Maja.K Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Noe her som har hatt OUL på St. Olavs og kan fortelle meg om det er lov å ha partner på FaceTime/ telefon under timen? Jeg trodde dette var en selvfølge siden de ikke får være med, men så såg jeg at Kvinneklinikken i Bergen ikke tillot det.. så jeg er litt nysgjerrig.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Ring sykehuset og spør da. Ingen her kan svare på det Anonymkode: 860bb...def
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Det var lov i januar ihvertfall, jeg kommenterte til jordmor at det var litt rart å være der alene, hun sa da at jeg kunne ringe far på facetime hvis jeg ville 🙂 Anonymkode: b9a74...ca3 1
Maja.K Skrevet 2. april 2021 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ring sykehuset og spør da. Ingen her kan svare på det Anonymkode: 860bb...def Selvfølgelig kan noen her svare på det. Folk har jo vært på OUL tidligere i år. Det er Påske og kan ikke ringe før tirsdag, og det er da jeg skal på OUL. Så tenkte det var greit å se om andre hadde erfaringer så jeg eventuelt kan forberede meg. 1
Patriotpaula Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 Jeg hadde riktignok OUL i fjor, men da sa personen som utførte ultralyden at jeg fint kunne bruke FaceTime 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 5 minutter siden, Maja.K said: Selvfølgelig kan noen her svare på det. Folk har jo vært på OUL tidligere i år. Det er Påske og kan ikke ringe før tirsdag, og det er da jeg skal på OUL. Så tenkte det var greit å se om andre hadde erfaringer så jeg eventuelt kan forberede meg. Spørs jo helt hva jordmor/radiografen føler seg komfortabel med. Jeg ville aldri godtatt noen filmet meg mens jeg jobbet, men det er meg. Anonymkode: 860bb...def
Patriotpaula Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Spørs jo helt hva jordmor/radiografen føler seg komfortabel med. Jeg ville aldri godtatt noen filmet meg mens jeg jobbet, men det er meg. Anonymkode: 860bb...def Trenger jo ikke filme den personen som utøver da 😊 jeg filmet bare skjermen - og skjermen var på motsatt side av personen som gjorde UL Endret 2. april 2021 av Patriotpaula 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Skrevet 2. april 2021 Utrolig merkelig ting å gjøre. Det er en medisinsk undersøkelse, ikke et show. Du klarer vel å gå til legen alene? Anonymkode: f8538...9d7
Maja.K Skrevet 2. april 2021 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Spørs jo helt hva jordmor/radiografen føler seg komfortabel med. Jeg ville aldri godtatt noen filmet meg mens jeg jobbet, men det er meg. Anonymkode: 860bb...def Vil jo ikke filme den som gjør undersøkelsen. Trenger heller ikke FaceTime, men om noe er galt, er det jo veldig fint at min partner kan få høre det som blir sakt selv. Av erfaring vet jeg at det i utgangspunktet er ekstremt vanskelig å motta en beskjed om at noe er galt, få med seg alt i sjokket, for å så gå ut å prøve å formidle dette alene på best mulig måte. 1
Patriotpaula Skrevet 2. april 2021 #10 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Utrolig merkelig ting å gjøre. Det er en medisinsk undersøkelse, ikke et show. Du klarer vel å gå til legen alene? Anonymkode: f8538...9d7 Det er jo like mye partner sitt barn som den gravide sitt. Vil tro det er stas for mange kommende fedre, enten det er første barn eller barn nr X. Kanskje har man heller ikke vært på ul tidligere i svangerskapet heller. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #11 Skrevet 2. april 2021 Hei! Skjønner godt at du lurer. Jeg fikk lov å ringe partner via facetime på OUL i slutten av januar i år ihvertfall. Hadde en fin opplevelse og super jordmor som la til rette😁 Anbefaler deg å sjekke denne linken: https://stolav.no/nyheter/2020/informasjon-til-fodende Anonymkode: 37690...450 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #12 Skrevet 5. april 2021 Min OUL ble flyttet til Orkdal pga kapasitetproblemer(bare et par uker siden), men går ut i fra at de legger opp ting på samme måte. Jeg hadde med barnefar via videosamtale Anonymkode: 02f2f...138
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå