AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Og sendte meg på messenger. Han trodde det ville gjøre meg kåt å høre på de lydene og vite at han lå og runket til det, men jeg synes hele greia bare var forkastelig. Avviste han rolig og behersket, men inni meg ulmer det.. Har bare vært kjærester i tre måneder og kjenner hverandre ikke så godt seksuelt pga avstand. Jeg som overreagerer, eller var dette helt merkelig/creepy? Anonymkode: c7398...545 10
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Vent med å bli kjæreste til dere er eldre enn 25, det løser det meste. Bruk tiden på deg selv, ikke på gutter. De som er jevnaldrende er for barnslige for deg. De som er eldre enn deg vil forvente at du skal slå deg til ro. Heller bare vent med å få deg kjæreste til du er ferdig med studier og fester og reising og andre ting. Anonymkode: c96bc...441
mjaus Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vent med å bli kjæreste til dere er eldre enn 25, det løser det meste. Bruk tiden på deg selv, ikke på gutter. De som er jevnaldrende er for barnslige for deg. De som er eldre enn deg vil forvente at du skal slå deg til ro. Heller bare vent med å få deg kjæreste til du er ferdig med studier og fester og reising og andre ting. Anonymkode: c96bc...441 Hvordan vet du alderen og livsstilen deres? 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Vent med å bli kjæreste til dere er eldre enn 25, det løser det meste. Bruk tiden på deg selv, ikke på gutter. De som er jevnaldrende er for barnslige for deg. De som er eldre enn deg vil forvente at du skal slå deg til ro. Heller bare vent med å få deg kjæreste til du er ferdig med studier og fester og reising og andre ting. Anonymkode: c96bc...441 Jeg er 27, han 39. Fester og reising er det bare de som har råd til å betale bøtene som driver med for tiden Anonymkode: c7398...545 7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg er 27, han 39. Fester og reising er det bare de som har råd til å betale bøtene som driver med for tiden Anonymkode: c7398...545 😳 I rest my case. Det du beskriver høres ut som begge er godt under 25. Om dere ikke er det, har jeg ingen råd. Anonymkode: c96bc...441 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 mjaus skrev (49 minutter siden): Hvordan vet du alderen og livsstilen deres? Hun beskrev det relativt tydelig i HI. Men det var jo likevel feil. En kvinne over 25 burde naturligvis sparke en slik guttunge ut. Anonymkode: c96bc...441 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Skrevet 2. april 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: 😳 I rest my case. Det du beskriver høres ut som begge er godt under 25. Om dere ikke er det, har jeg ingen råd. Anonymkode: c96bc...441 Nei, så ha deg ut av tråden da 😅 Anonymkode: c7398...545
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #9 Skrevet 2. april 2021 Det er ikke så merkelig at man blir kåt av å høre andre ha sex. Det er en greie som heter «voyeurism» på engelsk. Det handler om å bli opphisset av å se andre ha sex. https://www.healthline.com/health/what-is-voyeurism#curiosity-vs-disorder Han har tatt litt feil av å anta at du også ville bli kåt av situasjonen. Det finnes bedre måter å diskutere sex og hva som tenner dere. Men gjort er gjort, han får ikke endret på det. Du må nesten selv bestemme hvor du vil gå fra her. Om du kan akseptere han for hvem han er eller ikke. Anonymkode: beed2...277 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #10 Skrevet 2. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er ikke så merkelig at man blir kåt av å høre andre ha sex. Det er en greie som heter «voyeurism» på engelsk. Det handler om å bli opphisset av å se andre ha sex. https://www.healthline.com/health/what-is-voyeurism#curiosity-vs-disorder Han har tatt litt feil av å anta at du også ville bli kåt av situasjonen. Det finnes bedre måter å diskutere sex og hva som tenner dere. Men gjort er gjort, han får ikke endret på det. Du må nesten selv bestemme hvor du vil gå fra her. Om du kan akseptere han for hvem han er eller ikke. Anonymkode: beed2...277 Ja, har hørt om det og kan forsåvidt kjenne på det selv. Men jeg tenker at dette ikke bare handler om hans seksualitet og vårt forhold. At han faktisk har tatt et lydopptak synes jeg vitner om manglende respekt for naboene. En creepy form for kikker-atfærd som vel de færreste av oss vil ha blant sine naboer. Er først og fremst det jeg tenker på og som jeg ikke helt vet hva jeg skal føle om. Anonymkode: c7398...545 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #11 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, har hørt om det og kan forsåvidt kjenne på det selv. Men jeg tenker at dette ikke bare handler om hans seksualitet og vårt forhold. At han faktisk har tatt et lydopptak synes jeg vitner om manglende respekt for naboene. En creepy form for kikker-atfærd som vel de færreste av oss vil ha blant sine naboer. Er først og fremst det jeg tenker på og som jeg ikke helt vet hva jeg skal føle om. Anonymkode: c7398...545 Det beste her er vil jeg si er å ha en samtale med han. Snakke om hvorfor han valgte å gjøre det slik. Anonymkode: beed2...277 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #12 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det beste her er vil jeg si er å ha en samtale med han. Snakke om hvorfor han valgte å gjøre det slik. Anonymkode: beed2...277 Nei vet du hva, man skal ikke snakke med noen om hvorfor de oppfører seg hensynsløst og asosialt, man skal sparke de ut. Det du kaller litt feil er ikke litt feil, det er et rødt flagg. Det å buse på med slike ting overfor en kjæreste, er ikke et bra tegn. Lytt til magefølelsen TS. Ikke bli en av de damene som ender opp med en stor baby. Er han 39 og går for en på 27, så burde du være i beredskap allerde. Anonymkode: c96bc...441 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #13 Skrevet 2. april 2021 Er han 39 år og runker til naboens sexlyder? 😐 hadde han vært 15 hadde det vært forståelig, men han her er jo voksen? Godt voksen. Hadde min kjæreste sendt meg det da vi bodde fra hverandre (han bodde med to andre jenter) så hadde jeg sagt takk og farvel. Men hvis man ikke vil slå opp, kanskje det er litt drastisk for noen, så kan du snakke med han. Kommunikasjon er alltid veldig viktig, forklar han hva du syntes og hvor grensene dine går så ordner det seg. Han er jo en voksen mann Anonymkode: e8539...b53 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #14 Skrevet 2. april 2021 Det å ta lydopptak til naboene uten deres samtykke, er det i det hele tatt lovlig? Jeg tror ikke det er det nemlig. Tar jeg feil? Anonymkode: 49f5d...422 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #15 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det å ta lydopptak til naboene uten deres samtykke, er det i det hele tatt lovlig? Jeg tror ikke det er det nemlig. Tar jeg feil? Anonymkode: 49f5d...422 Å ta lydopptak inne i sin egen leilighet er det vel ingen som kan si noe på. Jeg synes ikke dette var så ille jeg da. Men hvis man ikke liker det så er det jo bare å be kjæresten ikke gjøre det mer. Evt gjøre det slutt hvis man synes dette er veldig galt. Jeg synes ikke. Anonymkode: 5a90a...ddf 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #16 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er han 39 år og runker til naboens sexlyder? 😐 hadde han vært 15 hadde det vært forståelig, men han her er jo voksen? Godt voksen. Hadde min kjæreste sendt meg det da vi bodde fra hverandre (han bodde med to andre jenter) så hadde jeg sagt takk og farvel. Men hvis man ikke vil slå opp, kanskje det er litt drastisk for noen, så kan du snakke med han. Kommunikasjon er alltid veldig viktig, forklar han hva du syntes og hvor grensene dine går så ordner det seg. Han er jo en voksen mann Anonymkode: e8539...b53 Å være voksen trenger ikke og ha en sammenheng med alder. Noe denne tråden er et meget godt bevis på. Mannen er ekstremt barnslig og umoden og det er kanskje derfor han har funnet seg en så mye yngre kjæreste også. Anonymkode: 61e8f...031 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #17 Skrevet 2. april 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Det å ta lydopptak til naboene uten deres samtykke, er det i det hele tatt lovlig? Jeg tror ikke det er det nemlig. Tar jeg feil? Anonymkode: 49f5d...422 Dette lurer jeg også på. Og dersom å ta selve opptaket er lovlig, hva med å dele ded videre? Hvis det var filming og ikke lydopptak ville det vel garantert vært ulovlig, så et eller annet sted går det jo en grense. TS Anonymkode: c7398...545
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #18 Skrevet 2. april 2021 Jeg hadde sendt det til naboen og bedt de reagere overfor kjæresten din. Jeg hadde klikka om noen delte slike opptak! Anonymkode: 2afb0...cc4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #19 Skrevet 2. april 2021 Har onanert til til slik som kåt hybelbeboer i ung alder, men å gjøre opptak og videresende hadde jeg aldri kunne gjort Anonymkode: d5db5...969
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #20 Skrevet 2. april 2021 Æsj, for en gris! Anonymkode: c16f4...8b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå