Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er veldig blek og har tenkt å kjøpe såkalte tandrops, men det finnes så mye å velge mellom. Hvilken anbefaler du? Er denne fra clarins bra?

image.thumb.png.05b513b8112640b71c36e9b39f630fec.png

Anonymkode: 0f0e1...e61

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte den i fjor og ble veldig skuffet, fordi den stinket sånn typisk selvbrunings produkt, og jeg synes heller ikke jeg fikk noe særlig farge.

Kommer ikke til å kjøpe den igjen

Anonymkode: edc5b...929

• Liker 1
Skrevet

Nei, man får lite farge og blir gul. Kjøp den fra st.morits eller Kicks sine. 

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler heller selvbruningskrem på hele kroppen og ansiktet, også pudrer du deg med solpudder uten glitter ellers i ansiktet 😊

Anonymkode: d9f63...fb9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker Clarins sine tan drops, men bruker den for kropp både til ansikt og kropp.

Anonymkode: faeae...53e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.4.2021 den 22.35):

Jeg kjøpte den i fjor og ble veldig skuffet, fordi den stinket sånn typisk selvbrunings produkt, og jeg synes heller ikke jeg fikk noe særlig farge.

Kommer ikke til å kjøpe den igjen

Anonymkode: edc5b...929

Ser den er på tilbud på fredrik & Louisa, men da tror jeg at jeg dropper å kjøpe den. Er veldig blek og skulle hatt et produkt som gir litt farge og glød uten noen stor innsats. 

AnonymBruker
Skrevet
Peonjenta skrev (På 1.4.2021 den 22.39):

Nei, man får lite farge og blir gul. Kjøp den fra st.morits eller Kicks sine. 

Hvilken selftan drops fra Kicks anbefaler du? Leste gode anmeldelser på en såkalt face mist fra St.Tropez. :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.4.2021 den 22.47):

Anbefaler heller selvbruningskrem på hele kroppen og ansiktet, også pudrer du deg med solpudder uten glitter ellers i ansiktet 😊

Anonymkode: d9f63...fb9

Jeg har selvbruningsskum, men jeg er for lat til å smøre meg inn med den, syns det er så tungvint. Vil ha et produkt som gir glød til ansiktet :) 

AnonymBruker
Skrevet
Ella Grisella skrev (14 timer siden):

Ikke prøvd Tan drops, men veldig glad i sprayen til Garnier :)

3FA76168-B8F3-4844-8123-4D9EF255CD4B.webp 30 kB · 3 Nedlastninger

Vurderer å kjøpe denne: https://www.kicks.no/st-tropez/hudpleie/ansiktspleie/selvbruning/self-tan-purity-bronzing-water-face-mist-80-ml?gclid=EAIaIQobChMI47GN9NLg7wIVi9nVCh2RiwImEAQYAiABEgIUzfD_BwE :) 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg elsker Clarins sine tan drops, men bruker den for kropp både til ansikt og kropp.

Anonymkode: faeae...53e

Er redd for uren hud, men kanskje jeg skal kjøpe den for å bruke den til kropp :) 

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Ida Warg. Fin farge, ikke oransje eller gul. 

AnonymBruker
Skrevet
Gumman87 skrev (5 minutter siden):

Jeg er veldig fornøyd med Ida Warg. Fin farge, ikke oransje eller gul. 

Ser de har den på kicks, prisen var ikke så verst. Hvilken hudtone har du? Tror du den funker på en veldig lys og kald hudtone?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ser de har den på kicks, prisen var ikke så verst. Hvilken hudtone har du? Tror du den funker på en veldig lys og kald hudtone?

Huden min er veldig kald og rødlig på høst vinter (får lett farge på dommeren) elsker fargen jeg får med Ida Warg sine tandrops. Jeg har prøvd det aller meste innen Selvbruning. Elsker at huden min blir så glatt, glødende og ikke lukter det sterk Selvbruning heller. Og prisen ikke minst. Anbefales 🤩

AnonymBruker
Skrevet

Bruker et fra makeup mekka, det var helt greit men det kom på øyebrynene mine så de blir helt oransje. Ellers har jeg hørt at sophie elise sitt er veldig bra.

Anonymkode: 48ed9...779

Skrevet

Følger denne! Prøvde ut Clarins sin, men den gir meg kviser dessverre. Den gir fin og jevn farge, men har dog selvbruningslukt. 

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker Sophie Elise sin. Fornøyd med den :) 

Anonymkode: 7d942...35e

Skrevet

Syntes ikke jeg så noen forskjell med glöd, men kanskje den med ekstra farge er bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...