Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med det? Kun den ene parten som tar opp lån? Og at den andre parten betaler husleie til den andre? 

Anonymkode: 31150...79f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi har det slik. 

Jeg vet imidlertid ikke hva du lurer på. 

AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (6 minutter siden):

Ja vi har det slik. 

Jeg vet imidlertid ikke hva du lurer på. 

Nei, ikke jeg heller. Bare om det er normalt at noen gjør det slik, å om at banken stiller spørsmål til hvorfor vi gjør det den måten. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, ikke jeg heller. Bare om det er normalt at noen gjør det slik, å om at banken stiller spørsmål til hvorfor vi gjør det den måten. 

Det er nok ikke det vanligste. I min krets bare vi og et annet par som tidligere eide sammen, men ikke lenger etter brudd og kom sammen igjen. 

Banken la seg ikke mer opp i det enn at de trengte å vite hva han betaler meg i måneden. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så lenge den som tar opp lån får innvilget lån så skal de ikke legge seg opp i det. Mulig de setter spørsmålstegn til hvorfor man velger å gjøre det sånn og hva lånet er til -for det kan jo være uheldig for den parten som betaler husleie tim den andre. Da bør man ha gode skriftlige avtaler på det seg i mellom om det skulle skjære seg i mellom en.

Anonymkode: bf012...1e2

AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (10 minutter siden):

Det er nok ikke det vanligste. I min krets bare vi og et annet par som tidligere eide sammen, men ikke lenger etter brudd og kom sammen igjen. 

Banken la seg ikke mer opp i det enn at de trengte å vite hva han betaler meg i måneden. 

Ok. Ville banken vite leien mtp hvor mye lån du kunne få? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok. Ville banken vite leien mtp hvor mye lån du kunne få? 

Ja. 

Nå har jeg relativ stor egenkapital, og jeg har også utleieenhet i boligen, men hva han betaler meg i måneden ble også tatt med i regnestykket. Som leieinntekter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...