AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Fikk spontant lyst til å kjøre sørover. Bor helt nord i Vestfold. En natt på hotell. Sjekket et hotell ut. Samme pris for 2 og 1 person. Skjønner jo nå hvorfor ferie i Norge er uaktuelt! Hvordan gjør dere det dere som ferierer alene? Vil gjerne ha tips om rimelig overnatting rundt Tønsberg og litt sørover. Anonymkode: c9ac3...9fa
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Jeg pleier kontakte hotellet, og da pleier de komme med et nytt bud, siden man bare er 1 person 😊 fått mange gode deals ved å bare kontakte de altså! men det har også ofte mye å si hvilket type hotell du velger. Går du for de store kjente så kan det være vanskeligere å få god pris for 1. Men går du for mindre hotell og typisk de som leier ut leiligheter og hytter, så har de ofte mindre leiligheter / hybler som er ment for 1 person. Ofte da også, om du reiser utenom høytider, får du oppgradert hybelen til en leilighet med flere soverom, men at du kun benytter deg av et soverom 😊 de har da ikke noe å tape, fordi leiligheten hadde stått tom uansett 😜 Anonymkode: 9912b...c0f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg pleier kontakte hotellet, og da pleier de komme med et nytt bud, siden man bare er 1 person 😊 fått mange gode deals ved å bare kontakte de altså! men det har også ofte mye å si hvilket type hotell du velger. Går du for de store kjente så kan det være vanskeligere å få god pris for 1. Men går du for mindre hotell og typisk de som leier ut leiligheter og hytter, så har de ofte mindre leiligheter / hybler som er ment for 1 person. Ofte da også, om du reiser utenom høytider, får du oppgradert hybelen til en leilighet med flere soverom, men at du kun benytter deg av et soverom 😊 de har da ikke noe å tape, fordi leiligheten hadde stått tom uansett 😜 Anonymkode: 9912b...c0f Tusen takk for gode tips 🙂 Reiser normalt til utlandet så det å reise alene i Norge er ukjent mark for meg. Anonymkode: c9ac3...9fa
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk for gode tips 🙂 Reiser normalt til utlandet så det å reise alene i Norge er ukjent mark for meg. Anonymkode: c9ac3...9fa Det er ganske befriende! 😊 jeg reiser et par ganger i året bare vekk, og det trenger ikke bli så veldig dyrt 😜 velger man en leilighet så er det også ofte eget kjøkken, så du kan lage din egen mat, som også er mye billigere! 😊 og jeg syntes det er fint, for selv om jeg liker å reise alene, er jeg ikke så fan av å sitte alene på resturante eller prøve en takeaway sted som blir som å ta en risk om de faktisk lager god take away eller ikke 😅 Anonymkode: 9912b...c0f 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #5 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg pleier kontakte hotellet, og da pleier de komme med et nytt bud, siden man bare er 1 person 😊 fått mange gode deals ved å bare kontakte de altså! men det har også ofte mye å si hvilket type hotell du velger. Går du for de store kjente så kan det være vanskeligere å få god pris for 1. Men går du for mindre hotell og typisk de som leier ut leiligheter og hytter, så har de ofte mindre leiligheter / hybler som er ment for 1 person. Ofte da også, om du reiser utenom høytider, får du oppgradert hybelen til en leilighet med flere soverom, men at du kun benytter deg av et soverom 😊 de har da ikke noe å tape, fordi leiligheten hadde stått tom uansett 😜 Anonymkode: 9912b...c0f Hvorfor det egentlig? Det er jo bedre for dem å selge rom litt billigere enn å la det stå tomt Anonymkode: dd06c...dac 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #6 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ganske befriende! 😊 jeg reiser et par ganger i året bare vekk, og det trenger ikke bli så veldig dyrt 😜 velger man en leilighet så er det også ofte eget kjøkken, så du kan lage din egen mat, som også er mye billigere! 😊 og jeg syntes det er fint, for selv om jeg liker å reise alene, er jeg ikke så fan av å sitte alene på resturante eller prøve en takeaway sted som blir som å ta en risk om de faktisk lager god take away eller ikke 😅 Anonymkode: 9912b...c0f Jeg elsker å spise ute. Begraver meg sjeldent i bok eller mobil. Jeg bare elsker å sitte og se på mennesker og omgivelsene. Ts her Anonymkode: c9ac3...9fa
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #7 Skrevet 5. april 2021 Jeg bare nevner at har du f.eks Coop-kort er det ofte en del penger å spare, men det gjelder ikke alle hoteller da. Ellers ringer jeg alltid i stedet for å bestille på nett. Jeg spør om rimeligste pris for en pers. og hvis jeg synes det er for dyrt sier jeg at det ble litt i overkant, og spør om dette er det absolutt billigste de har. Noen ganger (sikkert når de har mye ledig) har jeg da fått et greit prisavslag 😊 Anonymkode: 4af7c...2a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå