AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Noen som har erfaring med det? Kun den ene parten som tar opp lån? Og at den andre parten betaler husleie til den andre? Anonymkode: 31150...79f
Trolltunge Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Ja vi har det slik. Jeg vet imidlertid ikke hva du lurer på.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Trolltunge skrev (6 minutter siden): Ja vi har det slik. Jeg vet imidlertid ikke hva du lurer på. Nei, ikke jeg heller. Bare om det er normalt at noen gjør det slik, å om at banken stiller spørsmål til hvorfor vi gjør det den måten. Anonymkode: 31150...79f
Trolltunge Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, ikke jeg heller. Bare om det er normalt at noen gjør det slik, å om at banken stiller spørsmål til hvorfor vi gjør det den måten. Anonymkode: 31150...79f Det er nok ikke det vanligste. I min krets bare vi og et annet par som tidligere eide sammen, men ikke lenger etter brudd og kom sammen igjen. Banken la seg ikke mer opp i det enn at de trengte å vite hva han betaler meg i måneden.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, ikke jeg heller. Bare om det er normalt at noen gjør det slik, å om at banken stiller spørsmål til hvorfor vi gjør det den måten. Anonymkode: 31150...79f Så lenge den som tar opp lån får innvilget lån så skal de ikke legge seg opp i det. Mulig de setter spørsmålstegn til hvorfor man velger å gjøre det sånn og hva lånet er til -for det kan jo være uheldig for den parten som betaler husleie tim den andre. Da bør man ha gode skriftlige avtaler på det seg i mellom om det skulle skjære seg i mellom en. Anonymkode: bf012...1e2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 Trolltunge skrev (10 minutter siden): Det er nok ikke det vanligste. I min krets bare vi og et annet par som tidligere eide sammen, men ikke lenger etter brudd og kom sammen igjen. Banken la seg ikke mer opp i det enn at de trengte å vite hva han betaler meg i måneden. Ok. Ville banken vite leien mtp hvor mye lån du kunne få? Anonymkode: 31150...79f
Trolltunge Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok. Ville banken vite leien mtp hvor mye lån du kunne få? Anonymkode: 31150...79f Ja. Nå har jeg relativ stor egenkapital, og jeg har også utleieenhet i boligen, men hva han betaler meg i måneden ble også tatt med i regnestykket. Som leieinntekter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå