Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! De siste dagene har jeg hatt symptomer sliter veldig mye med ømme bryst, og følsomme bryst.
Tidligere kunne min kjæreste ta i niplene mine uten at jeg nesten kjente det, eller at de nesten ikke ble harde. Når han kommer så vidt borti de så gjør det «vondt» og niplene mine blir knall harde.
Har også andre symptomer som humørsvingninger og økt søvn behov.» 

Nå kommer spørsmålet og her jeg blir usikker.

Jeg har gått på p-sprøyte siste gang jeg skulle ta den var egt januar men da valgte vi å slutte på den. Jeg har ikke fått en eneste mens og tatt en gravidtest men den viser negativt.
Kan det være for «tidlig» til gravidtesten viser noe? Hvor stor sannsynlighet er det for at jeg blir gravid når jeg ikke har fått første mens etter p-sprøyta?

Jeg er så ny på dette og trenger råd fra dere.

Ha en fin påske videre 💜

Anonymkode: 5b7ef...861

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vent noen dager og ta en ny test.

Les pakningsvedlegget.

Anonymkode: 2bb21...fb0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får eggløsning før mens så du kan absolutt være gravid selv om du ikke har fått mensen tilbake. 

Ta en ny test hvis det er en stund siden forrige så kan du se. Har du derimot nettopp tatt en negativ g.test vil jeg tro at symptomene dine kommer av at du har sluttet på hormonell prevensjon og at kroppen prøver å stabilisere seg, mulig det også er symptom på at selve mensen er på vei. 

Anonymkode: d1af9...479

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...