Gå til innhold

Funksjonen "Overfør til konto" fra DNB Mastercard. Virker den hos dere? Er denne funksjonen fjernet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Funksjonen "Overfør til konto" fra DNB Mastercard. Virker den hos dere? Er denne funksjonen fjernet?

Når jeg forsøker dette, så går det ikke.

Anonymkode: b8751...432

AnonymBruker
Skrevet

Funker hos meg. 

Anonymkode: cc86d...494

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Funker hos meg. 

Anonymkode: cc86d...494

Takk for tilbakemelding!

AnonymBruker
Skrevet

Funker hos meg også. Men jeg har lagt merke til at dnb appen i det siste har fusket litt. Da bare lukker jeg appen og prøver på nytt, og da går det 😜

Anonymkode: e5874...bda

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tar litt tid før pengene er på konto

Anonymkode: 96d78...a3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det går med en gang (fra dnb MasterCard til dnb konto) uansett hvilken dag det er eller tid på døgnet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

lol har ikke dnb

Anonymkode: 83941...e5b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

lol har ikke dnb

Anonymkode: 83941...e5b

Så hvorfor kommentere om du ikke er relevant?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Funker hos meg også. Men jeg har lagt merke til at dnb appen i det siste har fusket litt. Da bare lukker jeg appen og prøver på nytt, og da går det 😜

Takk! :) Når jeg velger knappen "overfør til konto" på tannhjulet ved DNB Mastercard inne på nettbanken, blir jeg sendt til et skjema som viser overfør til konto fra brukskontoen min. Er det en midlertidig feil hos DNB da tro?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har en faktura som har forfalt, men ikke er registrert betalt pleier slike ting bli satt inaktive hos mange korttilbydere.

Anonymkode: f9fdf...5fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har en faktura som har forfalt, men ikke er registrert betalt pleier slike ting bli satt inaktive hos mange korttilbydere.

Anonymkode: f9fdf...5fb

Takk! :) Da er det kanskje det som er årsaken. Jeg skulle låne penger fra DNB Mastercard for å betale en regning som forfalt for 2 dager siden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha lest informasjon fra DNB om dette? Har de informert om det i det hele tatt? Kjedelig overraskelse for meg i hvert fall.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Takk! :) Når jeg velger knappen "overfør til konto" på tannhjulet ved DNB Mastercard inne på nettbanken, blir jeg sendt til et skjema som viser overfør til konto fra brukskontoen min. Er det en midlertidig feil hos DNB da tro?

Jeg vet ikke, men jeg anbefaler deg å laste ned dnb appen på tlf, myyye lettere å overføre mellom kontoer og MasterCard 😊 Da bare velger man «overfør penger» så får man valg av alle kontoer du har, velger Mastercard, og velger kontoen du vil ha pengene på, «overfør» og vipps så er de på konto! 😜

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg anbefaler deg å laste ned dnb appen på tlf, myyye lettere å overføre mellom kontoer og MasterCard 😊 Da bare velger man «overfør penger» så får man valg av alle kontoer du har, velger Mastercard, og velger kontoen du vil ha pengene på, «overfør» og vipps så er de på konto! 😜

Tusen takk! 💐

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...