Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi var på vei ut. De hilste på hverandre og typen min gikk ut med handlevogna. Jeg skulle sprite hendene først. Denne damen snudde seg flere ganger og bare så på meg, før hun ble stående å se på meg til jeg gikk ut.

Spurte typen hvem det var. Han ble litt irritert og sa han hadde sagt det mange ganger før at hun jobbet i kommunen og han hadde tidligere fått hjelp der. Dette over 10 år siden.

Har hatt problemer i forholdet pga løgner fra hans side, og finner denne historien også merkelig.

Har vært sammen flere år.

Hva tenker dere?

Anonymkode: 39e22...689

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Garantert én han holder på med på si som endelig fikk bekreftet at dama hans var mindre pen enn henne selv og bare måtte suge til seg inntrykket :)

Anonymkode: 2d0e2...d61

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

At du er ALT for sjalu, og at dette forholdet neppe kommer til å holde.

Anonymkode: 9b23a...116

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

...........

Hva tenker dere?

Jeg tenker at det er en dame som jobber i kommunen og at du er plaget av sjalusi.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Elskerinne 

Anonymkode: 6ef26...a8e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Whistler skrev (48 minutter siden):

Jeg tenker at det er en dame som jobber i kommunen og at du er plaget av sjalusi.

Han har vært utro før så kanskje ikke så rart en reagerer? Er det virkelig normalt å bli irritert over at jeg spurte han hvem hun var? 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han har vært utro før så kanskje ikke så rart en reagerer? ..........

Enten må man tilgi og glemme,  eller så må man rett og slett gjøre det slutt ved første tilfelle.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det virkelig normalt å bli irritert over at jeg spurte han hvem hun var? 

Om du har spurt om dama mange ganger før, ja. 

Også noe unormalt å spørre. Jeg møter mange i min jobb, tilsvarende gjør mannen i sin, så om noen hilser på oss og ser litt ekstra på den andre, så tenker vi ikke over det. Er det noen vi kjenner introduserer vi jo den andre, om ikke er det snakk om et perifert bekjentskap som ikke er av interesse for den andre. 

Om det var elskeren jeg traff på butikken (ikke at jeg har noen) ville vi jo bare oversett hverandre, ikke hilst. 

Anonymkode: ec34f...1f7

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om du har spurt om dama mange ganger før, ja. 

Også noe unormalt å spørre. Jeg møter mange i min jobb, tilsvarende gjør mannen i sin, så om noen hilser på oss og ser litt ekstra på den andre, så tenker vi ikke over det. Er det noen vi kjenner introduserer vi jo den andre, om ikke er det snakk om et perifert bekjentskap som ikke er av interesse for den andre. 

Om det var elskeren jeg traff på butikken (ikke at jeg har noen) ville vi jo bare oversett hverandre, ikke hilst. 

Anonymkode: ec34f...1f7

Aldri sett henne før. Vi har alltid spurt hverandre om vi hilser på noen mann eller kvinne.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kanskje han ble irritert fordi du mistenkeliggjør alt? Det ligger jo litt i tonen når du spør.

Ville nå tenkt at en utro person ville gjort alt for å ufarliggjøre situasjonen, trekke på skuldrene og smile og si at det var ei som jobbet i kommunen da jeg fikk hjelp av dem for huuuundre år siden, husker ikke helt hva hun het, var det Kristine.. Kathrine.. nei, vetta faen haha lol, oi se de har to for en på store sjokoladeplater.

Tenker jeg, da. 

Imens en som ikke var utro hadde blitt sykt irritert dersom kjæresten hele tiden virket mistenksom til enhver person med vagina som gikk forbi. 

Men at hun står og glor på deg.. hehe.. tja.. man kan jo være interessert i hvem en mann er sammen med uten noen spesiell annen grunn enn nysgjerrighet. Men man er jo gjerne ekstra nysgjerrig på henne om det er kjæresten til en eks eller en elsker, eller en man er interessert i. 

Men om hun hjalp han med et eller annet, så kan hun også være interessert i hvordan det gikk med han?

Endret av Cuntzilla
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har hatt problemer i forholdet pga løgner fra hans side, og finner denne historien også merkelig.

Hva tenker dere?

Tenker at dette velger du bevisst selv å bli værende i, og dermed er det ditt ansvar.

Det burde jo ikke akkurat komme som et sjokk at denne mannen lyver, når han har løyet før. 

Anonymkode: 9b5b7...03f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Garantert én han holder på med på si som endelig fikk bekreftet at dama hans var mindre pen enn henne selv og bare måtte suge til seg inntrykket :)

Du må være mann. En kvinne ønsker alltid å danke ut en penere kvinne, aldri en mindre pen kvinne. 

Skrevet

Vi var på vei ut. De hilste på hverandre og typen min gikk ut med handlevogna. Jeg skulle sprite hendene først. Denne damen snudde seg flere ganger og bare så på meg, før hun ble stående å se på meg til jeg gikk ut.

Spurte typen hvem det var. Han ble litt irritert og sa han hadde sagt det mange ganger før at hun jobbet i kommunen og han hadde tidligere fått hjelp der. Dette over 10 år siden.

Hva tenker dere?

redflags.png.7729dc3e147b420faa27cd835e6e70a2.png

• Liker 7
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Her er det ugler i mosen og ett stort rødt flagg, ikke normalt å bli irritert bare for at du spør hvem det er. 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig enig med Cuntzilla. Et slikt spørsmål virker veldig anklagende, og jeg tror nær sagt alle (inkludert deg, TS) hadde blitt irritert av det.

Det er litt som hvordan "slapp av!" aldri har fått noen til å slappe av, eller hvordan spørsmålet "er du sur?" garantert gjør folk sure.

Anonymkode: e48b5...58a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må være mann. En kvinne ønsker alltid å danke ut en penere kvinne, aldri en mindre pen kvinne. 

Hmm, nei, jeg er kvinne og er ikke enig. Blir helt oppgitt av alle her inne som tror dere kan generalisere på tvers av samtlige kvinner i hele verden.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker hun er en eks? 

Anonymkode: 3439e...8ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han spør meg også om jeg møter noen. Jeg spør om det er en mann også, han blir da aldri irritert og forteller. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...