen og at du kan gjøre hva du vil når du vil, og sove så lenge du vil. Anonymkode: 33141...e21 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er stuck med mann og to barn. Holder på å miste forstanden. Så; nyt freden og roen og at du kan gjøre hva du vil når du vil, og sove så lenge du vil. Anonymkode: 33141...e21 Jeg er i ferd med å miste forstanden etter tre år som isolert og uten jobb. Anonymkode: 6dcea...dee 11
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 Her har jeg faktisk brukt litt tid på jobb, enkle oppgaver jeg kan gjøre hjemmefra så jeg slipper å dra på kontoret. Da føler jeg meg nyttig og at jeg har en mening i livet. Jeg har sittet alene siden i fjor sommer, jeg kom jeg ikke noe sted til jul heller, så jeg har behov for noe som gjør at jeg ikke føler meg som verdens mest nedprioriterte menneske. Og jobb funker faktisk, for det er jeg flink til og da gjør jeg noe som må gjøres. Å bare sitte alene å ikke gjøre noe nyttig føles helt håpløst i lengden. Anonymkode: 94740...315 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 Det mentale henger jo sammen med å holde seg i aktivitet. Du må fylle dagen din med minst en fysisk aktivitet. Jeg er og alene i påsken fordi barna er hos sin far. Nå bor vi så nærme hverandre at de stikker innom for å hente ting men likevel. Jeg passer på å alliere meg ned venner og gå tur. I går gikk jeg en 4 timers lang tur i skogen med kollegaer og i morgen avtale med ei venninne. Anonymkode: 130c0...bc6 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er i ferd med å miste forstanden etter tre år som isolert og uten jobb. Anonymkode: 6dcea...dee Hvorfor kan du ikke ta deg utdannelse eller få jobb? Anonymkode: d9a03...e5b 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er i ferd med å miste forstanden etter tre år som isolert og uten jobb. Anonymkode: 6dcea...dee Ah, ser nå at du ikke har jobb. Da faller mitt råd bort. Vet dessverre ikke om jeg har noe hjelp å gi deg da. Anonymkode: 94740...315
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #9 Skrevet 2. april 2021 Jeg legger ekstra vekt på å lære meg noe. Driver med med IT, og gikk til innkjøp av en bok innen et tema jeg ønsker å lære meg mer om. En god blanding av teorilesing og praktiske oppgaver, så jeg får byttet litt på å lese i sofaen, og utføre ting foran PC-en. Det gir både mening og mestring, og tar en del tid. Den store faren er om jeg mister konsentrasjonen, men hittil har det gått rimelig greit. Når jeg blir sliten, sitter jeg litt på KG, samt glaner litt TV. Da føles det bedre ut å slappe av også, for da føler jeg at jeg har fortjent det i større grad enn vanlig. Anonymkode: 58ff3...356 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #10 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det mentale henger jo sammen med å holde seg i aktivitet. Du må fylle dagen din med minst en fysisk aktivitet. Jeg er og alene i påsken fordi barna er hos sin far. Nå bor vi så nærme hverandre at de stikker innom for å hente ting men likevel. Jeg passer på å alliere meg ned venner og gå tur. I går gikk jeg en 4 timers lang tur i skogen med kollegaer og i morgen avtale med ei venninne. Anonymkode: 130c0...bc6 Jeg jogger hver forbanna dag. De få jeg har å være sammen med er bortreist i påsken. Jeg må holde meg unna some akkurat nå for å unngå påskebilder. Strør salt i såret. Foreldrene mine er døde. Hvis jeg hadde jobb, så kunne jeg jobbet i påsken og hatt det fint. Men jeg er bare enda mer ensom en vanlig. Tror jeg får hjerteinfarkt snart. Trenger vel bare å lufte frustrasjonen min litt i dag. Anonymkode: 6dcea...dee 1
Rumle Skrevet 2. april 2021 #11 Skrevet 2. april 2021 Som flere nevner så er det jo viktig å prøve å kunne finne på noe hyggelig selv om du er alene. Vær litt snill og omsorgsfull med deg selv, det er noe man faktisk kan jobbe aktivt med, selv om det kjennes rart i begynnelsen. Hva liker du å drive med? Interesser osv? 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #12 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor kan du ikke ta deg utdannelse eller få jobb? Anonymkode: d9a03...e5b Jeg har utdannet meg men det er klin umulig å få jobb med hullet mitt. NEI, IKKE KOM MED FLERE RÅD OM JOBB OG GREIER. Takk. Anonymkode: 6dcea...dee 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #13 Skrevet 2. april 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Som flere nevner så er det jo viktig å prøve å kunne finne på noe hyggelig selv om du er alene. Vær litt snill og omsorgsfull med deg selv, det er noe man faktisk kan jobbe aktivt med, selv om det kjennes rart i begynnelsen. Hva liker du å drive med? Interesser osv? Jeg er snill med meg selv og flink til å være alene. Folk må forstå at likevel så spiser ensomheten meg opp. Anonymkode: 6dcea...dee 6
Rumle Skrevet 2. april 2021 #14 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er snill med meg selv og flink til å være alene. Folk må forstå at likevel så spiser ensomheten meg opp. Anonymkode: 6dcea...dee Jeg forstår deg, det er ikke enkelt 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #15 Skrevet 2. april 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Jeg forstår deg, det er ikke enkelt Tusen takk! ❤️ Anonymkode: 6dcea...dee
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #16 Skrevet 2. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Folk må forstå at likevel så spiser ensomheten meg opp. Mange av oss forstår det så alt for godt. Det er vanskelig å gi tips uten å kjenne deg, men du er i godt selskap i hvert fall! Anonymkode: 58ff3...356 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #17 Skrevet 2. april 2021 jeg føler med deg ts; har også vært mer eller mindre isolert i årevis, og særlig siste året. det er ekstra sårt når man blir avvist av veninner man trodde var nære😞jeg trener når jeg klarer(sliter med sykdom), og prøver å komme meg ut på tur hver dag. leser en del og ser på serier. prøver å lære meg et nytt språk☺️ Anonymkode: b3c13...72b 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #18 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mange av oss forstår det så alt for godt. Det er vanskelig å gi tips uten å kjenne deg, men du er i godt selskap i hvert fall! Anonymkode: 58ff3...356 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jeg føler med deg ts; har også vært mer eller mindre isolert i årevis, og særlig siste året. det er ekstra sårt når man blir avvist av veninner man trodde var nære😞jeg trener når jeg klarer(sliter med sykdom), og prøver å komme meg ut på tur hver dag. leser en del og ser på serier. prøver å lære meg et nytt språk☺️ Anonymkode: b3c13...72b Tusen takk for forståelse. Det er visst bare det jeg trenger i dag. 💕 Anonymkode: 6dcea...dee 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #19 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ah, ser nå at du ikke har jobb. Da faller mitt råd bort. Vet dessverre ikke om jeg har noe hjelp å gi deg da. Anonymkode: 94740...315 Det er greit. 😊 Anonymkode: 6dcea...dee
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #20 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg jogger hver forbanna dag. De få jeg har å være sammen med er bortreist i påsken. Jeg må holde meg unna some akkurat nå for å unngå påskebilder. Strør salt i såret. Foreldrene mine er døde. Hvis jeg hadde jobb, så kunne jeg jobbet i påsken og hatt det fint. Men jeg er bare enda mer ensom en vanlig. Tror jeg får hjerteinfarkt snart. Trenger vel bare å lufte frustrasjonen min litt i dag. Anonymkode: 6dcea...dee AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er snill med meg selv og flink til å være alene. Folk må forstå at likevel så spiser ensomheten meg opp. Anonymkode: 6dcea...dee Forstår deg. Noen ganger er ensomheten så omfattende at....I know Anonymkode: 30158...d97 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå