Gjest Iea Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Jeg er i uke 38 nå. Dagene går så sakte at det ikke er til å tro. Masse plager. Føler meg fyllesjuk, har bekkensmerter, er dødssvær. Babyen sparker på blæren så jeg kjenner dåseknivene som nesten tar knekken på meg hehe... utmattet... sover mye og dårlig. Jeg går bare mellom senga og sofaen nå egentlig. Føler meg invalid og den minste ting er en anstrengelse. Er det flere som har det sånn?? Vil bare ha det overstått. Hvordan holde ut de siste to eller, gud forby, kanskje tre eller fire ukene?? Hjelp!
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Hvordan holde ut..? Altså, du har ikke noe valg. Du må gå gravid til ungen kommer. I mellom tiden må du forsøke å gjøre livet så komfortabelt som du klarer uansett hva det er. For min del lå jeg på bed-rest i tre mnd i mitt ene svangerskap. Jeg leste gode bøker, så filmer og serier, nettshoppet og spiste store mengder med god mat og masse snop. Anonymkode: 06206...f10
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Finn en ny serie, en god bok, spill på tablett +++ det jeg syns er verst i dette svangerskapet er at jeg har ei fra før å ta hensyn til å ikke kunne sitte på sofaen noe særlig 😅 elsker at ho er her altså er ikke det men er så utrolig slitsomt å måtte gjøre så masse når man orker så lite og er så dårlig Anonymkode: d45a6...261
Gjest Iea Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Finn en ny serie, en god bok, spill på tablett +++ det jeg syns er verst i dette svangerskapet er at jeg har ei fra før å ta hensyn til å ikke kunne sitte på sofaen noe særlig 😅 elsker at ho er her altså er ikke det men er så utrolig slitsomt å måtte gjøre så masse når man orker så lite og er så dårlig Anonymkode: d45a6...261 Ja, har tenkt på hvordan det vil være å gjenta dette med et barn fra før som må passes på. Skjønner nesten ikke at det går for de som blir dårlige, jeg har vært mye sengeliggende pga kvalme og oppkast. Har tiden gått fortere når du har vært tvunget til å holde det gående?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå