AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Jeg ble satt i gang fødsel med tabletter i uke 20, august 2019, og fødte da (orker ikke fortelle, barnet var ikke friskt). Er nå i uke 34+0. Tror dere det har noe å si at jeg fødte så tidlig for ikke så lenge siden, at det er mer sjanse for at fødsel kan starte før termin? Jordmor trodde det hadde noe å si på at neste fødsel kommer til å bli lettere.. Noen erfaringer?? Anonymkode: fde73...eba
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Noen som har noen tanker?? Anonymkode: fde73...eba
Snart7 Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Ingen erfaringer, men vil tro det ikke spiller noen rolle siden fødselen ikke startet naturlig sist. Så utrolig kjedelig å gå å engste seg. I uke 34 er babyen ferdig utviklet og vil som regel klare seg veldig fint😊så alle uker fra nå, vil gi baby mer vekt og selvfølgelig gjøre den sterkere i forhold til pust/mat ol. Prøv å ta en dag av gangen, åsså ender du sikkert opp med å gå overtid😂❤
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen som har noen tanker?? Anonymkode: fde73...eba Tror ikke dette skal ha noe å si siden fødselen ikke startet naturlig. Hadde det "bare skjedd" av seg selv kunne det vært noe med deg som gjorde tidlig fødsel. Kan selvfølgelig være fødsel skjer før termin, du blir vell ikke regnet som førstegangs på den måten. Lykke til med baby 🥰 Anonymkode: 977c8...0a9
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #5 Skrevet 1. april 2021 Takk for svar! Ja typisk det, går nok sikkert over tiden😂får bare ta en dag om gangen.. 🥵 Anonymkode: fde73...eba
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #6 Skrevet 1. april 2021 Jeg fødte første i uke 25, spontant. Andre kom to dager før termin, også spontant. Anonymkode: 11822...afb
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #7 Skrevet 1. april 2021 Kondolerer Det kan gå begge veger, at du føder når som helst, eller at du må bli satt i gang på overtid. Ønsker deg uansett lykke til med innspurten, det er en fantastisk tid du har i vente! Anonymkode: 67cd6...c25
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #8 Skrevet 1. april 2021 Jeg har hatt provosert abort uke 18, deretter knallhard fødsel uke 38, og siste superenkel fødsel i uke 41, så for meg hadde det nok ikke så mye å si. Lykke til uansett Anonymkode: 192b4...a40
indigob Skrevet 1. april 2021 #9 Skrevet 1. april 2021 Jeg fødte i uke 20 to gutter ( tvillinger) det var dødfødsel. Ble gravid igjen senere og det gikk helt fint. Fødte i uke 40 og barnet var friskt og alt gikk som en drøm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå