AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Del Skrevet 1. april 2021 Jeg begynner å bli feit, og vet at forholdet kalorier inn må være mindre enn det som går ut, men nå trenger jeg skikkelig motivasjon. Finnes det noe kostholdsplaner, coacher eller lignende som ikke koste så mye? Ca 1000 kroner Anonymkode: 5af92...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Del Skrevet 1. april 2021 Anbefaler å følge denne: https://www.matprat.no/artikler/middagstips/202113/?item=3 Anonymkode: 68c4d...3c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Del Skrevet 1. april 2021 Det trenger du ikke. Bruk Lifesum og få opp hverdagsaktiviteten ☺️ 1000,- spart ☺️ Anonymkode: f3f4e...554 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #4 Del Skrevet 1. april 2021 1000 kr i mnd eller 1000 kr som engangssum? Hvis du vet med deg selv at du har nok kunnskap og motivasjon til å ha en fornuftig kontroll på kostholdet kan det være fint å bruke Lifesum som det er nevnt her. Hvis ikke vil jeg STERKT anbefale å få hjelp av noen med utdanning og erfaring på området. Jeg har selv god erfaring med online coach, men det er jo en investering 😊 Anonymkode: 81630...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #5 Del Skrevet 1. april 2021 Finnes enormt mye gratis på internett. Det er bare å søke. Umulig å gi en konkret kostholdsplan når man ikke aner hva slags ønsker og behov du har. Anonymkode: e9edd...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Del Skrevet 2. april 2021 Du kan nok kutte MYE utenom den vanlige maten du spiser, så veldig enkelt å justere litt. Kutt ut alt godteri/Brus/alkohol/kaker etc. Anonymkode: a2d53...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #7 Del Skrevet 2. april 2021 Hvis du er villig til å veie alt du spiser i 2-3 uker så sparer du den tusenlappen Anbefaler ikke slike coacher, rett og slett fordi det gjerne blir dyrere matvarer enn du pleier. Spis det DU liker, bare begrens mengden. Anonymkode: c58bf...593 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Del Skrevet 2. april 2021 Her er en gratis kostholdsplan. 1. Kutt ut karbohydrater. Karbs gir kun energi og ingen næring du trenger. 2. Spis når du er sulten. 3. Slutt å spise når du er mett. Anonymkode: fc060...e8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 2. april 2021 #9 Del Skrevet 2. april 2021 https://www.melk.no/bmi?gclid=CjwKCAjwgZuDBhBTEiwAXNofRCtJuxKXm2X3I_772LYqDUJrupct0SfvGwCPWi5c0SdCt7V0u9LrcBoCEQ0QAvD_BwE Her kan du få regnet ut BMI, skrive inn hvor mye du ønsker å gå ned i vekt og få en kostholdsplan tilpasset deg og dine mål. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #10 Del Skrevet 4. april 2021 Thors plan på Facebook. Koster ca 300-400kr. Anonymkode: d0f8e...bb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #11 Del Skrevet 4. april 2021 Anbefaler også kostplan fra Thor Foseid. Søk opp gruppa "Spør Thor" på Facebook. Er ganske streng lavkarbo, og skal man gjøre dette skikkelig, må man legge om livsstilen. Anonymkode: 0cef9...28c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #12 Del Skrevet 4. april 2021 Nei, herregud. Finn deg en ordentlig ernæringsrådgiver og dropp kostplan fra Thor 🤦🏼♀️. Men som de sier over; billigste er de helt greie matplanene fra melk.no Anonymkode: 294dc...5d4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #13 Del Skrevet 5. april 2021 Gang din ønsket vekt med 30, så kan du ligge på det i kalorier. Sjekk vekta 1-2 ganger i uken. Spis vanlig næringsrik mat, unngå alt av godteri kaker kjeks osv. Kun kvalitetsmat! Det er IKKE brødskiver og pålegg, men heller varm lunsj. Anonymkode: a2d53...aa7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #14 Del Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gang din ønsket vekt med 30, så kan du ligge på det i kalorier. Sjekk vekta 1-2 ganger i uken. Spis vanlig næringsrik mat, unngå alt av godteri kaker kjeks osv. Kun kvalitetsmat! Det er IKKE brødskiver og pålegg, men heller varm lunsj. Anonymkode: a2d53...aa7 Dette regnestykket var nytt for meg, men det stemte jo veldig bra for meg i alle fall 😊 Anonymkode: f8d8b...eff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #15 Del Skrevet 5. april 2021 Jeg har gått ned 3 kg i det siste, og kan gi deg mine tips. Drikk et glass vann med det samme du står opp om morgenen. Pass på å få i deg MYE vann gjennom dagen, gjerne 2 liter. Vann hjelper litt mot sult. Spis faste måltider, om du klarer det. Ikke småspis mellom måltider. Dropp alle slags drikker som har sukker i seg. Brød bør du spise maks en skive av hver dag, i alle fall forsøker jeg det. Styr unna ris og valnøtter. Jeg spiser ikke mat etter kl. 21 på kvelden. Søvn er en viktig fellesnevner mellom et godt kosthold og å prestere godt i det daglige. Legg deg til samme tid hver kveld, ikke hold på med skjerm en time før du legger deg. Pøs på med frukt og grønt. Ikke spis til du blir stappmett i magen. Spis til du blir sånn passe mett. Tenk positivt! 😄 Anonymkode: 3fcbd...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #16 Del Skrevet 5. april 2021 Har god erfaring med Caluna sin. Det er to ernæringsfysiologer som har utarbeidet den. Anonymkode: b27ac...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #17 Del Skrevet 5. april 2021 Bruker kaloritellerapp. Etter 35 år med overvekt går jeg endelig ned uten å bli desperat etter mat jeg ikke «kan» spise. Jeg tar litt på øyemål, litt på kjøkkenvekta, og litt stoler jeg på hva andre har lagt inn før meg, så teller ikke supernøye, men all mat blir registrert. Appen viser hvor mange kalorier jeg kan spise, hvor mye jeg har igjen for dagen osv. Kan godt spise sjokolade og potetgull i blant, men da blir det jo ikke så mye igjen til ordetlig mat. Eller jeg går over kalorimålet. Funker for meg nettopp fordi jeg slipper å planlegge, men spiser det jeg har lyst på, bare i begrensa mengder, så jeg får ikke den der besatte desperate følelsen. Ja, jeg kan spise ost, men tar to små skiver med høvel i stedet for en diger snei med kniv, og jeg tar en liten skål med 40 gram chips i stedet for hele posen. Og så spiser jeg grønnsaker og frukt og grovt fordi jeg alltid har likt det, og nå får jeg en «belønning» ved at det gir færre kalorier enn å velge de andre tingene. Anonymkode: 0f2cc...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #18 Del Skrevet 5. april 2021 Jeg anbefaler fb siden: Spør Thor . Kostplanen der kost ca 400 kr stk, og inneholder teorikurs i ernæring, og en praktisk matplan, om hva og hvordan tilberede og spise helt vanlig mat. Ikke avskriv det før du har vært inne på siden og sjekket selv. Det er ikke bare en slankekur, men en varig helsefremmende livsstilsomlegging , hvor ett av bivirkningene er vektnedgang . Anonymkode: f6f2a...f56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #19 Del Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette regnestykket var nytt for meg, men det stemte jo veldig bra for meg i alle fall 😊 Anonymkode: f8d8b...eff Regnestykket er laget med bakgrunn på lang erfaring. Bakgrunnen til mennesket som bestemte ca 30, har coachet bodybuilding/fitness i flere tiår. Anonymkode: a2d53...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #20 Del Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg anbefaler fb siden: Spør Thor . Kostplanen der kost ca 400 kr stk, og inneholder teorikurs i ernæring, og en praktisk matplan, om hva og hvordan tilberede og spise helt vanlig mat. Ikke avskriv det før du har vært inne på siden og sjekket selv. Det er ikke bare en slankekur, men en varig helsefremmende livsstilsomlegging , hvor ett av bivirkningene er vektnedgang . Anonymkode: f6f2a...f56 Hvis man har lyst på feilinformasjon er dette en god ide 🤦🏽♀️ Anonymkode: 294dc...5d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå