Gå til innhold

Hvor går grensen for hvor mange sex eventyr din kjærest har hatt før deg?

Hvor går grensen for hvor mange sex eventyr din kjærest har hatt før deg?  

18 stemmer

1. 1. Hvor går grensen for hvor mange sex eventyr din kjærest har hatt før deg?

• 0 - Ingen
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
    • 4
      0
    • 5
    • 6
      0
    • 7
      0
    • 8
      0
    • 9
      0
    • 10 eller flere

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 03. april 2021, 18:17

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer svært mye på hvor mye folk føler de kan godta at partneren har spredd beina før du kom inn i bildet.

Personlig er jeg på 2 eller 3, derfor sier jeg 3.

Anonymkode: 57dd6...eec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg møtte partneren min når han var over 40 år. Litt stusselig om han kun hadde hatt 2-3 partnere. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det ikke er antall sexpartnere som er avgjørende for om en mann er en bra mann eller ikke, men jeg ville utvilsomt blitt skeptisk til en mann som spør om antall sexpartnere og ikke minst detaljer om mine tidligere relasjoner. Og han ville ikke fått noe svar fordi jeg ser menn som spør om sånt som enten fetisjister eller mannsjåvinist. Liker ingen av delene. 

Anonymkode: 14175...557

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fortid er fortid og antall tidlige sexpartnere er revnende likegyldig

Anonymkode: 8a971...49a

• Liker 6
Skrevet

Ingen grense!

Så lenge et menneske er bra og fint å ha rundt seg, så spiller det absolutt ingen rolle for meg.

Jeg håper nå en partner og egentlig alle vennene mine har og får ha så komplette og deilige seksualliv som overhodet mulig med mest mulig nytelse i livet sitt (så lenge alle er snille og ærlige med hverandre). Men jeg forventer alltid egenansvar og "Ethical Slutness", som beskyttelse og regelmessig std testing.

• Liker 1
Skrevet

Alternativene var dårlige. Siste alternativ kan jo bety alt fra 10 til uendelig.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Grensa går på 15-20 

Anonymkode: 91897...0df

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke. Men greit om han har hatt en del, orker ikke lære opp en voksen mann.

Anonymkode: 933ae...c89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri spurt om antallet.

Anonymkode: 66828...434

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg har aldri spurt om antallet.

Anonymkode: 66828...434

Ikke jeg heller. Har heller aldri blitt spurt.

Anonymkode: 9ad66...5bc

• Liker 2
Skrevet

Har ikke en grense. Jeg er 40, jeg vet at mine partnere (som vil være i omtrent samme alder) vil ha en fortid. Sånn er livet. 

Om det er noe jeg ikke vil vite svaret på, ang denne fortiden, så spør jeg ikke om det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri spurt mine partnere om antall sexpartnere før meg. Det hverken angår eller interesserer meg. Og jeg synes synd på folk som har en øvre grense, og så viser det seg at drømmepartneren på absolutt alle andre områder har hatt litt for mange sexpartnere, for da må man vel avslutte forholdet?

Anonymkode: d6563...353

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

11.

Anonymkode: 959c8...8b5

AnonymBruker
Skrevet

Usikker på om jeg vil vite...

Anonymkode: 9262b...da1

AnonymBruker
Skrevet

0 eller 1000. 
Spiller ingen rolle, jeg spør ikke.

Anonymkode: 48b04...da9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lar meg stadig forundre over hvor dårlig selvtillit damer har på dette! Det spiller da ingen rolle hvor mange sex partnere han eller jeg har hatt før?? Jeg har ikke holdt tellinga for min egen del, og bryr meg mildt sagt ikke om andre heller 😂  konsentrere meg KUN om han jeg skal ha sex med,  uten å tenkte på historikken 😉

Anonymkode: 678ea...e9a

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, Heisenberg said:

Jeg møtte partneren min når han var over 40 år. Litt stusselig om han kun hadde hatt 2-3 partnere. 

Hvorfor mener du det er stusselig med 3 partnere?

Hvis du tenker erfaring, så vil jeg si meg uenig. Mange tar med seg uvaner og oppfatninger fra tidligere forhold. Sex er naturlig, altså har vi menneskelige instinkter som gjør oss i stand til å nyte den beste sex.

AnonymBruker
Skrevet

Får dere ikke litt ekkel følelse av å ha sex med noen som du vet har fått slev, spytt, avføring og andre kroppsvesker fra utallige andre før deg? 

AnonymBruker
Skrevet
Heisenberg skrev (9 timer siden):

Øvre grense er feil, men nedre grense er ok? Dobbeltmoralsk.

Anonymkode: 2740e...e9b

AnonymBruker
Skrevet
Heisenberg skrev (På 1.4.2021 den 22.28):

Du har ikke tenkt på at mange er sammen med barndomskjæresten sin. La oss si de ble sammen når de var 17 år og var sammen til de ble 35 og så singel. Det er ikke antall partnere man har hatt sex med som har noe å si, men hvor mye sex man har hatt og at man er en nyskjerrig person som liker å utforske nye ting. Heller en partner med få partnere bak seg i stabile forhold enn ons typen, som ligger rundt med alt og alle.

Anonymkode: 5647e...2c3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...