AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Her om dagen satt jeg og så på Netflix sin skjerm og det sto Peppa gris - sterke jenter -eventyr blabla Jeg sa til trettenåringen at jeg virkelig ikke forstår hvorfor Peppa gris skal være om tøffe jenter, mener de moren da eller? Hun så på meg og himlet med øynene.. Peppa er jo ei jente.. greta gris liksom? Så jeg har åpenbart fortrengt mye Peppa i mange år Anonymkode: 2bf4b...ec9
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Hva trodde du peppa gris var da? Pappa? Anonymkode: 7f5fa...1e5 8
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Kjenner ikke til Peppa Pig, men ser at stemmen "spilles" av damer, så da regner jeg med at Peppa er ei jentegris Anonymkode: 82358...e1c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 Det merkeligste her er kanskje 13 åringen som ser Peppa gris? Anonymkode: 5e396...7be 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 Peppa gris er da veldig tydelig en jente.. Eller misforstod jeg HI fullstendig og det var noe annet du mente, da beklager jeg Anonymkode: f8603...ba1 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det merkeligste her er kanskje 13 åringen som ser Peppa gris? Anonymkode: 5e396...7be !3 åringen har vel ikke alltid vært 13 så da har hen vel fått det med seg fra hen var barn. Ikke verre enn det. Anonymkode: beeb3...dd6 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 Jeg trodde peppa gris var en gutt 😂 Når det er sagt, så har ikke jeg barn, så jeg har bare (så vidt det er), sett det i bakgrunnen hos venner som har barn. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det merkeligste her er kanskje 13 åringen som ser Peppa gris? Anonymkode: 5e396...7be Sikkert et yngre småsøsken som egentlig så på. Anonymkode: 95407...52a 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg trodde peppa gris var en gutt 😂 Når det er sagt, så har ikke jeg barn, så jeg har bare (så vidt det er), sett det i bakgrunnen hos venner som har barn. Sikkert et yngre småsøsken som egentlig så på. Anonymkode: 95407...52a Etter litt søking så fant jeg ut at jeg sikkert ikke bør blande meg inn i ting jeg ikke vet.. 😂 Jeg trodde det var den lille blå som var peppa. Skjønner nå at det er den i kjole som er peppa. Anonymkode: 95407...52a
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #9 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hva trodde du peppa gris var da? Pappa? Anonymkode: Beklager krøll i siteringen Jg forsto ikke at Peppa var jente, trodde leppa var gutt. Trettenåringen så ikke på Peppa gris, det var pauseskjermen til Netflix. Det er noen år siden hun så på det. Anonymkode: 2bf4b...ec9
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #10 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Etter litt søking så fant jeg ut at jeg sikkert ikke bør blande meg inn i ting jeg ikke vet.. 😂 Jeg trodde det var den lille blå som var peppa. Skjønner nå at det er den i kjole som er peppa. Anonymkode: 95407...52a Lol samme her.. 🤣 hilsen dumme ts Anonymkode: 2bf4b...ec9
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #11 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Peppa gris er da veldig tydelig en jente.. Eller misforstod jeg HI fullstendig og det var noe annet du mente, da beklager jeg Anonymkode: f8603...ba1 haha!!! Jeg skjønner jo nå at Peppa er en jente, men det har jeg faktisk aldri trodd før! Har alltid trodd Peppa var en gutt!! Haha🤣 Anonymkode: 2bf4b...ec9
Hactar Skrevet 2. april 2021 #12 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Beklager krøll i siteringen Jg forsto ikke at Peppa var jente, trodde leppa var gutt. Trettenåringen så ikke på Peppa gris, det var pauseskjermen til Netflix. Det er noen år siden hun så på det. Anonymkode: 2bf4b...ec9 Så trettenåringen husker fortsatt at Peppa er jentegrisen. Det tyder på at jeg fortsatt har en del år igjen før jeg har klart å fortrenge at guttegrisen heter Georg, at Daniel er verdens mest snusfornuftige Tiger og at barne-TV kan være skikkelig irriterende greier. 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #13 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg trodde peppa gris var en gutt 😂 Når det er sagt, så har ikke jeg barn, så jeg har bare (så vidt det er), sett det i bakgrunnen hos venner som har barn. Sikkert et yngre småsøsken som egentlig så på. Anonymkode: 95407...52a Jeg har store barn, så det samme trodde jeg 😅 Anonymkode: b28ff...f17
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #14 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det merkeligste her er kanskje 13 åringen som ser Peppa gris? Anonymkode: 5e396...7be 13 åringen har sikkert sett peppa gris siden hun var 7 år, så det er vel ikke så rart. Anonymkode: ce6d1...827
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #15 Skrevet 2. april 2021 Jeg er 37 og dugger se peppa gris med to åringen😀 Anonymkode: cd41b...f42 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #16 Skrevet 2. april 2021 Hvorfor tror så mange det er den lille gutten når Peppa er et jentenavn? Tror dere «-og dette er lillebroren min Georg.» jenta da eller? 🧐 Anonymkode: 7f5fa...1e5 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #17 Skrevet 3. april 2021 De som tror at Peppa gris er en gutt kan da aldri ha sett så mye som et lite glimt av en episode en gang. Og til og med navnet Peppa er jo tydelig et kvinnelig navn. Anonymkode: 2a5e1...90b 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #18 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): De som tror at Peppa gris er en gutt kan da aldri ha sett så mye som et lite glimt av en episode en gang. Og til og med navnet Peppa er jo tydelig et kvinnelig navn. Anonymkode: 2a5e1...90b Sett særdeles lite peppa gris, ja. At den siste heter Georg, var jeg ikke klar over en gang. Og peppa er ikke et utpreget jentenavn i min verden i alle fall. Anonymkode: 95407...52a 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #19 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): De som tror at Peppa gris er en gutt kan da aldri ha sett så mye som et lite glimt av en episode en gang. Og til og med navnet Peppa er jo tydelig et kvinnelig navn. Anonymkode: 2a5e1...90b Jeg har nok sett mer Peppa enn de fleste, med fire jenter i alderen 2-14. Allikevel har jeg aldri fått med meg at Peppa var jente. Selv ikke nå når jeg ser henne med kjole tenker jeg det. Hahha Anonymkode: 2bf4b...ec9
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #20 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvorfor tror så mange det er den lille gutten når Peppa er et jentenavn? Tror dere «-og dette er lillebroren min Georg.» jenta da eller? 🧐 Anonymkode: 7f5fa...1e5 Har ikke tenkt på henne som jente. Har tenkt de er to gutter:) Anonymkode: 2bf4b...ec9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå