AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Har en 1 åring som trenger sko, han er akkurat begynt å gå. Noen som kan anbefale noen gode sko/støvler/vintersko osv? vi bor i nord Norge så er fortsatt snø og han trenger nok vintersko. Anonymkode: fd6fd...a58
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Kuoma. Lette å gå med, varme og stødige på foten. «Standard» vintersko til alle mine 3. Bor også i Nord-Norge. Men pass på at du kjøper de med ullfor. Anonymkode: e95eb...079
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Viking har gode sko til barn. Man betaler gjerne for kvaliteten når det kommer til sko, så jo billigere jo dårligere er en generell pekepinn:) Anonymkode: ce794...759
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Viking har gode sko til barn. Man betaler gjerne for kvaliteten når det kommer til sko, så jo billigere jo dårligere er en generell pekepinn:) Anonymkode: ce794...759 Ja ser for meg at vinterskoene blir en kort periode da så kanskje dumt å investere i veldig dyre sko nå for å bruke de i en måned 😅 Anonymkode: fd6fd...a58
atropos Skrevet 1. april 2021 #5 Skrevet 1. april 2021 Jeg anbefaler superfit husky med snøring. De er veldig lette på foten og sitter godt på. Kanskje ikke de varmeste skoene, men det blir vel ikke 15 blå oppi nord nå? Med en ullsokk oppi holder de stand til vårløsningen kommer. Viking er fint nok, men jeg synes de er tunge på foten for de minste. Kuoma har jeg ikke erfaring med, men siden de ikke har stramming, vil de nok fort falle av hvis barnet ditt kombinerer krabbing/gåing.
Minlillelykke Skrevet 1. april 2021 #6 Skrevet 1. april 2021 Vi brukte kavat til våre, ponny er også veldig gode til babyfot. Begge mine har for brede føtter til viking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå