Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

pappaen har alltid vært flinkest til å leke med baby, men har selvfølgelig lekt mye med henne jeg også. dessuten tar jeg mye av mat, legging, stell osv.. begynte å jobbe igjen for noen uker siden, å nå vil baby bare være med pappaen. hun er 1 år. når jeg er ferdig på jobb er jeg mildt sagt sliten, så far har tatt mye av ansvaret. det er jo selvfølgelig litt sårt at hun helst vil være med han, selvom jeg tror det er stas for han! med en gang jeg tar hun opp strekker hun ermene etter faren. går han ut begynner hun å gråte. 

føler helt ærlig vi har fått ett litt «awkward» forhold, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg. usikker på om hun er fornærmet for at jeg har begynt å jobbe igjen, eller om hun ikke er like avhengig av meg lenger nå som pappaen tar mye av ansvaret? 

når går dette seg til, og hva burde jeg gjøre? 

Anonymkode: a8571...ea6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror dette er supervanlig og det kommer nok til å bytte litt på hvem som er "favoritten" videre :) Vår jente er ihvertfall sånn! 

Tror ikke du trenger å gjøre noe :) Jenta di har det jo fint og så bra at far og datter har et godt forhold :)

Anonymkode: e916b...e6f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt samme erfaring, baby liker mamma først..så går de Ove rop far og så veksler litt i perioder

Anonymkode: 56d72...9e8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...