AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Jeg er for tiden en naver jente og vil gjerne finne kjærligheten, men jeg tennes ikke av andre navere eller gutter med lav intelligens. Tiltrekkes av de med høye ambisjoner og intelligens. hva tror dere? Fins det håp for meg der ute? Kun seriøse svar takk. Anonymkode: d7001...7cb
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Jeg tenner i alle fall ikke på sånne som deg. Som ser ned på andre selv om du er i samme båt. Nei da vil ikke jeg på date med deg som naver. Ta deg sammen og kom deg i arbeid! Anonymkode: 7d5be...5e4 17
Nappetass1 Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Tror du først og fremst må slutte å omtale deg selv som «naver jente». Så det du ønsker deg er egentlig en mann som er for bra for deg? Høres konstruktiv ut! 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 Ja, om du ser pent og er jomfru! Anonymkode: 7ea84...dde 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er for tiden en naver jente og vil gjerne finne kjærligheten, men jeg tennes ikke av andre navere eller gutter med lav intelligens. Tiltrekkes av de med høye ambisjoner og intelligens. hva tror dere? Fins det håp for meg der ute? Kun seriøse svar takk. Anonymkode: d7001...7cb Tror du de med høye ambisjoner og intelligens tenner på sånne som deg som er stikk motsatt? Anonymkode: 7d5be...5e4 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, om du ser pent og er jomfru! Anonymkode: 7ea84...dde Hadde kanskje knullet henne da, med dobbel kondom da Anonymkode: 7d5be...5e4 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 Jeg er intelligent, høyt utdannet og ambisiøs, men ufør. Hvordan hadde det gått for deg? Anonymkode: 9bd6a...938 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Skrevet 2. april 2021 Ts her. wow, så mange som ble sure her! Skjønner ikke hvorfor alle svarer som om jeg har rettet dette innlegget mot de. kan dere ikke svare rasjonelt? Veldig dumt å skulle svare så passivt aggressivt. Anonymkode: d7001...7cb 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #9 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er for tiden en naver jente og vil gjerne finne kjærligheten, men jeg tennes ikke av andre navere eller gutter med lav intelligens. Tiltrekkes av de med høye ambisjoner og intelligens. hva tror dere? Fins det håp for meg der ute? Kun seriøse svar takk. Anonymkode: d7001...7cb På samme måte som (heterofile) kvinner tenner på og tiltrekkes det maskuline så tenner (heterofile) menn på og tiltrekkes av det feminine. Er det å være arrogant noe som er maskulint eller noe feminint? Hvis det er feminint så vil høyt utdannede menn tiltrekkes av arrogante kvinner, sånn som deg. Hvis det er maskulint så vil det ikke være særlig mange menn som tiltrekkes av arrogante kvinner, sånn som deg. Vil du tiltrekke deg menn, særlig høyt utdannede menn, må du være feminin i måten du er på og måten du ser verden på. Menn tiltrekkes av det feminine. Anonymkode: f798e...6c0 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #10 Skrevet 2. april 2021 Helt uaktuellt for min del. Anonymkode: 5ee49...84a 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #11 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På samme måte som (heterofile) kvinner tenner på og tiltrekkes det maskuline så tenner (heterofile) menn på og tiltrekkes av det feminine. Er det å være arrogant noe som er maskulint eller noe feminint? Hvis det er feminint så vil høyt utdannede menn tiltrekkes av arrogante kvinner, sånn som deg. Hvis det er maskulint så vil det ikke være særlig mange menn som tiltrekkes av arrogante kvinner, sånn som deg. Vil du tiltrekke deg menn, særlig høyt utdannede menn, må du være feminin i måten du er på og måten du ser verden på. Menn tiltrekkes av det feminine. Anonymkode: f798e...6c0 Helt enig! Hun virker veldig lite feminim Anonymkode: 7d5be...5e4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #12 Skrevet 2. april 2021 Så har du lav intelligens siden du er naver? Eller er det bare andre? Jeg hadde ikke datet deg. Ikke fordi du er naver men den dårlig holdningen din. Jobb, utdanning og karriere har ingenting og si. Bare kvinner som bryr seg om sånt overfladisk dritt. Anonymkode: c5dde...345 10
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #13 Skrevet 2. april 2021 Jeg hadde ikke datet en som omtaler seg selv som naver, samtidig som de har forventninger og krav til partner som er i andre enden av skalaen. Anonymkode: 164df...ee1 11
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #14 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg er for tiden en naver jente og vil gjerne finne kjærligheten, men jeg tennes ikke av andre navere eller gutter med lav intelligens. Tiltrekkes av de med høye ambisjoner og intelligens. hva tror dere? Fins det håp for meg der ute? Kun seriøse svar takk. Anonymkode: d7001...7cb Du tenner ikke på andre navere, men søker etter ambisjoner og intelligens, som naver? Lykke til. Ikke end opp som incel etter hvert. Det er ikke menn det er noe galt med, men deg. På forhånd fortalt. Anonymkode: 6254d...ab5 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #15 Skrevet 2. april 2021 Så lenge du er fin spiller det overhodet ingen rolle hvor du får inntekten din fra. Anonymkode: 1a8cd...80e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #16 Skrevet 2. april 2021 Jeg kunne godt det, så lenge du var en bra person naturligvis. Om vi skulle blitt samboere ville jeg nok helst sett at du tok deg av huset i større grad enn meg, siden du ikke jobber. Anonymkode: 15f54...47e 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #17 Skrevet 2. april 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: om du ser pent Det er noen her som ikke ser så godt i hvert fall. TS; ville ikke datet deg, men ikke pga du er "naver jente". Anonymkode: d3022...4f6 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #18 Skrevet 2. april 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Ts her. wow, så mange som ble sure her! Skjønner ikke hvorfor alle svarer som om jeg har rettet dette innlegget mot de. kan dere ikke svare rasjonelt? Veldig dumt å skulle svare så passivt aggressivt. Anonymkode: d7001...7cb Vi svarer sånn fordi du selv har fordommer som du beskriver i HI. I tillegg spør du et spørsmål som er relativt tullete, hvor vi ikke kan svare på vegne av andre enn oss selv. Anonymkode: d3022...4f6 2
Gjest ABM Skrevet 2. april 2021 #19 Skrevet 2. april 2021 Tenner heller ikke på kvinner uten intelligens og glimt i øyet, men hva du gjør er ikke jevngodt med en intelligenstest, ofte tvert imot så jeg bryr meg ikke om hva du gjør men utelukkende HVEM DU ER.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #20 Skrevet 2. april 2021 Du må definere hva du mener med "naver". Hvis det er at du suser hjemme og tyner systemet for penger fordi du ikke gidder å jobbe så er du fullstendig uaktuell. Så kjenner jeg at jeg er litt skeptisk til andre typer stønader også, men det er ikke blankt nei.. Da måtte jeg blitt kjent med deg. Anonymkode: 72ea0...d51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå