AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #21 Del Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (På 1.4.2021 den 20.34): Niactil 4% hadde også NULL effekt. Oppskrytt? Anonymkode: 12c9a...fc7 Absolutt, den inneholder ikke noe spesielt, litt niacinamide bare. Blir så sint av sånt lureri, det er jo ran å selge det for 1000 kr og la folk tro det er et mirakelprodukt. Anonymkode: 948e3...4f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #22 Del Skrevet 4. april 2021 Fnuggolina skrev (2 timer siden): Utrolig mange 😅 Niactil er jeg fortsatt på gjerdet på, den er jo SVINdyr. Har faktisk aldri prøvd et såkalt HGprodukt som funker. Dermalogica har jeg og gjort bomkjøp på, fikk SÅ mye urenheter av den liksom fantastiske fuktsprayen. Fuktmaska gjorde niks. Eneste jeg synes har levert til på merke er Paulas Choice sin Calmserie+syrer. Det mest skuffende må kanskje være Decleor. Åh?? Decleor? Jeg har prøvd bare en krem og den var dårlig, men tror ikke at det er Decleor som er problemet, men at kremen jeg fikk var 4 år gammel Anonymkode: 12c9a...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #23 Del Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Absolutt, den inneholder ikke noe spesielt, litt niacinamide bare. Blir så sint av sånt lureri, det er jo ran å selge det for 1000 kr og la folk tro det er et mirakelprodukt. Anonymkode: 948e3...4f7 Enig med deg, men det er også veldig mange positive reviews og jeg skjønner ikke hvorfor... Anonymkode: 12c9a...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #24 Del Skrevet 4. april 2021 Jeg har blitt skuffet av ZO skin health fra Obagi (med unntak av ZO exfoliation polish). Retinol skin brightener gjorde ingenting for min hud, bare etterlot den i overkant rød og irritert. Growth factor serumet gjorde heller ingenting, hadde en forferdelig lukt og konsistens, og la seg som et ekkelt lag oppå huden. Complexion reneweal pads ga meg utbrudd av kviser. I tillegg er disse produktene ekstremt dyre, og da forventer jeg å se en viss forbedring av pigmentflekker, linjer eller hudtekstur. Har prøvd noen få produkter fra The Ordinary (Alpha Arbutin 2% og Squalane solution) men syns ikke disse ga særlig uttelling. Jeg har veldig god erfaring med reseptbelagte tretinoid-kremer og produkter fra MEline og noe fra Elixir. Leter nå etter et godt C-vit serum som ikke koster skjorta, og krem/serum med B3. Anonymkode: 4a1ca...9a0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #25 Del Skrevet 4. april 2021 Decleor sin solkrem for ansiktet gikk rett i søpla her. Luktet gammel dame, og jeg har seriøst aldri vært så solbrent som når jeg brukte den! Joiko k pak kur kjøper jeg aldri igjen. Ellers var jeg så dum og kjøpte kollagenpulver fra Oslo skin lab. Huden min har aldri hatt så mye kviser og nupper som da jeg brukte det greiene der. Niactil synes jeg funker sånn helt ok, men kommer nok ikke til å kjøpe igjen, synes serumet til Rituales gir mye mer og finere glød Anonymkode: d7aa3...417 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #26 Del Skrevet 4. april 2021 Kan nevne Ole Henriksen, Decleor, Matis sin solserie, Filorga og mange flere.. det som derimot funker på meg er Klairs og Weleda Anonymkode: f7b2a...3f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 4. april 2021 #27 Del Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har blitt skuffet av ZO skin health fra Obagi (med unntak av ZO exfoliation polish). Retinol skin brightener gjorde ingenting for min hud, bare etterlot den i overkant rød og irritert. Growth factor serumet gjorde heller ingenting, hadde en forferdelig lukt og konsistens, og la seg som et ekkelt lag oppå huden. Complexion reneweal pads ga meg utbrudd av kviser. I tillegg er disse produktene ekstremt dyre, og da forventer jeg å se en viss forbedring av pigmentflekker, linjer eller hudtekstur. Har prøvd noen få produkter fra The Ordinary (Alpha Arbutin 2% og Squalane solution) men syns ikke disse ga særlig uttelling. Jeg har veldig god erfaring med reseptbelagte tretinoid-kremer og produkter fra MEline og noe fra Elixir. Leter nå etter et godt C-vit serum som ikke koster skjorta, og krem/serum med B3. Anonymkode: 4a1ca...9a0 En venninne prøver å pushe dette på meg (Obagi). Jeg har så mye allergier, så klarer ikke helt se for meg at dette ville være bra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #28 Del Skrevet 4. april 2021 De to aller dyreste foundations som finnes på markedet skuffet veldig. La Prairie Skin Caviar foundation og den til La mer, The Soft Fluid. Oppskrytt og ikke verdt pengene en plass. La Mer ga meg i tillegg en allergisk reaksjon... Er heller ikke så fornøyd med Armani Luminous Silk. (Den aller beste, Estee Lauder Double Wear Light, tok de ut av produksjon. 🙄) Anonymkode: 12792...fef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #29 Del Skrevet 4. april 2021 Sånn ca alt fra Clinique. Skal visstnok være perfekt for min hudtype, alle elsker det merket, men jeg får fnatt. Har gått over til K-Beauty, og er storfornøyd med det, men generelt så har jeg ikke kjøpt de såkalte Holy Grail produktene som nevnes i tråden. Fresh sin Soy Cleanser er liksom sånn... helt ok. Ikke noe spesielt. Anonymkode: 44728...a31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #30 Del Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sånn ca alt fra Clinique. Skal visstnok være perfekt for min hudtype, alle elsker det merket, men jeg får fnatt. Har gått over til K-Beauty, og er storfornøyd med det, men generelt så har jeg ikke kjøpt de såkalte Holy Grail produktene som nevnes i tråden. Fresh sin Soy Cleanser er liksom sånn... helt ok. Ikke noe spesielt. Anonymkode: 44728...a31 Har hørt mye fint om k-beauty. Noe du kan anbefale? 🙂 Anonymkode: 12c9a...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #31 Del Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De to aller dyreste foundations som finnes på markedet skuffet veldig. La Prairie Skin Caviar foundation og den til La mer, The Soft Fluid. Oppskrytt og ikke verdt pengene en plass. La Mer ga meg i tillegg en allergisk reaksjon... Er heller ikke så fornøyd med Armani Luminous Silk. (Den aller beste, Estee Lauder Double Wear Light, tok de ut av produksjon. 🙄) Anonymkode: 12792...fef La Mer og La Prairie var dårlig?? Til den sinnsyke prisen?? 🤨😩 Anonymkode: 12c9a...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #32 Del Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan nevne Ole Henriksen, Decleor, Matis sin solserie, Filorga og mange flere.. det som derimot funker på meg er Klairs og Weleda Anonymkode: f7b2a...3f3 Takk. Har flere ganger vurdert å prøve Filorga, men men... Anonymkode: 12c9a...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #33 Del Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Decleor sin solkrem for ansiktet gikk rett i søpla her. Luktet gammel dame, og jeg har seriøst aldri vært så solbrent som når jeg brukte den! Joiko k pak kur kjøper jeg aldri igjen. Ellers var jeg så dum og kjøpte kollagenpulver fra Oslo skin lab. Huden min har aldri hatt så mye kviser og nupper som da jeg brukte det greiene der. Niactil synes jeg funker sånn helt ok, men kommer nok ikke til å kjøpe igjen, synes serumet til Rituales gir mye mer og finere glød Anonymkode: d7aa3...417 Hvilket serum? 🙂 Anonymkode: 12c9a...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #34 Del Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvilket serum? 🙂 Anonymkode: 12c9a...fc7 https://www.rituals.com/no-no/the-ritual-of-namaste-anti-aging-serum-1106436.html?source=cop&showbacklink=false#start=1 Digger denne 😊 Anonymkode: d7aa3...417 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #35 Del Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Niacinamide mener du vel? Anonymkode: 948e3...4f7 Ja den ja. Anonymkode: 0ee91...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #36 Del Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): https://www.rituals.com/no-no/the-ritual-of-namaste-anti-aging-serum-1106436.html?source=cop&showbacklink=false#start=1 Digger denne 😊 Anonymkode: d7aa3...417 Tusen takk ☺ Anonymkode: 12c9a...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 5. april 2021 #37 Del Skrevet 5. april 2021 Tangle Teezer hårbørste. Piggene sitter for tett og er for korte til å komme i gjennom mitt tykke krøllete hår som lett floker seg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #38 Del Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (På 4.4.2021 den 14.47): Decleor sin solkrem for ansiktet gikk rett i søpla her. Luktet gammel dame, og jeg har seriøst aldri vært så solbrent som når jeg brukte den! Joiko k pak kur kjøper jeg aldri igjen. Ellers var jeg så dum og kjøpte kollagenpulver fra Oslo skin lab. Huden min har aldri hatt så mye kviser og nupper som da jeg brukte det greiene der. Niactil synes jeg funker sånn helt ok, men kommer nok ikke til å kjøpe igjen, synes serumet til Rituales gir mye mer og finere glød Anonymkode: d7aa3...417 Haha! Er så enig ang. Decloer, de produktene STINKER gammel dame og da kan de være så gode produkter som bare det men jeg gidder ikke å kjøpe produkter som lukter så vondt igjen😅 Anonymkode: 546bc...0af 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 6. april 2021 #39 Del Skrevet 6. april 2021 Kremer/serum med snegleslim. Jeg brukte det en stund, men så ikke en dritt forskjell. Decleor er jeg enig i at ikke er noe bra, men det er fordi det ikke passer for min sensitive hud. Reagerer på de eteriske oljene eller noe. Husker for noen år siden så forgudet enkelte her Matis. Vet ikke om merket er oppe og går enda, men jeg prøvde flere av produktene deres og likte dem ikke. Parfyme i produkter for sensitiv hud misliker jeg. Jeg må egentlig nevne Rituals. Liker enkelte av produktene deres, men mye lukter så ekstremt sterkt og er ikke spesielt snill med huden. Body shop må jeg også nevne. Vet mange liker dem, men det er et eller annet jeg reagerer på med flere av produktene deres. Jeg har prøvd sinnsykt mye forskjellig og det meste fungerer ikke uansett hvor mye det koster. Ikke når man har problemhud i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #40 Del Skrevet 6. april 2021 Perelandra skrev (14 timer siden): Tangle Teezer hårbørste. Piggene sitter for tett og er for korte til å komme i gjennom mitt tykke krøllete hår som lett floker seg. På mitt tynne typisk skandinaviske hår er den rene drømmen 🤩. Anonymkode: cc3e0...9d5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå