AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Jeg har i det siste blitt mer og mer interessert i trekant med to kvinner og en mann. Jeg er selv singel kvinne, men har en partner jeg ikke har noen følelser for, kun sex. Vil spørre hva han tenker om trekant og om det kan ordnes. Problemet er hva skjer før og etter selve trekanten? Skal vi alle tre ligge og kose? Blir jeg sjalu? Har ingen erfaring med kvinner fra tidligere og er derfor veldig usikker Anonymkode: b37c5...2d5
Nicathv Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Hvorfor er du bekymret for å bli sjalu hvis du ikke har noen følelser for partneren din? 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Mye uavklart i hodet? Snakk med noen som er utdannet innen psykologi, sexologi. Anonymkode: 820f4...cd3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 Skulle jeg hatt trekant måtte det blitt med to menn 😅 tenk om jeg ikke hadde fått oppmerksomheten hele tiden i en trekant med en ekstra dame. Anonymkode: 50cc4...539
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle jeg hatt trekant måtte det blitt med to menn 😅 tenk om jeg ikke hadde fått oppmerksomheten hele tiden i en trekant med en ekstra dame. Anonymkode: 50cc4...539 Det kan du risikere med 2 menn også 😂🤣. Anonymkode: 820f4...cd3 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skulle jeg hatt trekant måtte det blitt med to menn 😅 tenk om jeg ikke hadde fått oppmerksomheten hele tiden i en trekant med en ekstra dame. Anonymkode: 50cc4...539 Skjønner jeg godt, sjelden en mann greier å tilfredsstille to damer like mye samtidig. At heterofile kvinner vil ha ekstra dame er litt rart. Anonymkode: 006c2...ddb
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Skjønner jeg godt, sjelden en mann greier å tilfredsstille to damer like mye samtidig. At heterofile kvinner vil ha ekstra dame er litt rart. Anonymkode: 006c2...ddb Det finnes menn som fint klarer å tilfredstille flere kvinner. Du må gjerne argumentere hvorfor. Anonymkode: 820f4...cd3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skulle jeg hatt trekant måtte det blitt med to menn 😅 tenk om jeg ikke hadde fått oppmerksomheten hele tiden i en trekant med en ekstra dame. Anonymkode: 50cc4...539 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det kan du risikere med 2 menn også 😂🤣. Anonymkode: 820f4...cd3 Det blir jo ikke det samme. Om de to mennene begynner å kose, så gjør jo ikke det noe. Hvis jeg tar med en dame ekstra så er det jo helt sykt ekkelt hvis «min» partner synes hun er deiligst! Eller vil møte den andre igjen! Ved å ta med en mann ekstra så trenger man ikke bekymre seg over å konkurrere med en annen dame i samme kjønn som meg selv. Om «min» partner heller vil date den andre mannen, så fører ikke det til sjalusi hos meg, verre blir det hvis «min» partner vil date den andre dama, eller vil ligge med hun igjen. Anonymkode: 0d361...44c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #9 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det blir jo ikke det samme. Om de to mennene begynner å kose, så gjør jo ikke det noe. Hvis jeg tar med en dame ekstra så er det jo helt sykt ekkelt hvis «min» partner synes hun er deiligst! Eller vil møte den andre igjen! Ved å ta med en mann ekstra så trenger man ikke bekymre seg over å konkurrere med en annen dame i samme kjønn som meg selv. Om «min» partner heller vil date den andre mannen, så fører ikke det til sjalusi hos meg, verre blir det hvis «min» partner vil date den andre dama, eller vil ligge med hun igjen. Anonymkode: 0d361...44c Så det er greit at din mann har en mannlig elsker på siden, mens en kvinnelig er uaktuelt. Den så jeg ikke komme. Sorry, er bare en enkel sjel. Anonymkode: 820f4...cd3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #10 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Så det er greit at din mann har en mannlig elsker på siden, mens en kvinnelig er uaktuelt. Den så jeg ikke komme. Sorry, er bare en enkel sjel. Anonymkode: 820f4...cd3 Ja, fordi jeg finnes ikke sjalu på grunnlag av relasjoner. To menn, gir meg ingen reaksjon. Jeg reagerer kun på andre kvinner. Anonymkode: 0d361...44c
Bamseklemmer Skrevet 2. april 2021 #11 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har i det siste blitt mer og mer interessert i trekant med to kvinner og en mann. Jeg er selv singel kvinne, men har en partner jeg ikke har noen følelser for, kun sex. Vil spørre hva han tenker om trekant og om det kan ordnes. Problemet er hva skjer før og etter selve trekanten? Skal vi alle tre ligge og kose? Blir jeg sjalu? Har ingen erfaring med kvinner fra tidligere og er derfor veldig usikker Anonymkode: b37c5...2d5 Prøv heller litt med kvinnen først, så skaper du kjennskap og trygghet til henne først... Jeg tror du er for monogam og har lett for å bli sjalu og tilsidesatt. Helt klart, du kan føle sjalusi selv om du ikke har følelser til partneren. Han gir deg deilig sex, så du er redd og sjalu for at han skal stikke av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå