AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #81 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): IGlow vippeserum, brukt i 6 uker uten noe virkning 🥴 K18 hårmaske. Kr 795 for 50ml!!! Man skulle se forskjell etter første behandling, men jeg så null forskjell. Men så skal det sies at man skal bruke den 4-6 ganger før man oppnå et endelig resultat. Droppe balsam. Har brukt den 4x nå så håper det skjer noe etter de neste to gangene. Men har lite tro. Håret mitt er tjuuuukt og behandlet/striper da. Anonymkode: 8231d...272 Sjekket ingrediensene på den, dessverre inneholder den ikke noe spesielt. Å ta 800 kr for den er ran. Anonymkode: 948e3...4f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. april 2021 #82 Del Skrevet 25. april 2021 Bingo Bongo skrev (21 timer siden): Enig! Makan til oppskrytt produkt. Har bare lest positive ting om den, men lurer nesten på om jeg fikk en gammel tube, for innholdet var småklumpete og såg nesten ut til å ha skilt seg... Ikke synes jeg lukten var særlig god heller - Tutti Frutti. Feil type lukt til håret, synes jeg. Virkningen på håret er helt middels. Får verken "ekkelt" hår eller fantastisk hår av den. Innholdet er slik, litt klumpete og den lukter veldig søtlig av banan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. april 2021 #83 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dermalogica-gikk rett i søppelet. Anonymkode: 62235...ae7 Kaste så dyre produkter? Jeg hadde heller gitt de bort. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 26. april 2021 #84 Del Skrevet 26. april 2021 Paula's Choice 2% BHA. Så ingen forskjell! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. april 2021 #85 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (På 25.4.2021 den 9.17): Dermalogica-gikk rett i søppelet. Anonymkode: 62235...ae7 Enig med Peonjenta, du burde heller gitt de bort. Hvilke produkter var det og hva var det som gjorde at de gikk i søpla? Fikk du utbrudd eller noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #86 Del Skrevet 26. april 2021 Kveldshimmel skrev (11 timer siden): Paula's Choice 2% BHA. Så ingen forskjell! Paula's Choice er så oppskrytt. Så heller ingen forskjell, huden ble faktisk verre. Anonymkode: 8657f...e08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 26. april 2021 #87 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (På 25.4.2021 den 11.01): IGlow vippeserum, brukt i 6 uker uten noe virkning 🥴 Omg, iGlow ja. Bortkastede penger for min del! I tillegg fikk jeg en rød strek over begge øynene som tok lang tid før den gikk bort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #88 Del Skrevet 26. april 2021 jukkapalme skrev (30 minutter siden): Enig med Peonjenta, du burde heller gitt de bort. Hvilke produkter var det og hva var det som gjorde at de gikk i søpla? Fikk du utbrudd eller noe? Nå er det ikke meg du siterer, men har også kastet dyre produkter når de har gitt meg utbrudd og ikke vært bra for huden. Har jeg fått en reaksjon på et produkt tør jeg ikke å gi det bort, i tilfellet vedkommende som får det av meg også får en reaksjon. Anonymkode: 8657f...e08 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #89 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Paula's Choice er så oppskrytt. Så heller ingen forskjell, huden ble faktisk verre. Anonymkode: 8657f...e08 Min erfaring er at jeg fikk gode resultater en periode da jeg brukte en rekke produkter tilpasset huden min og brukte dem riktig, dvs ikke overdrev. Det er noen år siden. Nå har jeg forsøkt å gjenoppta samme rutine, men siden huden har endret seg fungerer det ikke like godt lenger. BHA fra pC bruker jeg fortsatt, men jeg opplever heller ikke at den alene gir bra nok resultater. Med PC opplever jeg at enkelte produkter er veldig bra, eller veldig bra i en periode, andre produkter har ikke passet meg i det hele tatt, eller de har vært ok, men ikke gitt særlige resultater. Men fortsatt liker jeg veldig godt enkelte produkter derfra. Calm-serien er fenomenal når huden min ser stresset, rød og tørr. Og en rekke andre produkter. Men de må brukes riktig og være tilpasset hudtilstand til enhver tid. jeg har f.eks en dagkrem med faktor som bare fungerer hvis huden har optimalt fuktnivå, da gir den til gjengjeld superhud. Hvis ikke blir jeg bare rynkete og tørr. C-vitaminboosteren tåler jeg dessverre ikke i det hele tatt. Anonymkode: 71aaf...b07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #90 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 27.4.2021 den 0.40): Nå er det ikke meg du siterer, men har også kastet dyre produkter når de har gitt meg utbrudd og ikke vært bra for huden. Har jeg fått en reaksjon på et produkt tør jeg ikke å gi det bort, i tilfellet vedkommende som får det av meg også får en reaksjon. Anonymkode: 8657f...e08 Hvilke produkter, for eksempel? Anonymkode: 12c9a...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #91 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 27.4.2021 den 0.38): Paula's Choice er så oppskrytt. Så heller ingen forskjell, huden ble faktisk verre. Anonymkode: 8657f...e08 Hmmm....Rart. Hvorfor er den så populær da? Anonymkode: 12c9a...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 13. mai 2021 #92 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hmmm....Rart. Hvorfor er den så populær da? Anonymkode: 12c9a...fc7 Antakelig fordi mange får gode resultater med produkter fra PC. Liker selv mange av produktene fra merket, men det betyr jo ikke at absolutt alle produktene derfra passer perfekt til akkurat meg og min hud. Det kommer jo an på hudtype, hudtilstand og til en viss grad preferanser 🙂 Man kan få en reaksjon når man starter med såkalte aktive ingredienser som bl.a. syreeksfoliering. Dette skyldes ofte, men ikke alltid, at man går for hardt ut, dvs at man starter med for høy konsentrasjon og for hyppig bruk. Det kan også være at man ikke tåler en eller flere av ingrediensene i et spesifikt produkt. Til slutt så er det som regel heller ikke slik at ett bestemt produkt alene vil gi gode resultater. God hudpleie er en kombinasjon av produkter med ingredienser som samarbeider og som passer din hudtype, og det kan ta tid før man ser resultater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #93 Del Skrevet 13. mai 2021 spirå12 skrev (På 7.4.2021 den 0.51): Har noen erfaringer med dr schrammek ? Jeg ser det er en stund siden du stilte spørsmålet, men jeg har veldig god erfaring med dr schrammek. Jeg bruker rens, hudkrem og øyekrem fra det merket og huden blir mykere, jevnere og får mer glød. Anonymkode: 436b1...a64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #94 Del Skrevet 13. mai 2021 Roci skrev (48 minutter siden): Antakelig fordi mange får gode resultater med produkter fra PC. Liker selv mange av produktene fra merket, men det betyr jo ikke at absolutt alle produktene derfra passer perfekt til akkurat meg og min hud. Det kommer jo an på hudtype, hudtilstand og til en viss grad preferanser 🙂 Man kan få en reaksjon når man starter med såkalte aktive ingredienser som bl.a. syreeksfoliering. Dette skyldes ofte, men ikke alltid, at man går for hardt ut, dvs at man starter med for høy konsentrasjon og for hyppig bruk. Det kan også være at man ikke en eller flere av ingrediensene i et spesifikt produkt. Til slutt så er det som regel heller ikke slik at ett bestemt produkt alene vil gi gode resultater. God hudpleie er en kombinasjon av produkter med ingredienser som samarbeider og som passer din hudtype, og det kan ta tid før man ser resultater. Har du tips til en 0,3% retinol som ikke koster nesten 700 kr slik PC gjør. Har i 1% fr PC men flasser når jeg bruker den i hele ansiktet selv om jeg bruker den sjelden og over nattkrem. Anonymkode: ba039...52e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #95 Del Skrevet 13. mai 2021 Peonjenta skrev (På 25.4.2021 den 22.39): Kaste så dyre produkter? Jeg hadde heller gitt de bort. Jeg vil ikke gi bort noe så dårlige produkter, fikk underjordiske kviser og stresset hud. Kjøpte en dyr starter pack på apoteket. Gått over til CeraVe og huden har aldri vært finere. Anonymkode: 62235...ae7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #96 Del Skrevet 13. mai 2021 jukkapalme skrev (På 27.4.2021 den 0.08): Enig med Peonjenta, du burde heller gitt de bort. Hvilke produkter var det og hva var det som gjorde at de gikk i søpla? Fikk du utbrudd eller noe? Utbrudd av store underjordiske kviser, er ellers kvisefri, rød og stresset hud, nesten litt solbrentfølelse, det var ikke retinol men renseprodukter og fuktighetskrem Anonymkode: 62235...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. mai 2021 #97 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Utbrudd av store underjordiske kviser, er ellers kvisefri, rød og stresset hud, nesten litt solbrentfølelse, det var ikke retinol men renseprodukter og fuktighetskrem Anonymkode: 62235...ae7 Så kjedelig. Skikkelig dritt når sånt skjer 😕 Jeg kjøpte et sett derfra for en stund siden med precleanse, special cleansing gel (tror jeg den heter) og en toner. Hørt mye bra om de produktene. Skal åpne det når jeg har brukt opp det jeg bruker nå. Håper det funker, skal være milde produkter, ihvertfall. Men for mange år siden (sikkert 15-20) da jeg var ung og hadde kviser og fet hud testet jeg en serie fra dermalogica mot kviser og uren hud og huden min klikka fullstendig, var altfor sterke produkter for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 13. mai 2021 #98 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Har du tips til en 0,3% retinol som ikke koster nesten 700 kr slik PC gjør. Har i 1% fr PC men flasser når jeg bruker den i hele ansiktet selv om jeg bruker den sjelden og over nattkrem. Anonymkode: ba039...52e Gikk du rett på 1% uten å ha brukt retinol før? Det kan nok være litt i heftigste laget for huden, ja. Denne er på tilbud til rett under 400,- nå: https://www.nordicfeel.no/hudpleie/ansikt/serum-olje/medik8-retinol-3-tr-88154?gclid=CjwKCAjwnPOEBhA0EiwA609ReacMJ-NkcKWzwgMdSJjj7_TuvQ5A-CxwwtE7Rv0zMkfODpqUCfpIaxoCSHgQAvD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #99 Del Skrevet 13. mai 2021 Roci skrev (19 minutter siden): Gikk du rett på 1% uten å ha brukt retinol før? Det kan nok være litt i heftigste laget for huden, ja. Denne er på tilbud til rett under 400,- nå: https://www.nordicfeel.no/hudpleie/ansikt/serum-olje/medik8-retinol-3-tr-88154?gclid=CjwKCAjwnPOEBhA0EiwA609ReacMJ-NkcKWzwgMdSJjj7_TuvQ5A-CxwwtE7Rv0zMkfODpqUCfpIaxoCSHgQAvD_BwE Vær obs på. At det bare er 15ml, mange andre til et par hundre mer er 30 ml, så denne blir jo veldig dyr i forhold. Anonymkode: 948e3...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #100 Del Skrevet 13. mai 2021 Jeg får skikkelig fett og tungt hår av produktene til joico, selvom jeg har tykt og tørt hår. Kjennes ut som produktene legger seg som en fet hinne på utsiden av hårstråene. Anonymkode: 080d5...af4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå