AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 På den ene siden har ekspertene spådd at børsen skal opp i 2021 ettersom vi ser enden på covid-19. På den annen side så har jo aldri børsen vært så høy som den er nå, og da kjøper jeg jo DYRT! Så hva bør jeg gjøre, hva mener dere som har litt peiling? Det er snakk om ca en mill som skal fra konto til globalt aksjerfond, er dette året å flytte de over? Anonymkode: 4b0fc...a18
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Ingen damer som investerer altså? Og heller ikke menn som henger på kg investerer? Anonymkode: 4b0fc...a18
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Det er bare småpenger på børsen. Putt pengene i boligmarkedet, det er der de store pengene er. Anonymkode: 57eae...ec3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen damer som investerer altså? Og heller ikke menn som henger på kg investerer? Anonymkode: 4b0fc...a18 Jo, absolutt. Er bare lei av at folk må stille spørsmålene selv, og ikke heller bare kan søke opp utallige tråder (og andre resurser på nettet). Lær mer selv, og ta avgjørelsene dine etter det. Anonymkode: 5a97f...676 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 Bitcoin, bitcoin, bitcoin Anonymkode: d73e7...f6b
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 Jeg ville ikke gått inn i aksjemarkedet nå. Statene har pumpet inn penger for å holde økonomien igang, det kommer til å krasje. Antagelig skjer det mot slutten av dette året eller neste vår, og da har ikke sentralbankene særlig handlingsrom. Anonymkode: 15131...dcb
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg ville ikke gått inn i aksjemarkedet nå. Statene har pumpet inn penger for å holde økonomien igang, det kommer til å krasje. Antagelig skjer det mot slutten av dette året eller neste vår, og da har ikke sentralbankene særlig handlingsrom. Anonymkode: 15131...dcb Tull. Anonymkode: 0600e...570 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ville ikke gått inn i aksjemarkedet nå. Statene har pumpet inn penger for å holde økonomien igang, det kommer til å krasje. Antagelig skjer det mot slutten av dette året eller neste vår, og da har ikke sentralbankene særlig handlingsrom. Anonymkode: 15131...dcb Tja, hvem er du, som mener det motsatte av alle eksperter på feltet? Anonymkode: 4b0fc...a18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå