Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Airman
Skrevet

Et par ting jeg har festet meg med i kg, under temaene samliv og sexualitet.     1. Uansett samlivsproblematikk så kommer jentene i svar til TS, gå fra han, røm, hadde jeg aldri giddet osv.    2. Usedvanlig frisinnet, uansett spørsmål om begrensninger av ts.         Er dette kvinnelige incels irl? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det incel å si at noen skal forlate ett dårlig forhold? 

Anonymkode: 3d821...896

• Liker 6
Gjest Airman
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når jeg leser de trådene får jeg inntrykk av at den skaren jubler frem brudd slik at de selv ikke er de eneste uten og at de er usedvanlig frisinnet vedr sex, noe som øker mulighetene for dem selv til å få seg... Men det er nå bare et inntrykk jeg får og trenger ikke være riktig 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Mange kvinner som har mange dårlige erfaringer med menn, og vi deler fritt mellom oss. Vi kan gjenkjenne situasjoner og fortelle ta at hun må komme seg unna.

Anonymkode: 5563a...3aa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kvinnelig incel, sier han. *Og det heter et dårlig forhold, ikke ett. For det gjelder alle dårlige forhold uansett.

Anonymkode: 9ccf3...6c9

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Airman said:

Når jeg leser de trådene får jeg inntrykk av at den skaren jubler frem brudd slik at de selv ikke er de eneste uten og at de er usedvanlig frisinnet vedr sex, noe som øker mulighetene for dem selv til å få seg... Men det er nå bare et inntrykk jeg får og trenger ikke være riktig 🙂

Du tuller nå vel?

Anonymkode: 93ecb...29a

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg er lykkelig gift med en mann som respekterer og behandler meg godt. Vi har god kommunikasjon og er snille med hverandre. Når jeg sier at damer (eller menn) ikke bør finne seg i dårlig oppførsel over tid så er det fordi ingen har godt av å leve under slike forhold. Ingen har godt av konstant kritikk, hån, eller vold. Da er det best å avslutte relasjonen. Det finnes gode, trygge og kjærlighetsfylte forhold, jeg synes alle fortjener dette. 

AnonymBruker
Skrevet

KG er et ekkokammer for kvinner som hater menn, hverken mer eller mindre. Det syder av mannehat her inne (ikke alle selvfølgelig).

Anonymkode: 5c3c4...8ff

• Liker 1
Gjest Airman
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Du tuller nå vel?

Anonymkode: 93ecb...29a

Nei jeg kan jo ikke tulle med et inntrykk, jeg syntes det er en håndfull jenter som, uansett hvor lite et problem er, hopper på slå opp, røm osv. Ikke noen form for behjelpelighet med å la det få en tjangse videre.. Men det trenger jo ikke være incels, det kan jo være gamle kvinner også.. 70 åringer kan jo også få innfall som det å oppfordre alle til å slå opp og være svært frisinnet, det er det mange eksempler på. Men til hi, det er ikke uvanlig at mislykkede føler seg litt bedre hvis andre feiler også og bidrar gjerne til det.. Og samtidig så vet vi også at de ivrigste til å snakke om uhemmet frisinnethet i sexuallivet er de som ikke får seg noe, for der har fantasiene overtatt for skjebnens gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...