Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #1 Skrevet 27. august 2005 Sånn ca den siste måneden har det ikke vært mulig for meg å komme inn på siden dems. Uansett om jeg går inn på den norske eller engelske siden dems, får jeg bare "page cannot be displayed". Noen som aner hva som er feil? Jeg kunne prøve å slette cookies, men det er så kjedelig å måtte skrive inn passord og brukernavn overalt på nytt igjen *lat*
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #2 Skrevet 27. august 2005 Jeg var inne på Qxl senest i dag, så siden funker fint den. Om du ikke gidder å slette cookies bare fordi det er slitsomt å skrive inn brukernavn og passord igjen sliter du.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #4 Skrevet 28. august 2005 Jeg veit sia funker, spørsmålet er hva som er problemet på pcn min! Jeg får vel bare slette cookies'ene da hvis det ikke er bedre svar å få
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #5 Skrevet 28. august 2005 Herregud da, venter du at noen skal komme springende på døra di og sjekke pc'n din eller? Hva med å lette på reva og faktisk prøve noe selv.
lillesky Skrevet 28. august 2005 #6 Skrevet 28. august 2005 Da er det jo ikke qxl.no det er noe feil med (som overskriften din sier), men din pc. Du får heller skrive "hva er feil med min pc", så får du kanskje svar.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #7 Skrevet 29. august 2005 Da er det jo ikke qxl.no det er noe feil med (som overskriften din sier), men din pc. Du får heller skrive "hva er feil med min pc", så får du kanskje svar. ← Det står ikke i topic at det er feil på QXL, det står at jeg ikke kom inn, som er fakta! Nå har jeg sletta cookiesene, og ekke sikker om jeg burde ha gjort det fordi det gir problemer på en side jeg er mye oftere på enn QXL. Det var derfor jeg ikke sletta dem in the first place vettereh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå