Sommer87 Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Hei, Jeg er gravid i uke 7, riktignok 6+1 og har per dags dato ingen symptomer bortsett fra ømme pupper. Har tidligere hatt noe murringer og ligamentsmerter. Kanskje bittelitt kvalm når jeg har vært sulten hvis jeg legger godvilja til. Men den siste uken har det vært nada bortsett fra de ømme puppene. I min forrige graviditet var jeg kvalm fra uke 6 (5+x). Så jeg blir jo litt bekymret. Burde jeg dra på tidlig ul for å se om det er noen i live der inne, eller ville dere ventet for å se om kvalmen kommer etterhvert? Det finnes sikkert mange tråder som denne, men det er jo godt å få tilbakemeldinger på min situasjon likevel ❤️ so bear with me! Glad for at jeg ikke er kvalm, men føler meg jo ikke gravid og det er litt skummelt.. ikke hatt noe blødning i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Jeg er en av de som slapp unna mye symptomer fram til uke 9. Hadde kun ømme pupper. Men i uke 9 kom kvalmen for fult sammen med en forferdelig trøtthet. Anonymkode: a3080...ef8
Snart7 Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Kan jo være det er et annet kjønn , så du slipper unna 🤞 hvert svangerskap er forskjellige😊
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 Jeg var/er superbekymra. Ingen symptomer, hadde ikke ømme bryst en gang, men 8+2 var alt fint på ultralyd. Fikk pga ivf. Har ikke noe av det nå heller, begynte bare å bli litt kvalm om jeg ikke spiser ofte i uke 9. Ellers ingenting, så gleder meg til ny ultralyd i uke 12 som jeg har bestilt selv. Anonymkode: 138d3...51f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #5 Skrevet 1. april 2021 Og jeg føler meg heller ikke gravid! Går rundt å lurer på hva jeg skal føle🤔 Anonymkode: 138d3...51f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #6 Skrevet 1. april 2021 Jeg ville hatt tidlig UL uansett jeg, jeg gjorde det sist da jeg hadde hatt en SA og en MA tidligere. Så jeg ville se at det var noe liv der og at str var innafor, bare for å få litt ro inni meg og ikke måtte bekymre meg og tolke symptomer hele tiden. Anonymkode: aceee...331
Sommer87 Skrevet 1. april 2021 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2021 Takk for svar 🙂 betryggende å høre andres erfaringer og kommentarer. Jeg tenker uansett tidlig ultralyd i uke 9 ettersom jeg har hørt at hvis man ser hjerteslag da så er det stor sannsynlighet for at det går bra. Men slik som jeg føler meg nå er jeg fristet til å bestille tidlig ul allerede rett etter påske bare for å se at det faktisk er noe der. 😕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå