Gå til innhold

Dere som skriver mye her inn med brukernavn...hva slags detaljer endrer dere på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier. :popcorn:

Anonymkode: 46647...35e

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

That's a secret i'll never tell.

XOXO. 

AnonymBruker
Skrevet
Catalina Culès skrev (1 minutt siden):

That's a secret i'll never tell.

XOXO. 

😍 Gossip girl 😄 

Anonymkode: 46647...35e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være alt fra alder, kjønn, relasjon, lignende problemstilling, bruke større begrep om ting i stedet for å spesifisere ja, det kommer litt an på. 

Anonymkode: 027bf...11a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Endrer f.eks hvem historien handler om. F.eks kan hva som hendte med meg byttes med hva som hendte med min nabo. Kan også bytte ut detaljer som når ting hendte, at jeg har en søster i stedet for to brødre, osv. 

Enkelte ganger blir jeg beskyldt for trolling siden det er detaljer som ikke passer sammen med hverandre. Men det er jo kun for å forsøke å bevare min anonymitet. 

Anonymkode: 9844d...532

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan bytte på om der er søster eller bror jeg har, på barnas kjønn, på om det er søsteren min eller venninnen min som har opplevd noe, på om jeg er i mitt nåværende eller forhenværende yrke, på om det er 15 eller 18 år siden jeg giftet meg... 

Anonymkode: e6d00...f1f

AnonymBruker
Skrevet

Stedsnavn

Anonymkode: 6992d...ca0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Endrer f.eks hvem historien handler om. F.eks kan hva som hendte med meg byttes med hva som hendte med min nabo. Kan også bytte ut detaljer som når ting hendte, at jeg har en søster i stedet for to brødre, osv. 

Enkelte ganger blir jeg beskyldt for trolling siden det er detaljer som ikke passer sammen med hverandre. Men det er jo kun for å forsøke å bevare min anonymitet. 

I do the same 🤣🤣 

Anonymkode: 44d3e...2ca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan bytte på om der er søster eller bror jeg har, på barnas kjønn, på om det er søsteren min eller venninnen min som har opplevd noe, på om jeg er i mitt nåværende eller forhenværende yrke, på om det er 15 eller 18 år siden jeg giftet meg... 

Anonymkode: e6d00...f1f

Riktig. Det morsomste er at jeg er alenebarn 🤣 Or am I...? 😉😁

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vag med vilje, i forhold til bosted og yrke. Er både eldre og yngre enn jeg egentlig er. 

Anonymkode: c2965...19e

Skrevet

Jeg er så lite kreativ at jeg stort sett endrer alderen min og antall barn

Gjest Kaiminator
Skrevet

Jeg endrer brukernavnet mitt

Eller? 😂

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg ser at en del går motsatt vei avslører seg selv med vilje. Ac  typen: Til min råtne eksvennine. Ja jeg vet du er inne på forumet og her kommer alle detaljene sånn at den egentlige historien og grunnen til at ditt og datt ble sånn, kommer fram

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men jeg ser at en del går motsatt vei avslører seg selv med vilje. Ac  typen: Til min råtne eksvennine. Ja jeg vet du er inne på forumet og her kommer alle detaljene sånn at den egentlige historien og grunnen til at ditt og datt ble sånn, kommer fram

Oh? Det har jeg aldri sett 😲

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Stedsnavn

Flytter du langt unna? 😜

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det har jeg også sett.

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Oh? Det har jeg aldri sett 😲

Det skjer naturlig nok sjeldent, men det har f.eks vært tilfeller der to kjærester/venner begge har konto på kvinneguiden og de velger å ta skittentøysvasken her på forumet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har jeg også sett.

Det skjer naturlig nok sjeldent, men det har f.eks vært tilfeller der to kjærester/venner begge har konto på kvinneguiden og de velger å ta skittentøysvasken her på forumet. 

Oh la la, I need a link! 🤣🤣

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Flytter du langt unna? 😜

Ja så langt som mulig.  Vestlandet  har blitt til blitt til Nordnorge 😊

AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Oh la la, I need a link! 🤣🤣

Tror brukerne som tok skittentøysvasken på KG enten har slettet seg eller at trådene deres har blitt slettet av moderator.  Men husker det ble voldsomt bråk på forumet da den ene KG-brukeren som var sammen med en annen KG-bruker valgte å være utro med en tredje KG-bruker.

I tillegg var det to KG-brukere som var sammen og hvor hun ene lagde innlegg om at hun ble psykisk mishandlet av samboeren, men at hun ikke klarte å gå fra han. 

Anonymkode: bcc68...a0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...