Hmmhmm Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Besøkte en venn denne uka,og h*n fortalte at h*n endelig hadde tatt steget å registrert seg på en datingside. H*n sa at jeg kunne fint registrere meg jeg også,for det gikk ann å få venner der også. Dette er en side for dating med en sæssoemlt preferanse,men jeg sier ikke hva. F eks skjev dating, kristen side eller elite dating. Jeg tenkte jeg kunne registrere meg der for å få venner som er likesinnede. Nå er vennen min irritert på meg fordi profilen min er der inne. Jeg sa jeg ikke hadde planer om profil der,men gjorde det likevel. Jeg har registrert ønske om kun venner av samme kjønn. Synes dere vennen min bør få ha denne siden for seg selv? Jeg trykket liker på profilen,jeg forstår jeg ikke burde gjøre det. Ble helt knust av å få kjeft for noe sånt.
Hmmhmm Skrevet 2. april 2021 Forfatter #2 Skrevet 2. april 2021 Vi er motsatt kjønn,handlet ikke om at jeg skulle potensielt ta vennen min side kavaler.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Er det Fetlife? Da er H*n vel nervøs for å legge ut bilder og info på egen profil, i tilfellet du vil se det. Anonymkode: d2682...a3d
Hmmhmm Skrevet 2. april 2021 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det Fetlife? Da er H*n vel nervøs for å legge ut bilder og info på egen profil, i tilfellet du vil se det. Anonymkode: d2682...a3d Uavhengig av dette,så må man jo stole på at venner ønsker det beste. Jeg trykket liker,men er ikke pga vennen min jeg er der. Jeg har partner og ønsker bare venner å samtale med.
Cuntzilla Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 (endret) Spesielt at vennen din sa at du kunne registrere deg der, for så å bli sur for at du gjorde det. Noen kan synes det er litt kleint at venner/bekjente ser datingprofilene deres, kanskje det var det. Endret 2. april 2021 av Cuntzilla 3
Hmmhmm Skrevet 2. april 2021 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2021 Cuntzilla skrev (2 minutter siden): Spesielt at vennen din sa at du kunne registrere deg der, for så å bli sur for at du gjorde det. Noen kan synes det er litt kleint at venner/bekjente ser datingprofilene deres, kanskje det var det. Tror det. Er helt knust nå, selv om vedkommende sier jeg er tilgitt. Vi har et godt vennskap,og vedkommende har aldri blitt sint på meg.
Cuntzilla Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 Hmmhmm skrev (1 minutt siden): Tror det. Er helt knust nå, selv om vedkommende sier jeg er tilgitt. Vi har et godt vennskap,og vedkommende har aldri blitt sint på meg. Legg det bak deg, gode venner kan ha sine krangler, hun overreagerte bare og har unnskyldt seg, og dere er like gode venner fremdeles
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Skrevet 2. april 2021 Herregud, er jo bare å sette hverandre på ignore på nettsiden. Ute av syne! Anonymkode: 23d7e...691 1
CorvusCorax Skrevet 2. april 2021 #9 Skrevet 2. april 2021 Nei, jeg synes ikke vennen din skal ha siden for seg selv. Er h*n redd du skal kapre de "beste", hva er greia? Har dere samme smak? H*n høres usikker ut. Det er sikkert mange å velge av, om dere ikke bor på et øde sted med få innbyggere.
Gjest Skogsalv Skrevet 2. april 2021 #10 Skrevet 2. april 2021 Hmmm....hen ville nok bare vise aksept og omtanke.samt innvie deg og motta aksept.men angret litt i etterkant,,,fordi du da kunne SE profilen til vedkommende! Vennen ønsker nok å være privat DER,,egentlig... og litt anonym ?? Så slett profilen din pga vennskapet ♥️Du hoppet på for tidlig!😉 Finn en annen tilsvarende side for deg selv 🌷
Raven.Writingdesk Skrevet 2. april 2021 #11 Skrevet 2. april 2021 Hmmhmm skrev (34 minutter siden): H*n sa at jeg kunne fint registrere meg jeg også,for det gikk ann å få venner der også. Hmmhmm skrev (36 minutter siden): Nå er vennen min irritert på meg fordi profilen min er der inne. Både du og vennen din snakker med to ulike tunger: Hmmhmm skrev (36 minutter siden): Jeg sa jeg ikke hadde planer om profil der,men gjorde det likevel. Det kan godt være at vennen din først og fremst ble sur fordi du sa at du ikke skulle registere deg også gjorde du det likevel. Hvorfor endret du mening? Hvorfor sa du ikke ja til å registere deg når vennen din spurte? Virker som dere begge sender blandede signaler til hverandre og man blir litt stuss i hva slags relasjon dere har. - Dere er ikke av samme kjønn, du har en partner og søker «venner» din venn søker seg en partner? Denne siden er «spesiell» og dere har denne «spesielle» interessen felles? Synes mye tyder på at dere to er litt usikre på hva slags relasjon dere egentlig ønsker å ha med hverandre..? 1
Hmmhmm Skrevet 2. april 2021 Forfatter #12 Skrevet 2. april 2021 Raven.Writingdesk skrev (13 minutter siden): Både du og vennen din snakker med to ulike tunger: Det kan godt være at vennen din først og fremst ble sur fordi du sa at du ikke skulle registere deg også gjorde du det likevel. Hvorfor endret du mening? Hvorfor sa du ikke ja til å registere deg når vennen din spurte? Virker som dere begge sender blandede signaler til hverandre og man blir litt stuss i hva slags relasjon dere har. - Dere er ikke av samme kjønn, du har en partner og søker «venner» din venn søker seg en partner? Denne siden er «spesiell» og dere har denne «spesielle» interessen felles? Synes mye tyder på at dere to er litt usikre på hva slags relasjon dere egentlig ønsker å ha med hverandre..? Nei nei.
Hmmhmm Skrevet 2. april 2021 Forfatter #13 Skrevet 2. april 2021 Tror det handler om at dette satt langt inne,og at vennen min ønsker det skal være privat
Gjest Skogsalv Skrevet 2. april 2021 #14 Skrevet 2. april 2021 Hmmhmm skrev (1 time siden): Tror det handler om at dette satt langt inne,og at vennen min ønsker det skal være privat Mest sannsynlig ♥️ Bare si at du har slettet kontoen din 😉 og at du ble litt nysjerrig / ivrig 😅 Men at du vil gi rom for vedkommende. Simple om det er et virkelig vennskap! Da ordner det seg 🌷
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå