AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Gått ned 10 kg vil ned ca 7 kg, men står i ro. Litt ned og så opp igjen. Klarer ikke de siste kiloene jo. Gi meg tips og råd, takk! Anonymkode: 69c01...04e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Hvis du gir deg så går det i alle fall ikke Hvordan har du gått ned de første 10 kg? Er du normalvektig nå? Jeg har vært normalvektig hele veien, og det tar tid rett og slett med de kiloene. Jeg går ned ca 1 kg i mnd nå med periodisk faste og et stort sett sunt kosthold. Anonymkode: d9929...197 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du gir deg så går det i alle fall ikke Hvordan har du gått ned de første 10 kg? Er du normalvektig nå? Jeg har vært normalvektig hele veien, og det tar tid rett og slett med de kiloene. Jeg går ned ca 1 kg i mnd nå med periodisk faste og et stort sett sunt kosthold. Anonymkode: d9929...197 Det er sant 😉 Ja,er blitt normalvektig nå. Det har gått greit synes jeg. Talt kalorier. Når står det kubb. Må jeg kanskje ned enda mer i kalorier? Lagt rundt 1500 nå. Anonymkode: 69c01...04e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Trener du? Anonymkode: 21894...0ba Nei, trener lite. Bare turer. Anonymkode: 69c01...04e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er sant 😉 Ja,er blitt normalvektig nå. Det har gått greit synes jeg. Talt kalorier. Når står det kubb. Må jeg kanskje ned enda mer i kalorier? Lagt rundt 1500 nå. Anonymkode: 69c01...04e Tror ikke det er lurt å ligge så mye under det, og uansett ikke lov å skrive om det etter forumreglene. Kanskje prøv lavkarbo eller periodisk faste, bare for å variere litt? Jeg gjør sistnevnte og teller ikke kalorier, men vet fra når jeg telte at jeg ligger rundt 1500. Jeg har 8 timers spisevindu fra 11-19, og faster resten av døgnet. Det er fordeler med det, f.eks fettforbrenning og stabilt blodsukker etter noen uker. Anonymkode: d9929...197 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå