Gå til innhold

Populære skjønnhetsprodukter som har skuffet deg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Djungelvrål skrev (4 timer siden):

Kremen er likedan, grusom.  Som å ha lim i ansikter. 

Jeg elsker den kremen. Men kun på kvelden. Den passer ikke for dagtid.

Anonymkode: 9f884...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg elsker den kremen. Men kun på kvelden. Den passer ikke for dagtid.

Føler du ikke at ansiktet limer seg fast til puta når du ligger på siden?   Trodde det var noe galt med produktet første gang jeg påførte, aldri vært borti et produkt som har vært så klissete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (På 28.8.2024 den 0.01):

Snegleserumet til Cosrx. Fekk berre raud hud og ei klistrete hinne på huden. 

Jeg elsker snegle slimet for min hud. Tror det er et slikt produkt som enten er elsk eller hat. 

Anonymkode: 0ee91...2b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (På 28.8.2024 den 21.54):

Føler du ikke at ansiktet limer seg fast til puta når du ligger på siden?   Trodde det var noe galt med produktet første gang jeg påførte, aldri vært borti et produkt som har vært så klissete.

Det trekker jo endel inn ettervært. Bruket en annen krem over. Har ikke noe problem med at ansiktet klistrer seg til puten. Jeg ville ikke brukt det på dagtid, da bruker jeg kun lettere produkter som trekker raskt inn i huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt Dermalogica jeg har prøvd. Har fått eksem av noe av det - har aldri hatt eksem før.

Anonymkode: 9669d...e2e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Capazitet skrev (På 28.8.2024 den 0.01):

Snegleserumet til Cosrx. Fekk berre raud hud og ei klistrete hinne på huden. 

Jeg fikk først ekstremt tørr hud av denne. Så lærte jeg at den skal klappes inn på fuktig hud. Jeg tar først toner og klapper så inn denne og forsegler med fuktighetskrem. Voila! 

Anonymkode: 3610e...1ff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle svindyre produkter med retinol jeg har prøvd. Det er kun tretinoin på resept som fungerer. 

SkinCeuticals Ferulic Acid - lukter vondt, veldig dyrt og så ingen effekt selv etter to flasker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clinique 3 step huden min var enda verre enn før

Tangle Teezer ødelagt hår

MAC pudder som tørket huden min

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av Babor. Måtte på heftig AB kur for å få vekk betennelsene i huden jeg fikk.

Synes også Cosrx produktene, spesielt snail produktene er svært oppskrytt. Passer iallefall ikke meg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker ProActiv? Fy flate, det var overalt, og selveste Bieber fronta skiten. Husker jeg kjøpte det fordi reklamen viste jo perfekt hud (filtrert selvfølgelig, men det skjønte jeg ikke da) og jeg som aldri hadde hatt en kvise blei et skikkelig kvisetryne. «Purge», kalte folka bak det, men det var så vondt og ekkelt at jeg stoppet. Da ble huden normal igjen.

Også prøvd Clinique 3-step, tørket meg ut.

Anonymkode: bf438...4fe

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sky high mascara. Den er jo mest solgt overalt nesten, men den var dritdårlig. Håper den blit litt bedre når den tørker litt inn.

Anonymkode: 6b4e9...596

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Sky high mascara. Den er jo mest solgt overalt nesten, men den var dritdårlig. Håper den blit litt bedre når den tørker litt inn.

Kosten er jo så flimsy/bøyelig/myk at det er umulig å få lagt den skikkelig.  Ble skikkelig skuffa selv.  Brukte den opp ved å bruke en annen kost oppi. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (På 5.9.2024 den 20.41):

Kosten er jo så flimsy/bøyelig/myk at det er umulig å få lagt den skikkelig.  Ble skikkelig skuffa selv.  Brukte den opp ved å bruke en annen kost oppi. 

Ja, jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å få det fint med denne. Jeg har veldig lange vipper naturlig, men de ble jo nesten kortere av å bruke denne mascaraen 😅 I tillegg til at vippene klumpet seg sammen så det ser ut som jeg bare har noen få vipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 4.9.2024 den 20.49):

Jeg har korte, tynne og myke vipper og elsker denne. Har prøvd sikkert 40 forskjellige maskaraer og denne er blitt min holy grail, så veldig rart hvordan noens trash er andres treasure. 

Anonymkode: bf438...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...