Gå til innhold

Jeg har laget en offentlig quiz, er det noe du ville likt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har laget en påskequiz med 20 spørsmål og en fasit til slutt, det er relativt enkle spørsmål som både passer små/store barn og voksene. Spørsmålene er om Norsk natur, dyr i Norge og litt Påsketradisjoner. Arkene er laminert og skal henges opp idag en en stor offentlig skog som mange mennesker går tur i. Jeg har avtale med noen grupper på Facebook om å reklamere for det. Det er helt gratis og en morsom ting jeg ønsker å glede andre med i disse tider hvor alt er stengt i byen. Satt i mange timer igår og laget den 😅 

Spørsmålet mitt er, ville du tatt en sånn quiz? Høres det gøy ut? Jeg lurer fordi jeg er jo spent på hva folk synes om det. Skjønner jo såklart at ikke alle liker quiz, men jeg håper at dette kan være morro for folk som har barn eller kjeder seg hjemme i disse tider 😃

Anonymkode: 2ad0d...3f5

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde jeg aldri giddet. Går ikke i skogen for å lese gåter.

Anonymkode: df6b3...94d

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, det er ikke noe for meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Ok ☺️ Hva med dere som er litt glade i quiz, hva tenker dere?  ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil legge til at spørsmålene er litt morsomme, er ikke noe tørre greier ☺️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Muligens om jeg hadde hatt barn, men ikke noe jeg ville gjort alene 😊

Anonymkode: 3a122...b53

• Liker 1
Skrevet

Synes det er morsomt, så jeg ville likt det!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke noe om å henge opp lapper i skogen. Forsøpling. 

Og ja, jeg elsker quiz. 

Anonymkode: 2d0ce...9d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde likt det 🙂

Anonymkode: 37eb2...3b4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker quiz, men foretrekker det på internett istedenfor i skogen 😄 men hvis jeg så et oppslag med quiz i skogen hadde jeg sikkert stoppet opp og kanskje prøvd å løse noen oppgaver. Hyggelig at noen prøver å finne på morsomme ting for andre i disse tider. :) 

Anonymkode: 3f1aa...259

• Liker 7
Skrevet (endret)

Hadde likt det på tur, og hadde sett på det som en hyggelig overraskelse. Elsker quiz uansett, og dette hadde jo vært morsomt og tatt rundt maten ute! Men kunne også tatt med hjem.

Endret av SoWhat?
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Synes ikke noe om å henge opp lapper i skogen. Forsøpling. 

Og ja, jeg elsker quiz. 

Jeg synes heller ikke noe om forsøpling, derfor henger det kun til over påsken. Jeg rydder såklart opp, det er viktig ☺️

• Liker 5
Gjest loveli
Skrevet

Veldig gledelig at noen gidder å gjøre sånt for andre!

Jeg fikk med meg en tråd på Jodel for noen uker siden hvor det var en mann som la 500-lapper rundt i byen. Så tok han bilder av pengene og sa hvor de lå. Så løp folk rundt og hentet pengene og tok bilder av det og la inn i tråden.

Enkelte trodde at dette var en morder på ferde, men det var det selvfølgelig ikke og mange ble galde for å finne penger på den måten. Det var jo bare et artig påfunn.

AnonymBruker
Skrevet

Da er det bedre å laste ned TUR-appen. Akkurat samme greia, men da har du kart og quiz digitalt

Anonymkode: 720ef...6d5

Skrevet

Eg ville tatt den! Kjempefint initiativ 🥰

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg synes heller ikke noe om forsøpling, derfor henger det kun til over påsken. Jeg rydder såklart opp, det er viktig ☺️

Da er det greit 👍 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde likt det om jeg hadde hatt barn :) Men ikke noe for oss voksne alene synes jeg. 

Anonymkode: acb3e...d72

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så artig! Tror de aller fleste liker dette om de går på tur. Folk her inne må slutte med den sure tonen sin

Anonymkode: 8588f...cdb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så morro å høre at flere ville likt det 😃 Håper mange får glede av quizen 🥰

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg gikk med barn eller venner så kunne det vært en fin aktivitet, men ikke bare meg alene. For øvrig ser jeg blere i år har laget kahoot og delt på ulike grupper, og det har vært veldig populært. 

Anonymkode: 25f44...687

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...