AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Jeg skrev et innlegg her for et par uker siden. I korte trekk handlet det om at jeg og en svært god, mannlig (gift) venn, pratet mye sammen i tide og utide. Veldig koselig og han hjalp meg gjennom en tøff tid. Han ga meg mye komplimenter og jeg opplevde at han så meg og var der for meg. Jeg er god venninne med hans kone og vet at hun har visst om mange av samtalene....men har gått opp for meg at hun absolutt ikke vet om alt. Fyren jeg snakker om kunne veldig ofte sende meldinger og spørre om vi skulle snakkes når han var bortreist hjemmefra eller hjemme alene. Han ringte meg også fra jobbreiser. Komplimentene ble etterhvert litt "for varme", der han sier at han savner meg, skulle ønske jeg var der, syns jeg er vakker osv osv....Jeg har likevel trodd at han har vært vennskapelig og at han har sett på det som en "oppgave" nærmest, å bygge meg litt opp igjen. Så en dag spurte han om jeg ville besøke han på hytta da han var alene der. Han spurte to ganger. Første gang flåset jeg det vekk, ville ikke svare, prøvde overhøre det. Andre gang hørte jeg en stor forventning i stemmen hans...og jeg sa nei. Jeg kunne ikke det pga hans kone. Han sa hun ikke trengte vite det. Vel....nå har det gått noen uker siden den tid. Han ble snurt og distansert da jeg sa nei og at jeg ikke klarte det overfor min venninne. Det ble feil. Så hadde vi en sånn prat noen dager etter, der han ringte og sa "vi har nok vært på forskjellige steder; du har vært interessert i meg, det har ikke jeg". What! Jeg forsto ingenting. Han var helt klar på at jo det kunne godt være han hadde blitt oppfattet flørtende, men han var såvisst ikke ute etter noe mer, og det med hyttetur var jo bare vennskapelig...og dessuten ville han heller aldri ha tillatt at jeg kom dit uten at konen visste. What! han ba meg spesifikt om å komme, uten at kona visste. Jeg opplevde dette som et forsvar...så sier han altså at han heretter ikke kan snakke med meg, ikke treffe meg, ikke være der for meg. Jo og jeg burde jo forstått at det var opplagt at det ikke var noe mellom oss, han er var tross alt gift.....eh ja...men jeg har ikke vært interessert og det er HAN som hele tiden inviterer til det ene og andre....! men nå: Regelrett distanserer seg fra alt. Og noen kan nok lure på hvorfor dette betyr noe for meg? Jo fordi han er den beste mannlige kompis jeg har, og jeg savner at ting er normale...Nå er han som forduftet. Jeg har heller ikke tatt kontakt, men vært veldig lei meg. Har mistet en venn. Hvorfor oppfører han seg slik? hvorfor legger han alt over på meg og sier at JEG har vært interessert? det er jo ikke sant. Han derimot har vært så "på". Sendte han en melding i dag fordi han hadde bursdag, rundt tall,det kunne jeg ikke la være, etter å ha vært venner i så mange år. Skrev helt plain og la på til slutten at jeg håpte vi kunne prates en dag snart. Jeg fikk bare "takk" og tommel opp. Helt ulikt han. Jeg er så lei meg. Hvorfor er han totalt distansert etter at jeg takket nei til denne hytteturen? hvorfor la han alt på meg? hvordan kan han klare å kutte et vennskap så brått og brutalt? Mulig jeg er naiv eller har gjort noe galt, men jeg har aldri oppmuntret han eller gitt han noen voldsomme kompliment, jeg har jo ikke vært interessert (naturlig nok, han er gift med min venn!) Kan noen forklare...? og hva bør jeg gjøre for å få vennskapet tilbake...? Anonymkode: 00e0d...b97
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Fordi du sa nei til hytteturen, kanskje? Anonymkode: 6980d...bed 14
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi du sa nei til hytteturen, kanskje? Anonymkode: 6980d...bed Joda skjønner det, men ....går det ikke an å fortsette som venner...? Anonymkode: 00e0d...b97
Kenelz Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Joda skjønner det, men ....går det ikke an å fortsette som venner...? Anonymkode: 00e0d...b97 Ikke i følge han og det må du faktisk respektere. Move on. 39
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 1. april 2021 Du må være ganske ung? Dette er normal oppførsel hos creepy menn som ønsker komme i buksene dine. Det ahr aldri vært vensnkaplig fra hans side. Og nå når du har avvist løgneren (han er helt ok med å være utro mot sin kone og såre den personen som står han nærmest), så lyver han enda mer og deg og dere. Det er selvsagt. Det er veldig vanlig at løgnere snur historien når de merker at ting går dem imot. Enkelte som er utro kan faktisk anklage sin kone for å være utro når de merker at hun er mistenksom. Det er sånn løgnere og manipulatorer er. Lær av det til neste gang en mann begynner sirkle rundt deg. De gjenkjenner naive og unge kvinnr som deg selv, som ikke har nok livserfaring til å se dem for hvem de egentlig er og gjennomskue løgnene deres. Anonymkode: 316ba...c1a 83
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 Populært innlegg #6 Skrevet 1. april 2021 Han ble avvist og prøver å redde ansikt ved å omskrive historien til noe han kan stå for overfor seg selv og konen. La det gå litt tid, til det faller bak dere, så kan du se om du kan taopp vennskapet igjen. Ikke rør borti det som skjedde, dere vet begge hvordan det egentlig var. Se kun fremover. Mest sannsynlig går det ikke. Anonymkode: 23df8...f3d 52
visp Skrevet 1. april 2021 #7 Skrevet 1. april 2021 Du sier du trenger nye råd, men spørsmålene dine er jo akkurat de samme som sist? 23
Gjest Kaiminator Skrevet 1. april 2021 #8 Skrevet 1. april 2021 Han ble redd du skulle sladre til kona da han ble avvist og ble "tatt" i å forsøke å ha seg med deg. Han driver nå med manipulering og gaslighting og forsøker sverte deg for å skjule sine opprinnelige intensjoner så om noe kommer frem kan han si "neei, var hu som har oppført seg sånn, ikke jeg nei!" Du fortjener bedre enn en sånn "venn". Når han oppdaga han ikke kunne få gratis hemmelig sex med deg så kutta han deg.
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 Populært innlegg #9 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Joda skjønner det, men ....går det ikke an å fortsette som venner...? Anonymkode: 00e0d...b97 Nei. For han har hele tiden ledet deg an og forført deg for å en dag be deg med på tur og knulle deg på hytten. Han var aldri vennen din. Han hadde dårlige intensjoner. Han er ikke din venn og du burde ikke være hans venn lenger heller, etter det han har gjort mot deg. Anonymkode: caf92...0ba 51
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #10 Skrevet 1. april 2021 visp skrev (11 minutter siden): Du sier du trenger nye råd, men spørsmålene dine er jo akkurat de samme som sist? Egentlig ikke. Sist lurte jeg på hvordan forholde meg til det hele, og jeg fortalte at jeg valgte "gi ham inn" og ta konas side. Jeg satt han skikkelig på plass. Og jeg trodde det ville gå greit. Men så sier han meg at vi er på vidt forskjellige steder og at det er JEG som faktisk er interessert i han og at han overhode ikke har flørtet, hatt romantiske intensjoner eller hadde tillatt at jeg ble med på noen tur med han.....Han trakk tilbake det meste han har sagt, og jeg sitter nå og lurer på hvorfor, samt om det er mulig å bli venner igjen, og hva skal jeg gjøre nå? Ser at det er mye likt, men for meg er det himmelforskjell etter han la "skylden" på meg....og benekter alt. Anonymkode: 00e0d...b97 2
visp Skrevet 1. april 2021 #11 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Egentlig ikke. Sist lurte jeg på hvordan forholde meg til det hele, og jeg fortalte at jeg valgte "gi ham inn" og ta konas side. Jeg satt han skikkelig på plass. Og jeg trodde det ville gå greit. Men så sier han meg at vi er på vidt forskjellige steder og at det er JEG som faktisk er interessert i han og at han overhode ikke har flørtet, hatt romantiske intensjoner eller hadde tillatt at jeg ble med på noen tur med han.....Han trakk tilbake det meste han har sagt, og jeg sitter nå og lurer på hvorfor, samt om det er mulig å bli venner igjen, og hva skal jeg gjøre nå? Ser at det er mye likt, men for meg er det himmelforskjell etter han la "skylden" på meg....og benekter alt. Anonymkode: 00e0d...b97 Men det var jo det mange sa til deg. Han kommer til å bli sånn nå for å viske ut "bevis" overfor kona. Syns du bare skal la dette kjøle seg kraftig ned. Du burde tenkt mer på venninna di enn på mannen hennes. 34
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 Populært innlegg #12 Skrevet 1. april 2021 Hvorfor i alle dager vil du bli venner igjen med den typen? Anonymkode: 6980d...bed 57
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #13 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg skrev et innlegg her for et par uker siden. I korte trekk handlet det om at jeg og en svært god, mannlig (gift) venn, pratet mye sammen i tide og utide. Veldig koselig og han hjalp meg gjennom en tøff tid. Han ga meg mye komplimenter og jeg opplevde at han så meg og var der for meg. Jeg er god venninne med hans kone og vet at hun har visst om mange av samtalene....men har gått opp for meg at hun absolutt ikke vet om alt. Fyren jeg snakker om kunne veldig ofte sende meldinger og spørre om vi skulle snakkes når han var bortreist hjemmefra eller hjemme alene. Han ringte meg også fra jobbreiser. Komplimentene ble etterhvert litt "for varme", der han sier at han savner meg, skulle ønske jeg var der, syns jeg er vakker osv osv....Jeg har likevel trodd at han har vært vennskapelig og at han har sett på det som en "oppgave" nærmest, å bygge meg litt opp igjen. Så en dag spurte han om jeg ville besøke han på hytta da han var alene der. Han spurte to ganger. Første gang flåset jeg det vekk, ville ikke svare, prøvde overhøre det. Andre gang hørte jeg en stor forventning i stemmen hans...og jeg sa nei. Jeg kunne ikke det pga hans kone. Han sa hun ikke trengte vite det. Vel....nå har det gått noen uker siden den tid. Han ble snurt og distansert da jeg sa nei og at jeg ikke klarte det overfor min venninne. Det ble feil. Så hadde vi en sånn prat noen dager etter, der han ringte og sa "vi har nok vært på forskjellige steder; du har vært interessert i meg, det har ikke jeg". What! Jeg forsto ingenting. Han var helt klar på at jo det kunne godt være han hadde blitt oppfattet flørtende, men han var såvisst ikke ute etter noe mer, og det med hyttetur var jo bare vennskapelig...og dessuten ville han heller aldri ha tillatt at jeg kom dit uten at konen visste. What! han ba meg spesifikt om å komme, uten at kona visste. Jeg opplevde dette som et forsvar...så sier han altså at han heretter ikke kan snakke med meg, ikke treffe meg, ikke være der for meg. Jo og jeg burde jo forstått at det var opplagt at det ikke var noe mellom oss, han er var tross alt gift.....eh ja...men jeg har ikke vært interessert og det er HAN som hele tiden inviterer til det ene og andre....! men nå: Regelrett distanserer seg fra alt. Og noen kan nok lure på hvorfor dette betyr noe for meg? Jo fordi han er den beste mannlige kompis jeg har, og jeg savner at ting er normale...Nå er han som forduftet. Jeg har heller ikke tatt kontakt, men vært veldig lei meg. Har mistet en venn. Hvorfor oppfører han seg slik? hvorfor legger han alt over på meg og sier at JEG har vært interessert? det er jo ikke sant. Han derimot har vært så "på". Sendte han en melding i dag fordi han hadde bursdag, rundt tall,det kunne jeg ikke la være, etter å ha vært venner i så mange år. Skrev helt plain og la på til slutten at jeg håpte vi kunne prates en dag snart. Jeg fikk bare "takk" og tommel opp. Helt ulikt han. Jeg er så lei meg. Hvorfor er han totalt distansert etter at jeg takket nei til denne hytteturen? hvorfor la han alt på meg? hvordan kan han klare å kutte et vennskap så brått og brutalt? Mulig jeg er naiv eller har gjort noe galt, men jeg har aldri oppmuntret han eller gitt han noen voldsomme kompliment, jeg har jo ikke vært interessert (naturlig nok, han er gift med min venn!) Kan noen forklare...? og hva bør jeg gjøre for å få vennskapet tilbake...? Anonymkode: 00e0d...b97 Vet hvordan du har det TS. Har opplevd noe lunne det samme på jobb. At jeg føler at en dytter alt ansvar over på meg. Han har hatt en del tanker rundt med forskjellige ting uten å spør meg. Jeg trodde at det var greit mellom oss og trodde at vi var venner ,men vedkomne sluttet å gjør sine arbeidsoppgaver. Har gitt beskjed at det er viktig å ha god kommunikasjon sånn at vi unngår misforståelser. Det virker på meg at dere har dårlig kommunikasjon og at det har blitt misforståelser. Anonymkode: 15424...cb9
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #14 Skrevet 1. april 2021 Dette her begynner å bli latterlig , TS! Du prøver å si at du ikke er interessert i denne mannen , men du er jo egentlig helt opphengt i han. Kontakt offentlige hjelpetelefoner hvis du trenger hjelp og støtte til å håndtere livet ditt. Denne mannen er ikke villig til å være en klagemur. De færreste menn er det. Han trodde du var gira på et intimt og hastig treff på hytta . Det utgikk, du er ute av bildet for ever fra hans side . Søk hjelp hos det offentlige , og la gifte mannfolk være . Det er feil vei å gå Anonymkode: 39530...9e2 34
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #15 Skrevet 1. april 2021 visp skrev (Akkurat nå): Men det var jo det mange sa til deg. Han kommer til å bli sånn nå for å viske ut "bevis" overfor kona. Syns du bare skal la dette kjøle seg kraftig ned. Du burde tenkt mer på venninna di enn på mannen hennes. Ja jeg vet mange sa det, og det er jo tydeligvis det som skjer. Tror likevel han kjenner meg så godt at han vet jeg ikke kommer til å sladre på han. Jeg har meldinger, svart på hvitt, som er så kjærlige at kona ville frest. Jeg har mye jeg kan fortelle henne, men jeg akter ikke såre henne med det, og vil ikke risikere hennes vennskap. Hun betyr mer for meg enn han. Jeg skal la han og dette kjøle seg ned, men sliter med å forstå hvorfor han ikke bare kan innrømme at han faktisk var interessert. Er det et så stor nederlag for en mann å få nei fra ei dame, når han sitter der og er gift..?? altså seriøst. jeg skjønner at jeg må være sykt naiv... Anonymkode: 00e0d...b97 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #16 Skrevet 1. april 2021 Herregud, dette blir for dumt. Denne gang kan du ikke skylde på naivitet. Dere kan ikke være venner. Gå videre. Anonymkode: ee954...c24 36
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #17 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor i alle dager vil du bli venner igjen med den typen? Anonymkode: 6980d...bed Bare savner det han ga meg. Ikke i form av komplimenter og slikt,men støtten hans gjennom en tøff tid. han har virkelig vært en god venn som har stilt opp på så mange måter. Men hvis det hele tiden har vært en baktanke....vel, jeg nekter å tro at det har det. Tror absolutt IKKE at han har tenkt seksuelt, men at han bare ville flørte litt og ha meg litt for seg selv. Anonymkode: 00e0d...b97
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #18 Skrevet 1. april 2021 Hvor mange tråder skal du lage o dette her? Og du, her er mitt tips - glem fyren og gå videre i livet! Anonymkode: 0cf6b...360 18
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #19 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette her begynner å bli latterlig , TS! Du prøver å si at du ikke er interessert i denne mannen , men du er jo egentlig helt opphengt i han. Kontakt offentlige hjelpetelefoner hvis du trenger hjelp og støtte til å håndtere livet ditt. Denne mannen er ikke villig til å være en klagemur. De færreste menn er det. Han trodde du var gira på et intimt og hastig treff på hytta . Det utgikk, du er ute av bildet for ever fra hans side . Søk hjelp hos det offentlige , og la gifte mannfolk være . Det er feil vei å gå Anonymkode: 39530...9e2 Er ikke interessert i han på det romantiske plan. Men glad i han. Har vært venner i en årrekke, men først nå da jeg gikk gjennom noe tøft at han ble litt mer "på". Er da ikke opphengt i ham, ei heller interessert, men glad i ham selvfølgelig. Hører hva du sier,men det er jo dette jeg sliter med å akseptere, at siden jeg sa nei til å bli med, så er jeg ute av bildet....hva f***...? så kjipt av ham. Anonymkode: 00e0d...b97
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #20 Skrevet 1. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bare savner det han ga meg. Ikke i form av komplimenter og slikt,men støtten hans gjennom en tøff tid. han har virkelig vært en god venn som har stilt opp på så mange måter. Men hvis det hele tiden har vært en baktanke....vel, jeg nekter å tro at det har det. Tror absolutt IKKE at han har tenkt seksuelt, men at han bare ville flørte litt og ha meg litt for seg selv. Anonymkode: 00e0d...b97 Bare ville flørte litt? På hyttetur med bare dere to? Anonymkode: 6980d...bed 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå