Gjest Padmee, ikke innlogget Skrevet 29. september 2002 #1 Del Skrevet 29. september 2002 Jeg leter etter en tråd som omhandlet et vennskap. Ho som skrev inn hadde en venninne som hadde spiseforstyrrelse og kuttet opp armene. Nå hadde venninna kuttet kontakten, og ho lurte på hva ho skulle gjøre. Jeg kan ikke finne det, og jeg skulle gjerne ha vist hvordan det gikk med henne og venninna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. september 2002 #2 Del Skrevet 29. september 2002 Hei, Padmee! Jeg synes å huske en slik tråd, men aner ikke hvor den ligger på forumet. Hvis du husker noe brukernavn kan du søke på dette, bruk i så fall søkefunksjonen øverst på sida, hvis ikke blir det bare å lete... Skal tipse deg om jeg skulle finne tråden du leter etter! Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2002 #3 Del Skrevet 29. september 2002 http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...ghlight=vennine Denne kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 30. september 2002 #4 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg fant det selv, og det virker som om de har det bra. Leste det som stod der, og det virker som om de to venninnene har funnet vherandre igjen. Ingenting er som når to venner finner tilbake til hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå