AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Har egentlig likt DDE i mine yngre dager, men sitter og ser på dette nå og må si at Bjarne Brøndbo rett og slett ser drittlei ut. Glimtet i øynene og publikumsflørten er helt borte. Han ser bare uinspirert og drittlei ut. Kanskje på tide å gi seg? Anonymkode: f5ccd...b4f 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Jeg så ikke på det, men leste en artikkel der det så ut til at de har planer om å gi seg etter et stort jubileumsshow de skal ha i 2022, i Trondheim Spektrum tror jeg det var. Anonymkode: 459db...f46
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Mistet sansen for Bjarne Brøndbo etter at han var dommer i Norske Talenter. Enten så sippet han altfor mye, og hvis han ikke sippet så bannet han. Det var to søstre på 9 og 13 år som var veldig flinke å spille fiolin, og da de var ferdig å spille sier Mr Brøndbo: "Dette var inni helvete bra! Jævlig bra altså" Det sier man ikke til barn, og heller ikke i et familieprogram. Anonymkode: d2628...12b 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (På 2.4.2021 den 1.02): Har egentlig likt DDE i mine yngre dager, men sitter og ser på dette nå og må si at Bjarne Brøndbo rett og slett ser drittlei ut. Glimtet i øynene og publikumsflørten er helt borte. Han ser bare uinspirert og drittlei ut. Kanskje på tide å gi seg? Anonymkode: f5ccd...b4f Glimtet er nok borte, han tenker kun på penger nå. Anonymkode: 096b5...7ce 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (På 2.4.2021 den 12.23): Mistet sansen for Bjarne Brøndbo etter at han var dommer i Norske Talenter. Enten så sippet han altfor mye, og hvis han ikke sippet så bannet han. Det var to søstre på 9 og 13 år som var veldig flinke å spille fiolin, og da de var ferdig å spille sier Mr Brøndbo: "Dette var inni helvete bra! Jævlig bra altså" Det sier man ikke til barn, og heller ikke i et familieprogram. Anonymkode: d2628...12b Å giiiiiiiiid! De fikk sikkert varige mén begge to. Huff og huff, så fælt! Rett og slett grusefullt! Anonymkode: 85b76...22f 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #6 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Å giiiiiiiiid! De fikk sikkert varige mén begge to. Huff og huff, så fælt! Rett og slett grusefullt! Anonymkode: 85b76...22f Hvorfor må han bruke bannord for å beskrive av han syntes de var flinke? Det vitner om lav sosial intelligens. Anonymkode: d2628...12b 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #7 Skrevet 3. april 2021 Han gikk nok på en solid smell/knekk da hans våpendrager, Frode Viken, døde. Det er heller ikke så enkelt å kjøre "fullt show" i et lite tv-studio uten noe som helst publikum. DDE er jo et band som nærmest er avhengig av å spille foran et publikum. Anonymkode: ad16d...9c0 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #8 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Glimtet er nok borte, han tenker kun på penger nå. Anonymkode: 096b5...7ce Yess ! Mistet helt sansen da han "forlot" arbeider/fagbevegelsen til fordel for Høyre. Ikke fordi han har skiftet politisk standpunkt, men har var en gladgutt fra arbeiderbevegelsen. Nå er han ei oppblåst blære. Anonymkode: 9e5f2...850 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #9 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvorfor må han bruke bannord for å beskrive av han syntes de var flinke? Det vitner om lav sosial intelligens. Anonymkode: d2628...12b Det vet vel ikke jeg, du får spørre han selv. Men han er jo trønder da.. Og jævlig og inni helvete er bare ord. Det dreper ingen og skader ingen. Anonymkode: 85b76...22f
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #10 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det vet vel ikke jeg, du får spørre han selv. Men han er jo trønder da.. Og jævlig og inni helvete er bare ord. Det dreper ingen og skader ingen. Anonymkode: 85b76...22f Tror ikke han er av de smarteste sosialt sett Anonymkode: d2628...12b
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #11 Skrevet 5. april 2021 Hanner en trivelig trønder fra Namsos. Alle i Namsos er hyggelige. Anonymkode: 11b46...427
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå