Gå til innhold

Populære skjønnhetsprodukter som har skuffet deg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Niactil 4% hadde også NULL effekt. Oppskrytt? 

Anonymkode: 12c9a...fc7

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Egentlig alle. Har ikke prøvd så mange, ga opp etterhvert, men det virker som om det meste er løgn. Vasker ansiktet mitt med såpe beregnet på ansikt og lunket vann, men bortsett fra det ingenting, og huden min er ikke verre enn andres.

Anonymkode: 0aa98...f63

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Niactil her og... fikk først masse kviser og tenkte at det var en utrensing, men så gikk huden bare tilbake til slik den var før. Funka ikke for meg. 

Mario Budesco. Generelt ikke veldig imponert. 

Anonymkode: 3169a...6e8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flere produkter med niacinamide. diverse C-vitamin serum. Hadde virkelig troen på Neogen C-vitamin serum med 22% C-vitamin, men ser ingen forskjell.

Anonymkode: 784fc...b42

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Egentlig alle. Har ikke prøvd så mange, ga opp etterhvert, men det virker som om det meste er løgn. Vasker ansiktet mitt med såpe beregnet på ansikt og lunket vann, men bortsett fra det ingenting, og huden min er ikke verre enn andres.

Anonymkode: 0aa98...f63

Samme her, bare at jeg bruker en lett fuktighetskrem også. Faktisk har huden min blitt bedre etter å ha sluttet å bruke så mange produkter som jeg gjorde før. Har også spart MYE penger på det. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Niactil her og... fikk først masse kviser og tenkte at det var en utrensing, men så gikk huden bare tilbake til slik den var før. Funka ikke for meg. 

Mario Budesco. Generelt ikke veldig imponert. 

Anonymkode: 3169a...6e8

Den Mario har jeg lurt på, takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Flere produkter med niacinamide. diverse C-vitamin serum. Hadde virkelig troen på Neogen C-vitamin serum med 22% C-vitamin, men ser ingen forskjell.

Anonymkode: 784fc...b42

Disse C-greiene gir bare utslett 🙄

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elisabeth Arden "Eight Hour Cream" Hand Treatment. Får kløe og eksem av den. Og den lukter heslig. 

Anonymkode: 10300...d22

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Elisabeth Arden "Eight Hour Cream" Hand Treatment. Får kløe og eksem av den. Og den lukter heslig. 

Anonymkode: 10300...d22

Enig! Helt jævlig lukt 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.4.2021 den 20.33):

Enig, den ble jeg og skikkelig skuffet over. Nå bruker jeg en krem til 100 kr som jeg synes er bedre😄

Anonymkode: e6203...d8c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Enig, den ble jeg og skikkelig skuffet over. Nå bruker jeg en krem til 100 kr som jeg synes er bedre😄

Anonymkode: e6203...d8c

Hvilken? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

The ordinary med niactil, og den med retinol. Produktene er potente og billige men endte opp med byller i ansiktet. 

Anonymkode: 0ee91...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Obagi. Brukte såååå mye penger og jeg fullførte hele kuren med flassete tryne og rødhet . Huden ble aldri det samme. Enda jeg kjøpte alt som ble anbefalt serumer og etterbehandlingskremer div.

brukte så masse penger på det pisset der! Jeg gikk på det to runder med oppfølging av hudpleieren. Endte opp med sensitiv hud, huden ble den samme som før og jeg får utslett når mannen min klemmer meg med ansiktet sitt. Skjer hver gang. Har hørt masse bra om Obagi men funka ikke for meg i hvertfall!

Anonymkode: 95661...16f

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina

Utrolig mange 😅

Niactil er jeg fortsatt på gjerdet på, den er jo SVINdyr.

Har faktisk aldri prøvd et såkalt HGprodukt som funker.

Dermalogica har jeg og gjort bomkjøp på, fikk SÅ mye urenheter av den liksom fantastiske fuktsprayen. Fuktmaska gjorde niks. 

Eneste jeg synes har levert til på merke er Paulas Choice sin Calmserie+syrer. 

Det mest skuffende må kanskje være Decleor. 

Endret av Fnuggolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Obagi. Brukte såååå mye penger og jeg fullførte hele kuren med flassete tryne og rødhet . Huden ble aldri det samme. Enda jeg kjøpte alt som ble anbefalt serumer og etterbehandlingskremer div.

brukte så masse penger på det pisset der! Jeg gikk på det to runder med oppfølging av hudpleieren. Endte opp med sensitiv hud, huden ble den samme som før og jeg får utslett når mannen min klemmer meg med ansiktet sitt. Skjer hver gang. Har hørt masse bra om Obagi men funka ikke for meg i hvertfall!

Anonymkode: 95661...16f

De har mye alkohol, såper og parfyme i produktene, og de pøser på så du skal kjøpe flest mulig, det blir for mye for huden.

Anonymkode: 948e3...4f7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

The ordinary med niactil, og den med retinol. Produktene er potente og billige men endte opp med byller i ansiktet. 

Anonymkode: 0ee91...2b1

Niacinamide mener du vel?

Anonymkode: 948e3...4f7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...