AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Har nettop funnet ut at jeg er gravid, og termin vil være ca.2 mnd etter bryllupet. Er litt usikker på hvordan jeg bør legge opp dagen for at det ikke skal bli for mye stress. og at jeg blir for sliten. Noen her som kan fortelle om hvordan de la opp sin kjøreplan for bryllupsdagen? Anonymkode: 0ed41...b2e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Du skriver jo lite om hva slags størrelse og rammer rundt bryllupet dere skal ha Jeg sliter med utmattelse, og vi planlegger rundt det. Vi skal ha et veldig lite bryllup med kun nærmeste familie hvis lov, worst case kun forlovere. Sen vielse, og rolig morgen. Jeg sminker meg selv og en forlover fikser håret mitt. Må derfor ikke ut av huset før vi skal til vielseslokaler. Deretter kjører vi for å ta bilder et sted like i nærheten så vi ikke bruker mye tid i bilen. Så blir det en liten pause for meg når vi kommer til lokalet. Sørger for at det er et rom jeg kan hvile på, og får minst en halvtime-time før gjester kommer. Dit kan jeg også dra underveis på kvelden når jeg trenger en pause. Vi planlegger også å ikke ha lang feiring, blir helst middag, kaffe og kaker, så avslutter nok dagen i 22-tiden. Det passer oss fint, og forhåpentligvis blir jeg ikke dårlig av dette i uker etterpå. Anonymkode: 518dc...413
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Vi regner med å bli rundt 40-45 gjester. Hadde egentlig ønsket færre gjester, men invitasjonene ble sendt ut før vi oppdaget graviditeten. Vi har vielsen kl.15:30, fotografering like etter kirken og fest etterpå. Regner med å gi oss senest kl.01:00. Min mann skal overnatte hos sin forlover og hans kone. Her overnatter også vår felles datter på 3 år. Dermed har jeg huset for meg selv fra kvelden før bryllupet. Hadde egentlig tenkt å overnatte på hotell med forlover, men tror det blir litt mye styr. Bryllupsfotografen maser om at hun vil følge meg helt fra morgenen av, men vet ikke om jeg orker det. Ønsker en mest mulig rolig morgen. Skal sminke meg selv og min forlover fikser håret mitt senere. Husker fra forrige svangerskap at jeg var grusomt trøtt i 7.måned, og er usikker på om dette opplegget blir for mye. Det kommer mange gjester fra utlandet til bryllupet, og det ligger nok også en forventning i luften om at disse skal besøke oss i dagene før bryllupet, og at vi spiser fellesfrokost med dem på hotellet dagen etter bryllupet. Anonymkode: 0ed41...b2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå