AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Hvordan går man fram når man ønsker å ha sex på kjøkkenet og andre steder istedenfor på soverommet? Hvordan får mannen så kåt at han har lyst på meg ? Det blir kun fingring og litt masering av brystene. Kjenner at jeg har lyst på mye mer en det. Har vært i forholdet i mange år og tidligere så hadde mannen lyst på sex. Anonymkode: 5cb44...80a
visp Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Problemet har jo ingenting med tittelen å gjøre? Hadde jeg opplevd en partner som ikke viste interesse for sex så hadde jeg tenkt at problemet var stort. Det har jo ingenting med to rom og kjøkken å gjøre. 2
Milky Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 Hvis han har problemer med lysten, så er det kanskje ikke så lurt å starte med «boom sex på kjøkkenet»... 1
AnonymBruker 42 Skrevet 1. april 2021 #5 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvordan går man fram når man ønsker å ha sex på kjøkkenet og andre steder istedenfor på soverommet? Du er vel bare hoppe opp på benken å skrÆVe, så ordner det seg sikkert... Dette er vel andre "kjøkken-pule"-tråden i dag? Hva er det som er så spess med kjøkkenbenken? Skjønner virkelig ikke greia... Hvorfor må det absolutt pules overalt - fra skogs, lands, strands til vanns... Senga er best egnet, om man ikke er helt utsultet. De færreste ha så store slott at det ikke er greiere å flytte seg fra kjøkken til seng uansett 🤪 Det kalles "sengeaktiviteter" av en grunn... Greit om man har en låve, da kan man sikkert ha seg i høyet... men ellers 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #6 Skrevet 1. april 2021 Man åpner døra Neida, det høres ut som dere har litt større problemer enn å komme i gang på kjøkken eller stue. Hva med om du gir mannen full pakke, uten at han behøver å gjøre noe til gjengjeld, i et par måneder. Og så - boom - når han har blitt godt vant, så sier du at han skal fremdeles få det, men han skal først gjøre noe for deg. Og deretter lar du det bli vekselvis, først deg, så han, så deg, osv. Jeg leste en artikkel om å bli hekta. Der stod det at hamstere som bare av og til får en godbit når de trykker på en pedal, vil bli mye mer hekta enn hamstere som får godbit hver gang. Når man slutter å gi godbit, så vil de førstnevnte hamsterne fortsette leeenge etterpå, med å tråkke på pedalen. De er allerede vant med at de ikke alltid får belønning, de er vant med å måtte jobbe mer. Denne metoden kan sikkert med fordel brukes på sex. Man legger opp til noe bra, men bare av og til, og helt tilfeldig, får man alt man ønsker seg. Da vil man jobbe mer for det, strekke seg lengre. På denne måten kan du lokke han med deg i ulike rom. Anonymkode: 0d478...b43
visp Skrevet 1. april 2021 #7 Skrevet 1. april 2021 Beeblebrox skrev (2 minutter siden): Du er vel bare hoppe opp på benken å skrÆVe, så ordner det seg sikkert... Dette er vel andre "kjøkken-pule"-tråden i dag? Hva er det som er så spess med kjøkkenbenken? Skjønner virkelig ikke greia... Hvorfor må det absolutt pules overalt - fra skogs, lands, strands til vanns... Senga er best egnet, om man ikke er helt utsultet. De færreste ha så store slott at det ikke er greiere å flytte seg fra kjøkken til seng uansett 🤪 Det kalles "sengeaktiviteter" av en grunn... Greit om man har en låve, da kan man sikkert ha seg i høyet... men ellers Man må passe seg for gafler. Både i høyet og på kjøkkenet:) 2
AnonymBruker 42 Skrevet 1. april 2021 #8 Skrevet 1. april 2021 visp skrev (1 minutt siden): Man må passe seg for gafler. Både i høyet og på kjøkkenet:) JA, nettopp! Og så har man kongler,barnåler, sand, maur, schUbjønn, brennmaneter, dårlig glid osv. andre steder!!Senga er best, massiv protest 2
Uredd Skrevet 2. april 2021 #9 Skrevet 2. april 2021 2 hours ago, Beeblebrox said: JA, nettopp! Og så har man kongler,barnåler, sand, maur, schUbjønn, brennmaneter, dårlig glid osv. andre steder!!Senga er best, massiv protest Man skal ikke kimse av effekten når man har sex på stranden, og av til bommer med påfølgende, eh... - sand i maskineriet? Det er mulig barnåler også er der oppe... I ungdommens litt mer... eksperimentelle innstilling ble det samme prøvd på gulvteppet... effekten av manglende støvsuging var tydelig... har man noensinne hatt et løst sukkertøy i en bukselomme har man en sånn noenlunde riktig visuelt sammenligningsgrunnlag... I tillegg fant jeg ut at syntetiske tepper fort gir brannsår på knærne av litt bevegelse... Til TS: snakk med fyren. Det kan jo hende at gubben tenner på idéen? Da slår du to fluer i en smekk. Både sex på kjøkken og mer fart i sofabeistet.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #10 Skrevet 2. april 2021 Mye kødd og pissprat til svar. Flere burde tenke seg om før de skriver. Kanskje spesielt på seksualitetsforumet. Anonymkode: 67f13...582
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #11 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mye kødd og pissprat til svar. Flere burde tenke seg om før de skriver. Kanskje spesielt på seksualitetsforumet. Anonymkode: 67f13...582 Tenkte det samme. Anonymkode: 0d478...b43
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #12 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvordan går man fram når man ønsker å ha sex på kjøkkenet og andre steder istedenfor på soverommet? Hvordan får mannen så kåt at han har lyst på meg ? Det blir kun fingring og litt masering av brystene. Kjenner at jeg har lyst på mye mer en det. Har vært i forholdet i mange år og tidligere så hadde mannen lyst på sex. Anonymkode: 5cb44...80a Man planlegger jo aldri før man har sex på kjøkkenet, stua, badet, skogen eller hvor som helst. Det vil jo være impulsiv sex fordi man ikke klarer å vente. Og det virker ikke akkurat som det er så hett hos dere at dere bare mååå gjøre det der og da. Anonymkode: 671ad...60e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå