AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Hjelp. Jeg vil ikke være slik. Men jeg klarer bare ikke svelge ordene mine. De plumper ut før jeg får tenkt. Råd? Anonymkode: c3304...ed9 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Prøv å finne ut av hva som gjør at du havner i den situasjonen der du er så sliten/sulten/irritabel at du ikke klarer å holde det inne. Og så må du prøve å forhindre at du havner i den situasjonen. Trenger du å spise litt før du drar hjem fra jobb? Trenger du å legge deg nedpå i femten minutter? Kanskje du kan avtale med samboeren din at dere ikke snakker sammen før du har fått i deg en brødskive? Noe annet? Anonymkode: e6dc8...44e 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Har det på samme måte, har ofte dårlig samvittighet overfor samboer og barn. Spesielt når jeg har pms, jeg klarer ikke å la være. Så du er ikke alene om det. Huff.. Anonymkode: 855af...628
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 Er sånn jeg og. Men føler vel at en del ganger fortjener de å høre det og for å være ærlig. Er en uting at man alltid skal si ting på så fine og konstruktive måter. Jeg prøver å ikke bli så skarp, men mye av mine kommentarer kommer av at jeg er sliten av at alle jeg bor med gjør så lite og skal ha så mye av meg. Alle er liksom så hjelpeløse. Jo mer sliten jeg er jo verre blir det. Anonymkode: 9696c...cd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå